Sabah yine baekhyun uyandırdı beni.
"Abi abi hemen kalkman lazım"
"Neden ben uyumak istiyorum"
"Bunları görmen lazım"
"Ne ne" dedim sinirlenerek.
Resimleri bana gösterdi ve ben şok oldum.
"Oha" diye bildim sadece.
"Abi sizi çok sevmişler baksana evlendirdiler ve yeğenimi bile koymuşlar resime"
"Saçmalama ne olur ne evlenmesi"
"Siz evlenmeyecek misiniz"
"Hayır ya da ne bileyim ben"
"Peki yiğenim ona ne olacak aldıracak mısın"
"Hayır aldırmayacagım tabi ki de"
"Oh iyi" dedi ve yanımdan gitti.Bu nasıl bir saçmalıktır ya. Resimlere tekrardan baktım. Benim ismimin yanında onun ismi niçin vardı. Neden bizi öpüşürken shoplamıslar. Biz hiç öpüşmedik ki. En sonuncusu o çocuk ne alaka benim hamile olduğumu nasıl öğrendiler. Hemen sehun aramam lazım ama onun numarası bende yok ki.
Yataktan kalkıp chanyeol yanına gittim.
"Chanyeol senden bir şey isteyebilir miyim"
"Sehun un numarasını mı"
"Evet" dedim telefonu uzatarak. Alıp numarayı yazdı ve konuşmamız için beni tek bıraktı.
"Şu lanet telefonu aç" diye söyleniyordum.
"Beni bu kadar çok mu özledin" dedi telefonu açtığı gibi.
"Ya ne demezsin çok"
"Bende seni çok özledim"
"Sehun şakayı bırak internette neler dolaşıyor gördün mü"
"Hayır"
"Hemen bize gel" dedim telefonu yüzüne kapatarak.Üzerimi değiştirdikten sonra yemek yemek için masaya geçtim beni bekliyorlardı.
"Abi"
"Efendim baekhyun"
"Anne ve babama hamile olduğunu nasıl söyleyeceğiz"
"Söylemeyeceğiz" dedim ağzıma yumurta rulosu atarak.
"Neden"
"Çünki onlar bizi evlatlıktan reddetti"
"Sen bilirsin" dedi ve yemeğine devam etti.Yemek bittikten sonra sehun gelmişti.
"Ne oldu bu kadar önemli"
"Ne olmadı ki" dedim resimleri göstererek.
"Normal bunlar luhan"
"Neyi normal onlar benim hamile olduğumu biliyorlar mı" dedim bağırarak.
"Hayır söylemedim"
"O zaman"
"Ne bileyim luhan"
"Of sehun of" diye bağırdım. Başım dönüyordu bir yerlere tutunmam lazım."Luhan iyi misin" dedi sehun.
"Başım döndü sadece" dedim ona sıkıca tutunarak.
"Yatağına götürüyüm seni"
"Olur" dedim ve havalanısımı izledim. Çok rahat bir şekilde beni kucağına aldı ve odama taşıdı. Yatağa yatırdıktan sonra yanıma oturdu ve saçlarımı okşamaya başladı."Luhan ne olur kavga etmeyelim"
"Bana çektirdiklerini sana çektireceğim"
"Yapma kendini yorma"
"Sehun ben inat biriyimdir"
"Biliyorum"
"Nerden biliyorsun"
"Seni sandığından daha iyi tanıyorum hadi uyu artık" dedi üzerime yorganın örttü ve başıma öpücük kondurdu. İstemsiz olarak gözlerim kapandı ve kendimi uykuya teslim ettim.Resim için çok teşekkür ederim KiyomiKaizoku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aptal
FanfictionLuhan ölmeden önceki listesini tamamlamak istiyordu ama önüne çok büyük bir engel çıkmadan önce. Nereden bilebilirdi ki aşık olacağını... Nereden bilebilirdi ki öleceğini... Nereden bilebilirdi ki istemediği halde hamile kalacağını...