Herkesin bir hayali vardır mutlaka. Kimi zaman ne kadar çılgın, tuhaf ve gerçekleşmesi imkansız hayaller kurarız hayatın acı gerçeklerinden uzaklaşmak kendimizi bir nebze de olsa mutlu etmek için...
Benim hayalimi herkes yadırgadı.
Neymiş efendim hayal edeceğime yanlış yollara gidiyormuşum. Herkes gibi güzel şeyler istemiyormuşum...
Ama onlar için sevip sevmemem değil 'kazancı ne kadar?' O önemli.Pencereleri titreten o çığlıkla yerimden zıpladım.
"Ayy! Gitti ekinlerim! Komşular yetişin! Ekinlerim." Diyerek inletiyordu mahalleyi Makbule teyze.
Bir süre camdan onlara baktım. "Bu kadın neden bağırıyor?" Diyecekken jeton düştü. Ama öyle bir düştü ki!
Olay şöyle oldu: bizim 3K beni rahatsız ediyordu ben de onlara Makbule teyzelerin bahçesine hazine gömülü diyince rahat bıraktılar beni. Demek ekinleri kazmışlar. Kabak benim başıma patlayacak! 3K dediğim 3'üz erkek kardeşlerim. Kenan,Kerim,Kemal. Annem sağ olsun ne diyeyim bu isimlere?
Camdan dışarı bakarken Makbule Teyze ile göz göze geldik. Kadın resmen içimi okudu ve gözleri fal taşı gibi açıldı. İşaret parmağı ile beni gösterip 'Mahalleyi İnletme Part 2' ye geçerek
"Eşek sıpası seni! Sen yaptın demi. Seni elime geçirirsem..."Ve olay!
Annemin terlik sesleri...
Dışarıdaki Makbule teyze 'Part 3' e geçmek üzere...
3K bana gülüyor...
Ve tuvaletim geldi...Sınavda bile bu kadar strese girmeyen ben. Çantayı kaptığım gibi arka kapıdan çıktım ve 20 dakika boyunca nereye gittiğimi bilmeden koştum. Kaldırıma oturup soluklanınca telefonu cebimden çıkarıp WhatsApp a girdim. '608 yeni bildirim yazısı ve '607' si bizim gruptan diğer '1' i ise annemin
"Sen bittin!" Ve aynı zamanda peşinden 4 tane terlik koymuştu. Gözlerimi kıstım ve yavaşça elimi popoma götürdüm. Hâlâ o ağrıyı hisseder gibiyim 2 hafta popomda terlik izi hatta '38' numarası kalmıştı. Yüzümü buruşturup bizim gruba girdim.
YAMYAMLAR WhatsApp GrubuCaner, Giray'ın götü klozete sıkıştı lan!!
Aykut, Şaşırmadım.
Didem, Bi rahat durun artık. Abi 4 yaşındaki kardeşim bile böyle değil yeter!
Caner, Çünkü 4 yaşındaki kardeşinin götü o kadar büyük mü acaba?
Ya gelin yalvarırım klozetin mermeri çatlıyor. Babam harçlık göndermedi. Yaptıramam şimdi!Telefonu kapattım ve Canerlerin evine doğru yöneldim. Giray yaptı yapacağını. Artık anormal şeyler yapınca değil, düzgün davranınca şaşırtıyor bizi.
Evlerine varınca kapının ardındaki uğultu, çığlık ve kahkahaları duyuyordum. Derin bir nefes alıp zile parmağımı çekmeden basmaya başladım. 10 15 saniye içinde kapı açıldı. Başak kapının kolunu tutarak bana bakmaya devam ediyordu."Alev, hiçbir şey için geç değil. İstersen veletler basıp kaçtı diyeyim içeri girme. Bu yolun geri dönüşü yok!" Son cümleyi sessiz ve gizemli söylediği için içimde bir ürperti oluştu. Ne oluyordu içerde?
İçeri girip ceketimi astım, ayakkabımı çıkarıp salona göz attım...
"Haklıydın Başak..."diyerek tısladım.Gördüğüm manzara aynen şöyleydi: Aykut ve Caner Giray'ın poposuna krem sürüp videoya almaları ve Giray'ın inlemeleri. Didem koltuktan kalkıp bana yöneldi:
"Klozet çatladı. Misson Failed."
Yüzümü buruşturup gülmeye başladım.
Ve odaklandığım yer poposunun üzerine izi çıkmış olan klozet kapağı!Uzun bir aradan sonra birlikte olmamız beni çok mutlu etti.
Yeni bir kitap yeni bir heyecan...
Umarım güzel ve eğlenceli (aynı zamanda VOTE li ) bir kitap olur.
Hepinize iyi okumalar diliyorum
:D
TUANA FEYZA KORKMAZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARKEdaşlar
AdventureAlev küçüklüğünden beri Arkeolog olmak ve her fırsatta bununla ilgili aktivitelere katılmayı istemesine rağmen ailesi bu mesleği seçmesini istememiştir. Ama Alev ve Tayfası bir şekilde yaz kampına gitmişlerdir. Onlar orada eğlenmek ve ilginç maceral...