7.BOLUM

198 27 16
                                    

Eve geldiğimde çok yorgundum ve sehun malı hala elimi tutuyordu.
"Artık bırak eve geldim" dedim elimi çekmeye çalışarak.
"Bırakmayacağım" dedi ve zile bastı. Ah olamaz baekhyun bizi el ele görecek ve bir sürü soru soracak. Kapıyı açan baekhyun olmuştu. Hiç şaşırmadım hemen konuşmaya başladı ama başka konu hakkında.
"Abi sen bu sırıkla sevgili misin"
"Hayır" dedim
"Evet sevgiliyiz yer cücesi" dedi içeri beni çekiştirerek.
"Yavaş olsana ben iki canım" dedim. Elime çok büyük bir koz geçmişti. Bebeğimi tabi ki seviyorum ama tuhaf hissediyorum.







"Abi" diye cırladı baekhyun.
"Yine ne var" dedim sinirle.
"Sen nasıl iki canlı oluyorsun"
"Oturalım anlatacağım"
"Tamam"dedi. Bende önce davranıp koltuğa oturdu ve benim konuşmamı bekledi.
"Artık elimi bırak"
"Of luhan" dedi ama sonunda bırakmıştı.
"Şimdi ben doktora gitmiştim ve bana 3 ay ömrüm kaldığını söyledi bende öyle olduğunu öğrenince yapmak istediklerimi bu üç aya sığdırmaya karar verdim. İlk yapacağım tanımadığım biri ile sex yapmak. O kişide gördüğün bu sırık" dedim sehun işaret ederek.









"Devam et"dedi baekhyun düz bir sesle.
"Sonra onunla birlikte oldum. Daha sonra başka bir planımı gerçekleştirdim ve oda bir başkasının evinde sabahlamak. Şansa bak ki o evde bunun evi çıktı. Sonra istemediğim şeyler oldu. En sonda hamileyim sehun benim sevgilim ve 3 ay ömrüm kalmamış sapa sağlamım" dedim ve derin bi nefes aldım.









"Bir dakika şimdi sen bununla birlikte oldun ve ondan hamilesin" dedi anlamaya çalışarak.
"Evet" dedim başımı sallayarak.
"Ve ölmüyorsun"
"Evet"
"Üstüne üstlük bununla sevgilisin"
"Maalesef"dedim sehun a bakarak. Üzülmüşe benziyordu neden üzülüyor ki bizi bu hale sokan o. Eğer baba tecavüz etmemiş olsaydı şuan ona aşık olabilirdim. Belki biraz ondan hoşlanıyor olabilirim ama biraz.










"Ben gitsem iyi olacak" dedi sehun bana bakarak.
"Tamam" dedim. Onunla aynı anda kalktım ve onu yolcu etmeye gittim.
"Luhan" dedi kapının önünde.
"Hm"
"Bana telefon numaramı verir misin"
"Neden"
"Artık sevgili olduğumuza göre"
"Kendini bu oyuna fazla kaptırma"
"Ne biliyorsun oyun olduğunu belki gerçektende senden hoşlanıyorum" dedi dibine girerek. Dudaklarıma bakıyordu bende onun dudaklarına inadına birde onları yaladı bana bakarak. Ah bu kadar seksi biri karşında kendimi tutmak zor.
"Tamam ver telefonunu" dedim.







Hemen telefonu elime verdi. Numaramı kaydedip ona geri verdim.
"Bir süre görüşmeyelim ne olur" dedim
"Yarın seni almaya gelirim" dedi yanağımı öptü ve gitti. Ah çıldıracağım gerçekten bu çocuk neden böyle davranmaya başladı. İçeri geçtiğimde sinirli bir adet baekhyun beni bekliyordu.
"Abi"
"Yeter artık çok yorgunum ne olur sonra konuşalım"
"Tamam senin odanı gösteriyim" dedi önünden yürüyerek. Odaya geldiğimde dikkatli olarak kendimi yatağa attım sonuçta artık hamile biriyim ve dikkatli olmam lazım.







Şunu söylemek istiyorum ben sehun dan nefret etmiyorum onu çok seviyorum ve büyük bir hunhan fanıyım. Böyle yazdığıma bakmayın ben exo daki herkesi çok ama çok seviyorum.


Umarım beğenirsiniz 😂😂😂😂

Küçük Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin