Luhan
Sehun ile birlikte hastanedeydik suramızın gelmesini bekliyorduk. Sehun yine elimi tutuyordu bu sefer izin verdim tutmasına.
"Luhan korkma"
"Hiç yemek yiyemiyorum ama bebeğimize bir şey olmasını istemiyorum" dedim. Evet artık bazı şeylere izin veriyordum. Mesela artık bebeğimiz diyordum. Sonuçta yapımında onunda yardımı oldu."Luhan senden bir şey isteyebilir miyim"
"Evet"
"Artık benim ile kalsan olur mu"
"Hayır"
"Ama senin ile ben ilgilenmek istiyorum"
"Bay luhan doktor sizi bekliyor" dedi hemşire.
"Sonra konuşuruz" dedim. El ele doktorun odasına girdik."Şikayetiniz nedir luhan bey" dedi doktorum gülümseyerek.
"Doktor yemek yiyemiyorum sürekli kusuyorum"
"Bunun olması çok normal"
"Korkuyorum ya bebeğimize bir şey olursa"
"Korkmayın bir hafta sonra normala döneceksiniz"
"Bak işte korkmaman gerektiğini söylemiştim"
"Eğer bugün yemek yemediyseniz size serum verebilirim"dedi doktor."Çok iyi olur" dedim.
"Gelin size bir oda ayarlayalım" dedi ve odadan çıktı. Bizde onu takip ettik. Odaya geçtikten sonra beni yatırdı ve serumu koluma taktı.
"Ben sana söyledim korkacak hiçbir şey yok" dedi sehun doktor odadan çıkarken.
"Yine de korktum"
"Biliyorum" dedi yatakta yanıma yatmaya çalışırken.
"Ne yapıyorsun"
"Size yakın olmak istiyorum"
"Of tamam" dedim kenera çekilerek."Luhan" dedi saçlarımla oynayarak.
"Hm"dedim kendimden geçerek.
"Ne olur benim ile kal"
"Sehun senin nişanlına ne oldu"
"Bana yalan söyledi"
"Nasıl yani"
"Aslında onu hiç sevmiyordum. Bir gün onunla birilikte olduk ama hatırlamıyorum. Sabah olduğunda çıplak bir şekilde yanımdaydı. Gitmesini söyledim ve yakama yapıştı. Galiba zengin avcısıydı bir süre geçtikten sonra hamile olduğunu söyledi"
"Nasıl yani onu da mı hamile bıraktın"dedim sinirle.
"Hayır işin ilginç kısmı ben kızlara ilgi duymuyorum. Kız benim ile birlikte olmak için hamileyim yalanını söylemiş bende öğrendikten sonra ondan ayrıldım" dedi.Nasıl yani ya Sehun o kız ile hamile olduğu için mi evlenecekti. Yani ben de hamile olduğum için benimle evlenmek istiyor.
"Ben hamileyim diye mi benimle evlenmek istiyorsun"
"Hayır"
"Peki neden evlenmek istiyorsun"
"Benimle birlikte kalacağına söz verirsen söylerim"
"Of" dedi arkamı dönerek.Sehun arkamdan sarılmıştı neye uğradığımı şaşırdım arkama bir şey deyiyordu.
"Sehun" diye ineldim.
"Ne oldu"
"Bana deymekten vazgeç"
"Bana dön o zaman"
"Çocuk gibisin" dedim önümü dönerek.
"Biliyorum ne yapalım iki çocuk büyüteceksin" dedi elini karnıma koyarak.
"Bana böyle davranma"
"Neden"
"Çünki senden etkileniyorum"
"Öyleyse daha çok yapmalıyım" dedi yanağından öperek."Sehun az büyü ne olur" dedim utanarak. Hey kalbim böyle yapma bana ne olur. Neden böyle yapıyorsun niçin çifte koşmuş gibi hızlı hızlı atıyor.
"Beni sen büyütmeye ne dersin" dedi
"Gerekirse büyütürüm" dedim gülerek.
"Benim için hava hoş" dedi yatakta biraz daha yayılarak.
"Senin ile işimiz çok" dedim ona sarılarak. O bu kadar rahat olabiliyorsa bende olabilirim bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Aptal
FanfictionLuhan ölmeden önceki listesini tamamlamak istiyordu ama önüne çok büyük bir engel çıkmadan önce. Nereden bilebilirdi ki aşık olacağını... Nereden bilebilirdi ki öleceğini... Nereden bilebilirdi ki istemediği halde hamile kalacağını...