Doktordan geldiğimde kendimi tuhaf hissediyordum yani baş ağrısı ile gittim 3 ay ömrümün kaldığını öğrendim. Evde ölü gibi dolaşıyordum sessizliğimi kardeşim fark etmiş olamalı ki şuan yanımda oturuyordu.
"Luhan ne oldu" dedi kardeşim.
"Baekhyun sana bir şey diyeceğim"
"Söyle"
"Her ne olursa olsun beni sev ve böyle hatırla tamam mı"
"Korkutma beni ne oluyor"
"Hiçbir şey sadece dediğimi uygula söz mü"dedim parmağımı uzatarak.
"Söz"dedi benim gibi parmağını uzatarak.Yorulduğum için odama çıkıp yattım bugün ilk planı mı gerçekleştireceğim için iyi uyumam gerektiğini biliyordum. 2.madde tanımadığın biri ile sex yap. Sevgi olmadan aşk olmadan ve duygu olamadan yapılan bir sex.
Uyandığımda çoktan akşam olmuştu ve ben hemen kalkıp hazırlanmaya başladım.
Sade bir şeyler giydim beyaz tişört ve siyah deri pantolon çekici giymeme gerek yoktu ben her ortamda dikkat çeken biri olmuştum eminim gittiğim yerde de dikkat çekecektim.
Aşağı indiğimde annem ve babam karşılıklı kahve içiyorlardı. Annemin yanağına öpücük kondurup evden çıktım. Evet şimdi planı mı gerçekleştirmek için bara gitmeliyim. Orada zengin birini ve tek gecelik birini mutlaka bulurdum.
Bara geldiğimde içerisi çok kötü kokuyordu ama buna katlanmalıyım hemen bir tabureye oturup içki söyledim.
"Hey yakışıklı senin burada ne işin var"dedi barmen.
"Sanane işine bak"dedim sinirle.
"Sorry"dedi yapmacık bir şekilde.İçki mi verdiğinde hemen içtim ve etrafa bakmaya başladım sadece bir kişi gözüme takılmıştı uzun boylu sarışın bir heykel gibi duruyordu orada etrafında bir sürü kız vardı ama onlardan sıkılmış gibi duruyordu.
Etrafa baktığında göz göze geldik ve bana bir şeyler söyle ağız okumayı bildiğim için şanslıydı.
"Ne olur beni kurtar" demişti. Başımı sallayarak yanına gittim.
"Bayanlar bize az müsade eder misiniz"dedim kibarca.
"Hayır önce onu biz gördük o bizim"dedi içlerinde biri. Yüzünde çok fazla makyaj vardı yüzündeki boyayla evimi baştan aşağı boyardım."Sevgilim"dedi adam bana bakarak.
"Sevgilin mi var"dedi kızlardan biri.
"Evet gördüğünüz gibi"dedi elimden tuttu ve kucağına oturttu tuhaf bir durumdu.
"Beni kurtar istediğin bir şeyi yaparım"dedi kulağıma doğru. Tanrım kesinlikle doğru kişiyi seçtim."Bizi yanlız bırakın artık"dedim.
"Tamam"dedi kızlar ve masadan kalkıp gittiler. Kucağından kalmak üzereyken tekrar üstüne çekti beni hafif inilti kaçmış olabilir ağzımdan.
"Güzelim biraz daha dur"
"Tamam"dedim haraket edip kalkmaya çalışırken arkama değen şeyle gözlerim fal taşı gibi acıldı.Yok artık hemen mi tahrik oldu vay be ne kadar cazibeliyim öyle. İnat olsun diye biraz daha sürtündüm ve yalandan yere inleyerek derin derin nefes aldım. Altımdaki şey o kadar büyümüştü ki neredeyse pantolonumu delecekti.
"Kalksam iyi olacak"dedim sürtünerek kalktım tekrar kucağından yüzü kızarmışa benziyordu.
"Bu gece benimlesin" dedi ve elimden tutarak kapıya sürükledi. Arabası geldiğinde anladım ki zengin birini baştan çıkarmıştım arabaya binip bir yere doğru gitmeye başladık.Sonunu bildiğim bir gerçek vardı ki ilkim olduğu için çok acıyacak ve sevmediğim birine verdiğim için pisman olacak vaktim bile olamayacaktı. Büyük bir eve geldiğimiz de ismini bile bilemediğim adam beni şehvet ile öpmeye başladı bende onda karşılık veriyordum.
Tabi ki bunun sonu yatakta bitti.
Ben bittim...
Hayatım bitti...
İlkim bitti...
En önemlisi adını bilmediğim biri ile yattım kendimi Sürtük gibi hissediyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aptal
FanfictionLuhan ölmeden önceki listesini tamamlamak istiyordu ama önüne çok büyük bir engel çıkmadan önce. Nereden bilebilirdi ki aşık olacağını... Nereden bilebilirdi ki öleceğini... Nereden bilebilirdi ki istemediği halde hamile kalacağını...