Capitolul 6 - Secretul

3.6K 235 18
                                    

          Rayn ajunsese in 2 minute si i-am spus tot ce s-a intamplat. Ramase putin uimit. Pai normal ca doar sora lui , fantoma, a sarit pe mine mai gata sa ma omoare. 

             - Si ti-a spus ceva?

             - Nu. Doar a tipat. 

              - Nu stiu ce se intampla... e chiar ...

              - Uimitor si socant? Da stiu. 

              - Dar nu inteleg ce vrea. 

              - Nici eu... Am spus cascand. 

              - Hai culca-te , stau aici cu tine. 

              - Mersi.

        Ma imbratisa si ma saruta pe frunte. Am zambit si m-am pus din nou in pat. Am adormit imediat. Maine mama si tata o sa trebuiasca sa-mi dea niste raspunsuri. 

           

            A doua zi m-am trezit destul de  greu. M-am imbracat rapid cu o pereche de blugi negri , un tricou visiniu si tenesii. Nu pot sa cred. Unde mi-e telefonul? I-a stai... sunt vrajitoare , pot sa-l fac sa apara. 

            - Da-mi telefonul. Am spus si acesta mi-a aparut in mana. 

     Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult chestia cu vrajile. Am coborat rapid la jos si am mancat ceva. Apoi mi-am luat masina si m-am indreptat spre scoala... 

        Imediat ce ma vazut , Dean veni la mine. 

           - Hei. Ma saluta el. 

           - Buna.

           - Cum de te-ai hotarat sa vii la scoala?

           - Aveam de ales?

           - Nu , nu cred. Vroiai sa-mi spui ceva?

        E ghicitor sau ce?

           - Mda...

           - Da-i drumul. 

           - Tocmai ieri am aflat ca sunt o vrajitoare si le-am spus parintilor mei ca esti varcolac. Am spus eu cat mai repede.

           - Ce? Esti vrajitoare? 

           - Da din cate se pare.

           - Ce tare! Si parintii tai ?

           - Mda... 

           - Ok... 

           - Hai in clasa odata!

       Orele au trecut repede. Pauza veni si cand am iesit era sa dau peste o fata care se impiedica si mai sa cada. 

          - Ai grija pe unde mergi! Tipa ea.

          - Tu sa ai grija, ce sa-ti fac daca te bagi in mine.

          - Taci din gura!

Sub clar de lunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum