- Ai aflat toate astea intr-o pauza?
- Da . Zise ea mandra.
- Ok...
Restul orelor au trecut destul de rapid . Apoi a urmat in sfarsit ,sportul . M-am schimbat in vechiul nostru vestiar , pe acolo auzind tot felul de barfe si discutii pe tema tipului cel nou. Doamne, de cand a aparut acest baiat parca toate fetele au innebunit. Am mers rapid in sala si era sa dau peste Nisa.
- Ai grija pe unde mergi aratare! zise ea.
Nisa, era o fata destul de rasfatata , cu bani , tone de machiaj si fite de diva. Un corp de model, parul blond cu breton si ochi albastri, care , normal ca atrageau toate privirile. De la o vreme incepea sa se creada centrul Pamantului si sa le spuna oamenilor aratari. Si-a cam luat lumea in cap .
- In primul rand , tu sa te uiti pe unde mergi, in al doilea rand nu sunt o aratare.
Se pare ca nu se asteptase la asta caci era uimita si in acelasi timp nervoasa.
- Ce-ai spus?
- Vrei sa repet?
- O sa mi-o platesti Winston!
- Bine , cum spui tu.
Nu mai apuca sa spuna nimic caci o minge o lovi drept in fata . Am pufnit in ras iar ea s-a apucat sa tipe la cel care a lovit-o, ceea ce era si de asteptat ca va face.
Acasa se pare ca eram tot singura , caci parintii mei nu se intoarsera de la servici. Perfect. Se pare ca o sa vina destul de tarziu. M-am apucat de teme si le-am terminat destul de tarziu, pentru ca temele erau ultimele lucruri la care ma gandeam eu acum. Apoi am mai dat cateva ture prin casa , pentru ca nu aveam ce face si apoi m-am gandit sa ma uit la niste filme. Am stat pana pe la miezul noptii cand au venit parintii mei . Am inchis rapid laptopul si m-am bagat in pat , fiind prea obosita , oricum ei credeau ca dorm deja. Si pana la urma chiar am adormit.
CITEȘTI
Sub clar de luna
VampireCand Kate descopera ca noii ei colegi sunt vampiri si ca e indragostita de unul dintre ei , viata i se schimba radical. Dar ce se intampla cand afla ca acestia au legatura cu o haita de varcolaci , care le declara razboi? Ce ar trebui sa faca ea? Sa...