Azi e prima mea zi la liceul din Montana. Aseara am adormit plangand si am avut tot felul de vise idioate. M-am imbracat cu o pereche de colanti alb cu negru in carouri , un maieu alb si o mica vestuta neagra peste. Mi-am lasat parul desprins, mi-am luat geanta cu lucrurile, geaca de piele si am coborat. Cineva suna la usa. Am deschis , era Dean.
- Neata. Am spus.
- Neata. Zise el. Pregatita pentru scoala?
- Foarte.
- Kate... am vrut sa te intreb ceva. Tu te-ai despartit de Rayn?
- De ce intrebi?
- Pentru ca ... daca nu ati fi facut-o, nu cred ca tu mai erai aici.
- El s-a despartit de mine. Eu... m-a lasat pur si simplu sa plec!
- Scuze... nu trebuia sa ma bag.
- Nu e vina ta. Hai sa mergem. Am chef de distractie la scoala.
- Ok...
Ne-am urcat in masina si am pornit spre noul liceu. Am parcat rapid si am coborat din masina. Nici nu am apucat sa intru in cladire ca deja eram senzatie. Doamne ce barfitori.
- Tot timpul sunt asa? L-am intrebat pe Dean.
- Nu chiar... se pare ca tu esti un specimen.
- Spune varcolacul.
- Shhh! Imi spuse incepand sa rada.
- Ha ha. Ce sa zic. Hai odata la ora.
Orele au trecut destul de repede. Nici nu a trecut bine prima zi ca deja uram liceul asta. Am plecat rapid acasa . Daca pot numi acel loc "acasa" . In fine, am ajuns cam in 10 minute si nu mi-a venit sa cred cine era in hol . Rayn.
- Ce cauti aici?!
- Am venit dupa tine. Spuse el.
- Aha , deci acum iti pasa , nu?
- Kate... nu am vrut sa-ti fac rau.
- Si ce credeai ca-mi faci? Un bine? Un bine ca ma ignori si ma ti departe de tine?!
- Nu am avut ce sa fac... totul era foarte confuz.
- Confuz? Ce era confuz?! Elisa v-a tradat pe toti!
- Stiu!
- Si atunci?! Crezi ca daca ai venit acum o sa se mai schimbe ceva Rayn? Nu o sa schimbe nimic. O sa locuim mai departe aici pentru ca nu am ce face.
- Kate nu am vrut sa fie asa. Vroiam sa te protejez . Deja varcolacii ne-au declarat razboi.
- Ce? Si pe cine mai aveti de partea voastra?
CITEȘTI
Sub clar de luna
VampireCand Kate descopera ca noii ei colegi sunt vampiri si ca e indragostita de unul dintre ei , viata i se schimba radical. Dar ce se intampla cand afla ca acestia au legatura cu o haita de varcolaci , care le declara razboi? Ce ar trebui sa faca ea? Sa...