Arkamda ki sızı ile uyandım bu kadar acıyacağını bilmiyorum ama kesinlikle gece mükemmel geçmişti. İsmini de öğrenmiştim Sehun Oh Sehun...
Tam yataktan çıkacak iken kapı açıldı ve içeri bir kız girdi.
"Senin orada ne işin var"diye bağırmaya başladı.
"Sanane"dedim
"Çabuk çık oradan Sehun nerede"
"Duşta eğer bakmazsan üzerimi giyineceğim"dedim.Kız sinirli sinirli Sehun yanına gitti bende bunu fırsat bilip hemen üzerimi giyip arkamda ki acıya aldanmadan evden hızlı bir şeklide çıktım. Sehun son görüşümdü açıkcası biraz ondan etkilenmiş olabilirim ama sadece biraz.
Luhan saçmalama 3 ay sonra öleceksin zaten. Söyleyene söylene bir taksi çevirdim ve eve gittim. Eve girdiğimde annem beni karşıladı.
"Oğlum ne oldu"
"Yok bir şey anne"
"Neden topallıyorsun"
"Düştüm"dedim şuan ona hakkında ki gerçekten bahsedemiyecek kadar yorgunum.Odama çıktığımda sıcacık bir duş aldım ve yatağıma uzandım. Acaba o kız onun nesiydi. Sevgilisi olabilir mi ya da kardeşi. Ama kardeşi olsa o kadar sert tepki vermezdi.
Sehun u internetten araştırmaya karar verdim. Hemen arama motoruna ismini yazdım.
"Oh Sehun" bir sürü sonuçlar çıktı."Oh Sehun
Oh oyun şirketinin başkanı ve çok zengin bir iş adamı. 2 hafta sonra evlenecek" demekki gördüğüm kadın nişanlısıydı. Luhan artık onu düşünmekten vazgeç. Yok artık öyle biri hayatında sadece tek gecelik biri ve ilkini alan biri.Acaba ona karşı birşeyler mi hissetmeye başlıyorum ahh çıldıracağım. Bir şey düşünmemek için uyumaya karar verdim nasıl olsa rüyalarıma giremez ya.
"Hayır"diye bağırarak uyandım. Hemen kapıdan baekhyun girdi ve koşarak yanıma girdi.
"Ne oldu"
"Kötü bir rüya gördüm"
"Anlatmak ister misin"
"Hayır"dedim. Rüyama bile girmeyi nasıl becerdi ise."Baekhyun sana bir şey diyeceğim"
"Söyle"dedi gözlerimin içine bakarak.
"Ama bu aramızda kalacak"
"Tamam söz"
"Ben gayim"
"Ben de "
"Ne neden daha önce söylemedin"
"Önceden yüzüme bile bakmıyordun ki" dedi sitemli bir şekilde."Özür dilerim"
"Önemli değil abiciğim"dedi ilk defa bana abi dedi.
"Sen bana ne dedin"
"Abiciğim"
"Ah baekhyun"dedim ve sıkı sıkı sarıldım. Nasıl oldu bilmiyorum ama ağlamaya başladım. Neden böyle oluyordu acaba öleceğim için mi?"Ağlama ne olur"
"Tamam"
"Abi bugün abi kardeş birşeyler yapalım mı"dedi o kadar hevesliydi ki onu kıramadım. Kafamı tamam anlamında salladım ve yanağımı öperek yanımdan kalktı.Bende yataktan kalktım ve üzerimi giyindim. Beyaz tişört siyah pantolon başıma da şapka takmıştım. Aşağı inip baekhyun beklemeye başladım. Çok geçmeden oda geldi yanıma. Oda ben gibi sade giyinmisti.
"Hadi gidelim"dedi gülerek.
"Tamam"dedim. Dışarı çıktığımda yürümek istemediğim için araba ile gidecektim. Ah size söylemeyi unuttum bizde zengindik ama parayı seven biri değilim. Ama neden zengin biri ile birlikte oldum dersek onlar hiçbir zaman ikinci kez seni arayıp sıkmazlar o yüzden tercihim zenginden yanaydı.Arabaya bindiğimiz de hemen çalıştırıp baekhyun döndüm.
"Nereye gidelim"
"Abi kızma ama seni sevgilim ile tanıştırmak istiyorum"
"Tamam"dedim gülerek. Bu saatten sonra kesinlikle kardeşime bağırmayacağım ve onu üzmeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aptal
أدب الهواةLuhan ölmeden önceki listesini tamamlamak istiyordu ama önüne çok büyük bir engel çıkmadan önce. Nereden bilebilirdi ki aşık olacağını... Nereden bilebilirdi ki öleceğini... Nereden bilebilirdi ki istemediği halde hamile kalacağını...