פרק 18

226 12 0
                                    

פרק 18:
"את בסדר?" שון שאל אותי כשנכנסנו לביתי. הורדתי את נעלי העקב שכבר הציקו לי והתיישבתי על הספה

"למה שהוא יבגוד בי ככה?" שון התקדם והתיישב לידי. הוא הניח את ידו על הירך שלי "זה לא את אשמה. הוא המטומטם" קמתי ומזגתי לי ולשון שתי כוסות מים.

אני לא חושבת שהוא יודע שלא בכיתי בגלל ג'ייק אלא בגללו. הוא ניגש למטבח והגשתי לו את כוס המים "אני לא בכיתי בגללו"

אמרתי לו והוא הרים את ראשו והביט בי. "אני בכיתי בגללך"

הנחתי את הכוס על השיש הקר "מה זאת אומרת בגללי?" העצבים התחילו להעלות לי.

"אתה פאקינג לא יכלת לשלוח לי הודעה בזמן שאני פה?! מה אני צריכה לחשוב?! אולי אתה מת? אולי אתה מסומם? שיכור? ואולי בכלל פגשת מישהי ועכשיו אתם עושים ילד?"

דמעות התחילו לצאת לכל עבר כי מה שלא הייתה לי הזדמנות להגיד בבר אמרתי עכשיו. וזה כואב.

"קחי" הוא שם לי פתק ביד ונשאר לעמוד מולי "מה זה?" לא הבנתי. פתקחתי את הפתק והיה שם מספר "זה המספר שלי שאני בחו"ל. כל מקום בעולם. אני לא סיפרתי לך כי הסוכן שלי אמר שרק למשפחה. 'זה מסיט אותך מהדרך' כפי שהוא אומר" שמתי את הפתק על השיש

"אתה יכול להישאר לישון כאן?" אני לא רוצה להישאר לבד. אתמול ג'ייק היה כאן.

"בתנאי אחד" הוא חייך חיוך שגרם לי לחייך גם. הוא התקרב אליי ככה ששפתינו היו קרובות, הרגשתי את נשימותיו החמות ואז זה קרה אני עשיתי את הצעד ונישקתי אותו.

הנשיקה הייתה איטית וטעונה ברגשות. כעס, התרגשות ושמחה. הוא חייך אליי כשהתנתקנו מהנשיקה ואני אליו.

"לישון?" שאלתי אותו כשראיתי שכבר 3 בלילה "לישון" התחלתי להתהלך ואז הרגשתי ששון מרים אותי

"עאאאא שון תוריד אותיי" צעקתי לו אך הוא המשיך לעלות במדרגות כאילו אני לא עליו. הוא הפיל אותי על המיטה שלי ועלה מעליי.

"דיי שמן!!" צעקתי וצחקתי בו זמנית. הוא נישק אותי במצח וקם ממני. לקחתי פיגמה והלכתי להחליף בשירותים. כשחזרתי שון כבר היה במיטה ונכנסתי מתחת לשמיכה.

"לילה טוב"

Just Friends?Where stories live. Discover now