In urmatoarele zile , parintii mei m-au sufocat cu vrajile si toate chestiile teoretice care , nu au absolut nici o logica pentru mine. Dar nu , ei zic ca sunt foarte importante.
- Bun , deci ai inteles Kate?
- Da.
Nu.
- Vrei sa mai repetam?
- Nu!!!! Adica , nu , am inteles nu e nevoie.
- Bine draga. Spuse mama plecand .
M-am trantit pe canapea si am ramas acolo pentru ceva timp. Eram in casa vampirilor , au spus ca e mai bine sa fim toti aici , uniti , decat sa vina varcolacii si sa ne rapeasca pe cate unul .
Rayn aparu langa mine si ma imbratisa. De cand am stat aici s-a cam abtinut sa ma atinga de fata cu mama si tata.
- Cum a fost lectia?
- Ca de obicei... plictisitoare. Ce logica pot avea chestiile alea?
- Nu ma-ntreba pe mine , nu eu sunt descendentul lui Merlin.
- Nu , tu esti al lui Dracula.
- Aaaa , se poate spune si asa.
- Kevin!!!! Se auzi o voce ascutita de la etaj.
Sara cobori in viteze cautandu-l pe Kevin cu o privire care te-ar baga in pamant.
- Sara? Ce s-a intamplat?Am spus eu.
- Kevin a incercat sa-mi lipeasca buzele! Mi-a pus lipici in ruj!
La chestia asta am inceput sa rad atat eu cat si Rayn.
- De ce radeti? Nu e amuzant!
- B... ba da e. Spuse Rayn.
- Unde e dementul ala , il omor! Kevin! Urla ea , iar eu mi-am acoperit urechile.
- Nu sunt aici! Se auzi vocea lui Kevin.
- O , ba esti! Treci aici maimuta neevoluata!
- Aoleu , vine! Tipa Kevin.
Sara disparu , dar am mai putut auzi tipetele si cateva lucruri din casa spargandu-se.
- Crezi ca o sa-l omoare?
- Nu e exclus. Spuse Rayn. Hai sa vedem.
Ne-am ridicat si ne-am dus dupa ei. Kevin era in bucatarie , cu o tigaie in mana , iar Sara cu un cutit. Ok... asta e un lucru cam nebunesc , dar merita urmarit.
- Ce faci Kevin? Spuse Sara pe un ton dulce.
- Aaaa, incerc sa ma feresc de tine. Spuse Kevin.
CITEȘTI
Sub clar de luna
VampireCand Kate descopera ca noii ei colegi sunt vampiri si ca e indragostita de unul dintre ei , viata i se schimba radical. Dar ce se intampla cand afla ca acestia au legatura cu o haita de varcolaci , care le declara razboi? Ce ar trebui sa faca ea? Sa...