15.BOLUM

156 23 5
                                    

Eve vardığımızda koşarak baekhyun odasına gittim. Chanyeol baekhyun yanında başına bez koyuyordu.
"Ateşi düştü mü " dedim yatağın kenarına otururken.
"Hayır daha fazla çıktı" sesi titriyordu.
"Korkma" dedim omuzunu sıkarak.








Üstümdeki hırkayı çıkarıp kenera koydum ve hemen baekhyun üstünü soymaya başladım.
"İkiniz de odadan çıkın"
"Niye ya" dedi chanyeol
"Soyacagım onu o yüzden gerizekalı"
"Kızma tamam" dedi ve sehun alıp dışarı çıktı.









Üzerini soyduktan sonra onu kaldırmaya çalıştım ama başaramadım çok kilo almış anlaşılan.
"Chanyeol" diye bağırdım. Koşarak odaya girdi.
"Ne oldu"
"Baekhyun kucağına al ve banyoya götür ılık suyun altına sok ben ona çorba yapacağım" dedim. Chanyeol baekhyun kucağına aldı banyoya geçti. Bende koşarak mutfağa geçtim.










Çorba yapmaya başladım arkamdan bir el belime sarıldı konusundan sehun olduğunu anladım.
"Korkma baekhyun iylesicek"
"Biliyorum ama onun hastalığı çok ağır geçiyor ondan korkuyorum sadece"
"Biz burdayız merak etme" dedi başıma öpücük kondurarak.








Çorba bittiğinde altını kapattım. Karnıma ağrı girdiğinde bağırmaya başladım.
"Ah" çok sesli oldu ama umrumda değildi.
"Luhan ne oldu" dedi sehun korkarak.
"Ağrı.girdi.ne.oluyor.böyle" dedim dişlerimi sıkarak.
Hemen beni kucağına aldı ve arabaya koştu.
"Nereye" dedim
"Hastaneye" dedi ve hızlı bir şekilde hastaneye sürdü. 20 dakikalık yolu 5 dakikada gelmiştik.









Sehun beni kucağına tekrar alıp hastaneye girdi ve etrafta bağırmaya başladı.
"Yardım edin" diye bağırdı yine. Yanına bir tane hemşire geldi.
"Neyi var"
"Eşim hamile karnına ağrı girdi bir anda" dedi. Beni hemen sedye ye yatırdılar.






Ben karnımın ağrısını unuttum çünki sehun bana eşim demişti vay tuhaf bir duyguymuş bu. Doktor gelip kontrolu yaptıktan sonra serum taktılar. Ben yine ağlıyordum her zaman ki gibi.
"Şşş ağlama" dedi sehun elimi tutarak.
"Ya bebeğimize bir şey olursa"
"Korkma bir şey olmuycak sen onu koruyorsun" dedi.






Sehun

Luhan o kadar fazla ağlıyordu ki ona bir şey olacak diye çok korktum. Hele onu iki büklüm yerde görünce daha çok korktum. Luhan ağlaya ağlaya uykuya daldı. Bende dışarı çıkıp chanyeol aradım.






"Dostum neredesiniz"
"Luhanı hastaneye getirdim"
"Ne oldu"
"Bir anca sancı girdi karnına onu öyle görünce çok korktum" dedim gözümden yaş akıyordu ağladığımı anca fark ettim.
"Şimdi iyi mi"
"İyi serum taktılar uyuyor şimdi"
"İyi olmasına sevindim"
"Peki baekhyun o iyi mi"
"Ateşi düştü ama şimdi de luhan diye sayıklıyor"
"Serum bitsin geleceğiz ona çorba içir bir de ateş düşürücü"
"Tamam saol dostum"
"Ne demek"
"He bu arada sehun"
"Evet"
"Geçmiş olsun sen luhan aşık olmuşsun"
"Biliyorum" dedim ve yüzüne kapattım.








Odaya geri döndüğümde yatağa oturmuş bir geyik gördüm. Sevimli bir şekilde burnunu çekti.
"Bebeğimiz iyi değil mi" dedi elini karnına koyarak.
"Birazdan doktor gelecek" dedim bende elimi karnına koydum. Biz öyle dururken kapı açıldı ve içeri doktor girdi.








Meraklı gözlerle ona bakıyorduk.
"Endişelenecek bir şey yok bebeğiniz sizin vücudunuza uyum sağlamaya çalışıyor bunlar olacak çok normal ama sakın karnınızı sıkmayın" dedi doktor.
"Bu ağrı normal bir şey o zaman" dedi luhan anlamaya çalışarak.
"Evet bebeğiniz bir aylık oldu o yüzden yavaş yavaş size uyum sağlamaya çalışıyor" dedi ve odadan çıktı.








"Ben sana korkma demiştim" dedim gülerek.
"O iyi sehun bebeğimiz iyi" dedi bana sıkıca sarılarak. Hemen saçlarını kokladım ve oraya öpücük bıraktım. Kokusu çok güzeldi ve bağımlılık yapıyordu.
"Eve gidelim baekhyun seni sayıklıyormus"
"Tamam" dedi inmeye çalışarak ama ona izin vermeden kucağıma alıp arabaya ben götürdüm.

Küçük Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin