Luhan
Hiç olmayacak kişi ile karşılaşmıştım babam ile o bana bakıyor ben ona sehun ise sadece bana odaklanmıştı.
"Luhan burada ne işin var bir daha sormayacağım"
"Sanane" dedim bir cesaret ile ama çok korkuyorum.
"Ben senin babanım benimle düzgün konuş"
"Ne demezsin bana vurmaya kalkışan ve beni evden kovan bir baba" dedim."Bu adam sana vurdu mu" dedi sehun dişlerini sıkarak. Sinirlenmişti belliydi.
"Hayır vurmadı" dedim onu sakinleştirmeye çalışarak.
"Bu çocuk kim" dedi babam sehun'a bakarak.
"Kocam" dedim sehun'un elini tutarak.
"Ne" diye bağırdı. Bu adamdan çok fazla korkuyorum haddinden fazla."Evet doğru duydun kocam o benim" dedim.
"Luhan sen ne dediğinin farkında mısın acaba"
"Evet farkındayım bizi rahat bırak"
"Artık senin gibi bir evladım yok. Baekhyun kendine benzetmeyeceksin onu alacağım elinden"
"Çok geç o benden önce evlendi" dedim kahkaha atarak."Artık benim çocuğum değilsiniz" dedi beni iterek. Yere düştüm ben sehun'a bakıyordum o bana.
"Luhan iyi misin" dedi sehun.
"Galiba" dedim yerden kalkmaya çalışarak.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun pislik adam dua et bebeğime bir şey olmamış olsun" diye bağırıyordu hastanede.
"Hamile misin" dedi babam bana bakarak.Onu artık umursamıyorum benim öyle bir babam yok.
"Sehun gidelim artık"
"Tamam sevgilim" dedi elimi tutarak hastaneden çıkardı. En kötü anlardan biriydi bu an sehun babamın gerçek yüzünü görmüştü. Nasıl bir baba olduğunu görmüştü."Üzülme luhan" dedi sehun bana sarılarak.
"Artık üzülmüyorum ama eve gidelim yoruldum" dedim
"Hemen şoförü arayayım bekle bu kolla süremem" dedi. Kendi derdime düştüm sehun'un derdini unuttum. Çocuk daha bugün vuruldu ve ameliyat oldu ama ben sadece benim derdime odaklandım.Araba geldiğinde dikkatli bir şekilde arabaya bindirdi beni sehun. Asıl hasta olan o ama ben hastaymışım gibi davranıyor.
"Asıl sen dikkatli bin" dedim.
"Ben hep dikkatliyimdir" demesiyle başını vurması aynı oldu. Karnımı tutarak gülmeye başladım. İlk başta bana sinirli bir şekilde baksa da oda gülmeye başladı.Yolculuk kısa sürmüştü eve geldiğimde baekhyun beni bekliyordu her zamanki gibi. Kapıdan girmem ile üzerime gelemeye başladı.
"Dikkatli ol" dedi sehun baekhyun'a
"Tamam be ama neden" dedi masum bir şekilde bakarak.
"Önce otursak nasıl olur" dedim.Baekhyun hemen önümden çekildi ve içeri geçmem için yol verdi. Hemen koltuğa oturdum çok yorulmuştum bugün.
"Artık anlat" dedi baekhyun yanıma oturarak.
"Hamileliğimde 3.aya girmişim ve bu ay çok riskli bir aymıs dikkat etmez isem bebeğimiz düşebilirmiş" dedim.Baekhyun sadece öyle kaldı bunu dememi beklemiyordu herhalde.
"Ne" diye bağırmaya başladı bir anda.
"Sakin ol" dedi sehun.
"Ben sakinim" dedi baekhyun.
"Aşkım az gelir misin" dedi chanyoel.
"Tamam" dedi baekhyun hemen kalkıp chanyeol yanına gitti.Sehun hemen yanıma gelip elimi tuttu.
"Senden bir dakika bile ayrı kalamıyorum" dedi gülerek.
"Ay benden önce ne yapıyordun" dedim gülerek.
"Benim ilk aşık olduğum kişi sensin" dedi. Şok olduğum için bir şey diyemedim. Nasıl yani bu şaheserin ilk aşık olduğu kişi ben miyim?Sehun yavaş yavaş bana yaklaşıyordu. Bunun sonunda ne olacağını biliyorum ama artık sehun'a karşı herşeye izin veriyorum. Çok hafif bir şekilde dudaklarıma öpücük kondurdu. Şok oldum bugün kesinlikle sehun'da bir şeyler var.
"Sen benden utanıyor musun hayla" dedi sehun gülerek.
"Tabi ki sehun daha yeni sevgili olduk"
"6 ay sonra çocuğumuz dünyaya geliyor luhan"
"O çocuğun nasıl olduğunu hatırlatayım istersen" dedim sinirli bir şekilde bakarak.
"Sana o günü unutturamaz mıyım" dedi üzgün bir şekilde. Yanağından öptüm.
"Şimdi unuttum" dedim gülerek. Ama asla unutmayacağım günlerden biri o gün.Chanbaek (baekhyun)
Abim için çok üzülüyorum hiç beklemediğimiz zaman da hamile olduğunu öğrendik. Tamam küçük bir luhan tabi ki çok güzel olur ama babası sehun ise bir kez daha düşünmek lazım diye düşünüyordum. Ta ki onu tanıyana kadar abime aşık olmuştu hemde sırıl sıklam.
Benim chanyoel baktığım gibi oda abime bakıyordu. Aşk ile daha önemlisi saygı ile bakıyordu.
"Sevgilim" dedi chanyeol.
"Efendim"
"Seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum da nereden çıktı bu şimdi durup dururken" dedim gülerek."Bugün sehun ve luhan'ın başından geçen olaylar çok yorucu ve korkutucuydu. Onları gördükten sonra sana hep seni seviyorum diyeceğim diye kendime söz verdim" dedi. Benim biricik sevgilim yaşananlardan dolayı baya korkmuş olmalıydı.
"Sevgilim biliyorsun kimin başına ne geleceği bilinmiyor. Kader bu olursa önüne geçemeyiz. Bende bugün olanlardan çok etkilendim seni kaybedeceğim diye çok korktum" dedim ona sarılarak.
"Baekhyun benimle evlenir misin? Biliyorum romantik olmadı yüzük yok ama seni bir an önce her yönden benim yapmak istiyorum" dedi. Ciddi duruyordu bu anı çok bekledim böyle olmasını beklemiyordum kesinlikle.
"Chanyoel sen benim için herşey demeksin tabi ki de kabul ediyorum seni çok seviyorum nasıl bir evlenme teklifi ettiğinde umrumda değil" dedim dudağına masum bir öpücük kondurarak.
"Seni seviyorum" dedi gülerek.
"Bende seni seviyorum kocacığım" dedim gülerek. Herşeyden güzel olan gülücüğü bana sundu. Chanyoel çok seviyorum ve hep böyle kalmasını istiyorum...Bir daha ki bölüm full chanbaek olacak fjdvdvdvd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aptal
FanfictionLuhan ölmeden önceki listesini tamamlamak istiyordu ama önüne çok büyük bir engel çıkmadan önce. Nereden bilebilirdi ki aşık olacağını... Nereden bilebilirdi ki öleceğini... Nereden bilebilirdi ki istemediği halde hamile kalacağını...