Sub clar de luna

2.4K 176 12
                                    

               Spre marea mea nefericire a trebuit sa plecam inapoi . Am ajuns imediat acasa si am vrut sa ma uit la un film cu Rayn dar au aparut Sara, Steven,Alyssa si Kevin care vroiau sa jucam ceva. 

             Ne-am asezat cu totii pe covor intr-un cerc destul de mare si am inceput sa ne gandim la un joc. Am decis sa jucam adevar si provocare .  

                  - Bun. Incep eu. Am spus . Kevin, adevar sau provocare? L-am intrebat zambind.

                   - Adevar. 

                   - Fricosule. Deci, e adevarat ca masinutele alea nu erau doar de colectie ci te jucai cu ele?

                     - Nu! Erau de colectie!

                     - Bine , cum zici tu . Sara , adevar sau provocare? Am intrebat-o . 

                     - Provocare. 

                     - Te provoc sa stai 10 minute incuiata in camera cu Kevin. Am spus zambind.

                     - CE?! Spusera amandoi ridicandu-se. 

                     - Provocarea e provocare .  Spuse Rayn impingandu-i sus spre camera lui Kevin . 

              Au incercat sa protesteze dar degeaba. I-am incuiat in camera si am pornit cronometrul. Am stat si am ascultat si se pare ca astia doi tipau unul la altul . 

                 - Nu pot sa cred ca sunt incuiata aici cu tine! 

                 - Crezi ca mie imi convine?!  

                  - Oh mai taci! 

                  - Da ,da sigur tac. Cum spui tu , sefa. 

                  - Termina Kevin. Chiar nu am chef acum . 

                  - Bine, bine . 

                  - Stii , ma mir cum de ti-ai revenit asa repede din soc. 

                   - Stii ca inca nu te-am iertat.  

                   - Ti-am platit cu aceeasi moneda. 

                   - Cum zici tu , dar cand imi mai faci farse nu mai folosi roz! 

                   - Da , bine. Dar sa stii ca nici eu nu te-am iertat pentru chestia cu hainele. Ce faci? Kevin, ce crezi ca faci? Da-mi dru...

              Apoi nu se mai auzi nimic. Ne-am uitat unii la altii si am deschis usa. 

              Sa ma ciupeasca cineva , cred ca visez. O Doamne. Am trait sa o vad si pe asta. Kevin si Sara se sarutau!

                Steven , Alyssa si Rayn ramasera cu gura cascata. Apoi Sara si Kevin s-au trezit la realitate. 

                     - Nu e ceea ce credeti. Spuse Sara. 

                     - Ok , deci sa inteleg ca iti facea respiratie gura la gura?

                     - Aaa...

Sub clar de lunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum