Sabah uyandığımda sehun un üstündeydim o kadar rahat uyumuşum ki daha önce böyle bir uyku çekmemiştim. Onu daha fazla rahatsız etmemek için yavaşça kucağından kalkarken uyandı.
"Günaydın" dedi boğuk sesiyle.
"Günaydın"
"Sabah uyanınca daha güzel oluyorsun"
"Yaa ben yakışıklıyım" dedim üstünden kalkarken."Sen yakışıklı değil güzelsin luhan kabul et bunu"
"Sehun sus seni deserim" diye bağırdım. O sese baekhyun odaya girmişti.
"Abi ne oldu"
"Yok bir şey sen iyi misin? Neden ayaktasın bakalım"
"İyiyim korkma" dedi bana sarılarak.
"Hadi içeri geçelim" dedim sehun a sinirli sinirli bakarak."Abi sehun sana ne dedi bu kadar sinirlendin"
"Güzel olduğumu söyledi"
"Ooo haketmiş o zaman" dedi gülerek. Kafa salladım sadece kahvaltıyı chanyeol hazırlamıştı bize düşen sadece oturup yemek. Sehun da geldiğinde yemeğe başladık. Baekhyun pek istekli değildi yemeğe."Yemek yesene" dedim bacağına vurarak.
"Yavaş abi ya bacağımı çürüttün"
"Yemek ye"
"Tamam" dedi ve zorla yemek yemeye başladı. Sehun a baktığımda bana bakıp gülüyordu.
"Ne"
"Sende çok iyi anne olur" dedi
"Ne" dedim şaşkınlıkla.
"Yok luhan demedi bir şey hadi yemek ye" dedi chanyeol.Sessizce yemeğimiz bittiğinde ne kadar sessiz desekte çoğunlukla kavgalı geçti. Tamam sehun a aşık olmuş olabilirim ama beni sinir ediyor ve ona bağırırken buluyorum kendimi.
"Abi biz bugün okula gideceğiz bayadır gitmiyoruz" dedi baekhyun.
"Tamam" dedim koltuğa oturtarak.
"Sen tek başına sıkılmıyacak mısın" dedi chanyeol.
"Uyurum evde sıkılmam merak etme" dedim gülerek."Bugün luhan benimle gelecek" dedi sehun.
"Ben neden bilmiyorum" dedim.
"Şimdi karar verdim"
"Belki gelmek istemiyorum"
"Zorla götürürüm" dedi. Biz kavga ederken baekhyun ve chanyeol bize bakıp gülüyordu. Ani bir şekilde onlara döndüm.
"Komik olan ne" dedim sinirle.
"Siz" dedi chanyeol.
"İkinizi de ayağımın altına almadan okula gidin" dedim.Gülerek odalarına gittiler. Evet şimdi sehun ile başbaşa kaldım.
"Hadi giyin bizde gidelim"
"Gelmek istemiyorum"
"Ama gelmek zorundasın"
"Neden ya neden"
"Annem seni merak ediyor. Gelinimi bana getir dedi oldu mu nedeni seni cezbetti mi"
"Çok" dedim sinirle ayağa kalkarak.Odaya geçtiğimde düzgün bir kıyafet arayışına girdim. Sonuçta annesi beni merak etmiş. Neyimi merak ediyorsa bende oğlu gibi sıradan bir erkeğim
Tamam ya şimdi sehun a sıradan demek saçmalık olur. Adamın duruşu bile karizma beni sinir etmediği sürece çok iyi anlaşıyoruz ama sinir etmediği zaman yok. Giyeceğim kıyafete karar vermiştim.Sehun daha fazla bekletmemek için hemen giyinip çıktım.
"Hadi daha benim evime gideceğiz"
"Neden" dedim o evde hiç iyi anılarım yoktu.
"Üzerimi değiştireceğim" dedi. Tamam anlamında kafamı salladım.
"Baekhyun biz çıkıyoruz" diye bağırdım.
"Onlar çıktı"
"Ne çabuk"
"Sen geç hazırlandın"
"Of sehun yürü" diye bağırdım yine.Bugün beni çok fazla bağırıyor sehun ya bilerek yapıyor ya da bilerek yapıyor bunun başka açıklaması asla olamaz. Bana eziyet etmenin neredesinden hoşlanıyorsa artık.
Bölüm çok geç geldi kusura bakmayın tatile çıkmıştım eve döndükten sonra hastalandım iki gündür anca uyuyorum bölüm atamadım tekrardan özür dilerim umarım bu bölümü beğenirsiniz. 😍😍😍😍😍😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aptal
FanfictionLuhan ölmeden önceki listesini tamamlamak istiyordu ama önüne çok büyük bir engel çıkmadan önce. Nereden bilebilirdi ki aşık olacağını... Nereden bilebilirdi ki öleceğini... Nereden bilebilirdi ki istemediği halde hamile kalacağını...