13.BOLUM

162 24 15
                                    

Sehun ile öpüşmemizden sonra yüzüne bakmadığım için kendimi odaya kapattım. Yatağa girdiğimde kapı çaldı.
"Gir" dediğimde içeri sehun girdi. Yok artık ben ondan kaçıyorum o hale yanıma geliyor.







Utancımdan başımı yorgana gömdüm gülerek yanıma geldi.
"Luhan" dedi yorganı çekiştirerek.
"Git başımdan"
"Yemek yemen lazım"
"Sonra yerim"
"Bebeğimiz için hemen yemek yemen lazım"
"Tamam git sen" dedim onu odadan göndermek için ama gitmiyordu.
"O yataktan çıkana kadar gitmiyorum" dedi sesi ilk defa sert çıkmıştı.







İstemsizce yataktan çıktım. Başım yere bakıyordu onun yüzüne bakamıyordum hala çok utanıyorum.
"Yüzüme baksana" dedi başımı yerden kaldırırken.
"Utanıyorum" dedim sessizce.
"Neden utanıyorsun bizden bundan daha ötesini de yaptık"
"Öküz" dedim sinirlenerek.







Ayaklarımı yere vura vura çıktım odadan mutfağa geçtiğimde öpüşen bir çift görmeyi beklemiyordum.
"Hey odanıza gidin" dedim sinirli bir şekilde.
"Sana ne oldu" dedi chanyeol. Baekhyun çok utanmıştı başını yerden kaldırmıyordu.








"Ne olabilir senin bu öküz arkadaşın sinirlerimi bozdu yine" dedim yemeği yerken. O sırada içeri sehun girmişti.
"Ne yaptın yine" dedi chanyeol sehun bakarak.
"Bende bilmiyorum" dedi.
"Kesin bilmiyorsundur otur yemeğini ye" dedim.






Sessizce yerken sehun hiçbir şey yemediğini gördüm. Ah neden böyle yapıyor bu çocuk. Etten marula sarıp ağzına verdim ilk başta şaşırsada hemen yedi.
"Teşekkür ederim"
"Yemek ye" dedim önüme dönerek.







Yemek bittikten sonra ben ve sehun bulaşıkları yıkadık biraz kavgada etsek yine de sağ çıkmıştık oradan. Oturma odasına geçtiğimde baekhyun chanyeol kucağında uyuduğunu gördüm. Ah benim küçük kardeşim ne kadar büyüsende benim için bir bebekten farkın yok.







"İstersen odaya götür onu bugün biraz yorgundu" dedim chanyeole.
"Tamam" dedi kucağında odasına götürdü. Onlar da aynı odada kalıyordu. Sehun ile yine başbaşa kaldık. Sessizce koltukta oturuyorduk ondan olabildiğince uzak oturuyordum.







Ben ondan uzaklaştıkça o bana yaklaşıyordu. Koltuğun en sonuna geldiğimde tam düşecek iken beni tutup kucağına aldı yine.
"Bırak beni" dedim ama beni indirmesini istemiyordum.
"Burada oturman ikimiz için daha iyi" dedi gülerek.






Bugün fazla gülüyordu sehun ve bu benim sinirime dokunuyordu.
"Bırak beni ben uyuyacağım" dedim inmeye çalışarak.
"Tamam" dedi ama beni indirmedi kendi kucağında odaya götürdü ve yatağa yatırdı.








Merhaba buraya bayadır not bırakmıyor bırakayım dedim. Dün yazamadım bölüm özür dilerim. Dün sadece üç saatlik uyku ile ayaktaydm ve hemen uyuya kaldım bugün atayım dedim bölüm umarım beğenirsiniz 😂😂😂😂

NOT: DO İT TOGETHER DİNLEYEREK YAZDIM BU BÖLÜMÜ 😂😂😂😂

Küçük Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin