Twenty Seven

1.6K 115 122
                                    

Kız yastığının altındaki telefonu çıkarıp biraz ekrana bakındı. Yazıp yazmamak arasında biraz kararsızdı. Tuş kilidini bir kaç kez açıp kapadıktan sonra pes etti ve yazmaya başladı.

Bilinmeyen numara: Naber Shawnie?

Bilinmeyen numara: Benim canım sıkılıyor

Bilinmeyen numara: Hadi biraz konuşalım

Bilinmeyen numara: Shawnie

Bilinmeyen numara: Görüldü atıp durma

Bilinmeyen numara: Bir şeyler yaz

Shawn'ın yazmasını bekledi önce. Her ne kadar kavga da etseler gün sonunda yazacak bir şey mutlaka buluyordu onlar. Shawn ona alınmazdı çünkü zaten kızın kim olduğunu bilmiyordu. Kız da ona alınmazdı çünkü Shawn'ın bu hallerine alışmıştı zaten.

Sinirli bir şekilde nefes alıp verdikten sonra tekrar yazmaya yeltenen kız aniden durdu. Bugün Shawn hakkında duyduğu şey aklına geldi.

Veronica tuvalette Shawn hakkında saçmalayıp dururken acaba bundan mı bahsediyordu? Gerçekten Veronica'ya gitmiş olabilir miydi Shawn?

Ama önlemini almıştı, değil mi?

Gidip diğer telefonunu çalışma masasının üzerinden alıp en yakın arkadaşından saatler önce gelmiş mesaja baktı.

Veronica işi halledildi...

Rahatlayarak telefonu masaya yeniden bırakan kız yüzüne bir gülücük koydu ve diğer telefonuna geri döndü. Parmakları ekranda dolaşmaya başladığında aklından Shawn'ın cevap vermemesi durumunda yedek olarak hazırladığı planı geçirdi. Bu daha fazla gülümsemesine yol açtı.

Bilinmeyen numara: Noldu Shawnie?

Bilinmeyen numara: Veronica seni ekti mi yoksa?

Bilinmeyen numara: Oysa kızlar tuvaletinde seni anlatıp duruyordu

Bilinmeyen numara: Ne büyük talihsizlik!

Bilinmeyen numara: hdhddhdhdd

Bu hikaye giderek çığırından çıkıyor. Önünü alamamaktan korkuyorum arkadaşlar.

Neyse yorum yapın ama lütfen kötü espri olmasın. Yıldım.

Running Low // SHAWN MENDES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin