Capitolul 2 - Adevarul

5K 269 8
                                    

                                                                       Capitolul 2

                   Acasa, mama si tata gateau impreuna. Se intampla asta destul de rar si nu stiu de ce au ales aceasta zi.Nu mergeau la munca si-si petreceau toata ziua cu mine, punandu-mi intrebari despre scoala. Iar eu eram victima si nu stiam cum sa scap mai repede din asta si cum sa inventez o minciuna cat mai credibila. Asta era greu odata ce mama era de fata si parca ghicea totul, de parca ar fi citit in cartile de tarot ce aveam sa spun. 

                    Si asta era si mai ciudat. Am intrat in bucatarie, lasandu-mi ghiozdanul sa cada pe podea si privindu-i, inca nedumerita, pe amandoi. 

                             - Buna draga. Spuse mama imbratisandu-ma.

                             - Buna mami, tati.

                             - Hai la masa scumpo. Zise tata.

                    Pe masa erau puse tot felul de bunatati. O vreme am mancat intr-o liniste perfecta, dar stiam ca asta nu avea sa mai dureze mult, asa ca am incercat sa ma pregatesc cat mai mult psihic pentru ce avea sa urmeze. Imi repetam in gand intebarile si raspunsurile, ca de fiecare data. Experienta te face mai bun. 

                           - Deci ce ai facut azi la scoala? Incepu mama.

                       Am inghitit sec.

                           - Bine.

                  Acelasi raspuns mereu. Dar eram multumita de asta.

                           - Ce mai face Alyssa?

                           - Bine.

                           - Am auzit ca aveti colegi noi. Spuse ea, sorbind din bautura ei. 

                    De unde stie? Am privito, incercand sa par indiferenta, dar nu prea mergea. Eram prea uimita ca stia atatea lucruri si ma intrebam daca nu cumva venise pe la liceu sa vada cum mai stau cu scoala. Si eram cat mai sigura cu asta.

                              - Da, asa e.

                              - Cum ii cheama? Spuse tata.

                          - Rayn, Elisa si Steven. Rayn si Elisa sunt frati iar Steven e iubitul Elisei. Am spus fara sa ma mai gandesc.

                           - Iubit ? La varsta ei?

                           - Are optsprezece ani tata....

                            - Si? Cea mai importanta e...

                           - Scoala. Am zis eu plictisita. 

               Mai avusesem discutia asta de multe ori si am memorato destul de bine. Chiar foarte bine.

                            - Tu ai vreun iubit? Ma intreba mama. 

                 Ma inecasem cu mancarea si am privito cu ochii mari cat cepele, blocandu-ma pentru un moment. 

                             -Nu! 

Sub clar de lunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum