Thirty Seven

1.6K 102 72
                                    

Kısa süreliğine kaybolan dengeler Shawn'ın Angelina'yı görmesiyle tekrar kaybolacakmış gibi oldu. Düşmemek için birbirine tutunan eller aniden ayrıldı. Shawn bir adım atıp kendini kızdan çekerken kızda salona geçip bir adım geriye attı.

Birbirleriyle kısa bir bakışma yaşadıktan sonra hiçbir şey söylemeden yollarını ayırdıklarında Angelina mutfağa doğru gözden kayboldu. Shawn ise bahçeye çıkıp insanların arkasına saklana saklana havuzun yanındaki masada kimlerin bulunduğunu izlemeye başladı.

Gilinsky, Tobby ve onların tayfasından bir kaç kişi daha orada oturmuş, arada bir masaya eğilip kafalarını güzelleştirdikten sonra arkalarına yaslanıyorlardı. "Bugün burada kalkamaz bunlar." diye mırıldanırken omuzunda bir el hissetti Shawn.

Korkuyla elin sahibine dönerken yakalanmanın verdiği heyecan kalbine ölesiye hızlı bir ritim katmıştı ama döndüğünde gördüğü yüzle korkusunun yersiz olduğunu anladı.

Yüzüne aptal bir gülümseme yerleştirmiş olan Rain göz kırptıktan sonra yaklaşıp Shawn'a sarıldı. Kulağına ıslak bi öpücük bırakırken Shawn kızı kendinden uzaklaştırdı. Kız şaşkınca Shawn'a baktıktan sonra sinirlenip havuzun yanındaki masaya doğru ilerlemeye başladı.

Shawn üzerini tekrar düzelttikten sonra gitmek için hazırlanırken havuzun yanındaki masa, Rain'in, Gilinsky'ın kucağına oturmasıyla hareketlendi. Tezahüratlar Rain'in kucak dansı için yükselirken Shawn yumruk şekline getirdiği elini gülümseyen dudağının kenarına getirdi ve mırıldandı. "Sürtük."

Tam bahçeden çıkıp salona bakınmak ve bilinmeyenini bulmak için ortalığa çıktığı anda kapıda en yakın arkadaşı Alex gördü. Shawn bir an için ne yapacağını bilemez bir halde ortalıkta donup kaldığında Alex onu görmemişti bile. Alex gözlerini hızla etrafta gezdirirken birisi Shawn'ın omuzuna vurarak yolu açtı ve Alex'e doğru koşmaya başladı.

Shawn bir kaç adım sağına giderken gözleri Gilinsky ve Alex'in sarılmasında takılı kaldı. Gilinsky ise Alex'i kolunun altına alıp içeri girdi.

Naber? Bizde parti vardı ama ben efendi gibi oturup odamda çayımı içiyorum hhdhdhdh

Running Low // SHAWN MENDES Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin