6.BOLUM

228 27 12
                                    

Gözlerimi açtığımda beyaz bir odaydım ve sehun yanında elimi tutuyordu. Bu çocuğun elim ile alıp veremediği ney bir türlü çözemedim.
"Neden buradayım"
"Bayıldın bende seni buraya getirdim"
"Neden elimi tutuyorsun yine"
"Alışkanlık haline geldi" dedi sırıtarak tam bir şey diyecektim doktor içeri girdi.
"Luhan bey"
"Neyi var" dedi sehun benden önce atlayarak.
"Susarsan söyleyecek" dedim göz devirerek.





"Hamilseniz babası siz misiniz" dedi sehun a bakarak. Hayır hayır olamaz neden böyle oluyor ben bir kaç ay sonra öleceğim.
"Olamaz" diye bağırdım.
"Neden istemiyor musun" dedi sehun.
"Ondan değil ben bir kaç ay sonra öleceğim doktorum öyle demişti"
"Nasıl yani" dedi doktor şaşırarak.
"Evet baş ağrısı şikayetinden gittim ve bana sadece 3 ayımın kaldığını söyledi"
"Luhan bey siz sapasağlamsınız sadece hamilesiniz iki haftalık" dedi ve dışarı çıktı.








Nasıl yani ben ölmeyeceğim ama hamileydim. Of bu nasıl bir durum ya. "Luhan" dedi soğuk bir şekilde.
"Efendim" dedim ilk defa ondan korkmuştum.
"Bana herşeyi anlat"
"Neyi anlatayım senden hamileyim işte"
"Onu duydum ölme olayı ne"
"Ah o mu doktora gittim ve bana az ömrümün kaldığını söyledi hepsi bu kadar"






"Peki benimle birlikte olman bu olayı öğrendikten sonra mı yoksa önce mi oldu"
"Öğrendikten sonra" dedim utanarak.
"Aferin luhan aferin"
"Neden kızıyorsun ki bir daha görülmeyecegiz zaten ha ölmüşüm ha hayatından çıkmışım ne fark eder"
"Çok şey fark eder" dedi ve dışarı çıktı.






Buna ne oluyor ya bir anlasam. Bende yerimden kalktım ayakkabılarımı giyecek iken sehun tekrar yanıma geldi ve benim yerime o giydirdi. Eğer böyle yapmaya devam ederse ona aşık olacağım ve hiç iyi bir şey olmayacak.
"Sehun yapma böyle"
"Ne yapıyorum" dedi elimden tutup kaldırarak.
"İşte böyle yoksa sana aşık olurum ve sana aşık olmaktan çok korkuyorum"dedim elimi çekerek.






Ama yine elimi tuttu bu sefer daha sıkı tutuyordu hiç bırakmaya niyeti yoktu.
"O zaman korkma ve aşık ol"
"Olmaz sen yakında evleneceksin"
"Hayır o yalancı ile evlenmeyecegim"
"Ne oldu"
"Sonra konuşuruz" dedi. El ele hastaneden çıktık ama her yer kamera doyuldu. Herkes aynı soruyu soruyordu "yanınızda ki yeni sevgiliniz mi"  Nasıl yani o nişanlısı ile ayrılmış mı. Sehun durdu ve cevap verdi kısa ve net bir cevap "evet" dedi ve arabaya bindirdi beni.







"Sehun sen ne dediğin farkında mısın"
"Evet" dedi yola bakarak. Direksiyonu fazla sıkıyordu elleri bembeyaz olmuştu. Neye bu kadar sinirliydi ki neden. Eğer sehun sevgilicik oyanacaksa bende ona uyacağım ve bana yaptığı eziyetleri ona cektireceğim.

Küçük Aptal Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin