Dupa ce nebunii aia s-au alergat cateva ore , unul din ei , mai precis Kevin , a disparut. Sara il cauta ca o nebuna, cu toporul dupa ea. Stai , topor? De unde avea ea un topor? Eh , nu mai conteaza , asta e o comedie in toata regula.
- Unde e? Unde? L-am cautat peste tot! Si in pivnita!
- Poate e pe acoperis. Am spus eu.
Fata Sarei se lumina.
- Oooo sa vezi ce surpriza o sa-i pregatesc.
- Vrei sa spui farsa?
- E tot aia. Acum hai , trebuie sa ma ajuti.
- Ce? NU! Sau daca ma gandesc mai bine... Kevin m-a facut pitica , iar eu i-am spus ca-l transform in soarece si cum nu pot...
- Ok , ok am inteles , hai odata!
Am ridicat mainile in semn de " Stai calma , vin dupa tine" si am urmat-o pe demen... , adica Sara. Da , Sara am vrut sa zic.
Am urcat in camera lui Kevin unde avea un perete numai cu masinute. O Doamne...
- Ce ai de gand sa faci?
- Stiai ca lui Kevin nu-i place rozul?
- Ai de gand sa-i faci toate masinutele roz?
- Si nu numai. Vom vopsi toata camera in roz.
- Daca ne aude?
- Nu ne aude. Sunt sigura de asta.
- Ok... pai si de unde luam vopsea?
- Ce vopsea? Intreba Rayn sprijinit de tocul usii. Kate, nu trebuia sa dormi?
- Tu crezi ca as mai putea sa dorm?
- A...
- Am ceva mai bun de facut.
- Bine , eu ma apuc de vopsit, voi il distrageti pe Kevin. Spuse Sara impingandu-ne afara din camera.
Rayn ma privi intrebator iar eu i-am spus planul Sarei.
- E cumva nebuna?
- Te-am auzit Rayn!
- Aaa... scuze!
Am inceput sa rad si am mers sa-l cautam pe Kevin. Dupa cum banuiam era cocotat pe acoperis , ascunzandu-se de Sara.
- Kevin? Ce faci?
- Incerc sa scap de aia.
- Hai inapoi in casa , nu o sa-ti faca nimic , am vorbim eu cu ea. Spuse Rayn.
- Si de ce ar trebui sa va cred pe voi?
CITEȘTI
Sub clar de luna
VampireCand Kate descopera ca noii ei colegi sunt vampiri si ca e indragostita de unul dintre ei , viata i se schimba radical. Dar ce se intampla cand afla ca acestia au legatura cu o haita de varcolaci , care le declara razboi? Ce ar trebui sa faca ea? Sa...