פרק 16

202 10 2
                                    

פרק 16:
"בוקר טוב" שמעתי מאחוריי בזמן שהכנתי לי ולג'ייק קפה. הסתובבתי וראיתי את ג'ייק. "בוקר טוב" נישקתי אותו והסתובבתי לשים חלב בקפה.

ההורים שלי נסעו עם האנה לטיול ואני החלטתי לא להצטרף וריי הלך לישון אצל חברה שלו אז היה לי בית ריק. אז ג'ייק התנדב לבוא לישון איתי כדי שלא אהיה לבד. "תודה שבאת כדי שלא אהיה לבד" הנחתי את שתי כוסות הקפה על השולחן והתיישבתי על כיסא הבר הגבוה

"כל מה שתבקשי" ג'ייק נשק לראשי והסתכלתי על השעון שבטלפון שלי 11:34 "ביי" ג'ייק נישק אותי והתקדם לכיוון הדלת

"אתה הולך?" הסתובבתי לכיוון הדלת "כן. אני עובד היום" ג'ייק עובד כברמן במסעדה במהלך חופשת הסמסטר והוא עוד לא יודע אם הוא ימשיך לאחר החופשה.

"ביי" נישקתי אותו בפעם האחרונה לפני שיצא מהדלת ונסע.
שמעתי את הטלפון מצלצל 'שרלוט' "הלו שרלוט" התחלתי לשטוף את הכוסות של הקפה ששתינו בהן הבוקר

"את כל כך באה איתי למסיבה היום" היא התרגשה ואפילו הצלחתי לזהות את הצווחה שנשמעה ברקע" מה כל כך מיוחד במסיבה היום?"

"כי זאת המסיבה של ג'ורדן סטיבנס" היא אמרה כמובן מאליו. לפני שנה בדיוק הלכנו למסיבה שלו והיא הייתה מדהימה! כל כך נהננו וחזרנו הביתה מצפות לשנה הבאה "אני באה"

ג'ורדן סטיבנס הוא מארגן המסיבות הכי טוב בכל קנדה והסביבה. "תגידי, יש מצב שיש לך כרטיס גם לג'ייק?" אני רוצה שהוא יבוא איתי כדי לבלות איתו קצת וכי תמיד שרלוט נוטשת אותי לטובת הייס שאני לא ממש בטוחה מה הם.

"בטח!" היא ענתה ושמחתי שג'ייק יבוא "היי בייב" ג'ייק ענה לי שהתקשרתי אליו "נכון בא לך לבוא איתי ועם שרלוט למסיבה של ג'ורדן סטיבנס? לשרלוט יש כרסיטים" ממש קיוויתי שהוא יוכל כי לא בא לי להיות לבד. "אני בפנים"

ניתקתי את השיחה עם ג'ייק ועליתי לחדר. נכנסתי לטוויטר כדי להתעדכן מה קורה בעולם 'כמה טוב להיות בבית' שון מנדס

כפי שבטח ראיתן. מצאתי פיתרון זמני. אז אני אשתדל לסיים את הפאנפיק עד שבוע הבא. כל יום פרק!! כי זה באמת זמני.

Just Friends?Where stories live. Discover now