Osmá kapitola
***Další páteční den jsem přišel do školy o trochu později a zahlédl v naší třídě sedícího Haizakiho, čmárajíc něco do sešitu.
Přišel jsem k němu a pozdravil ho. Avšak odpovědi jsem se nedočkal.
Provedl jsem snad něco?Sedl jsem si do své lavice vedle něho a každou chvíli po něm pokukoval.
Proč mě ignoruje?
Je to snad kvůli tomu včerejšku, kdy jsem ho potřísnil svým spermatem?
***Sesunul jsem se na lavici a do poslední hodiny jsem seděl na židli jak přikovaný.
,,Pane učiteli?" zeptal jsem se deset minut před zvoněním.
,,Ano Tatsuki?" poposunul si učitel brýle blíže k očím.
,,Můži si prosím..." nedokončil jsem větu, na kterou mi učitel odpověděl ,,Ano můžeš jít na záchod Tatsuki. Tvoji denní rutinu nesmíme narušit." jeho pokus o vtip mě spíše ponížil.,,Děkuji." sklopil jsem hlavu a odešel na záchod.
Došel jsem na pánské toalety a u umyvadla jsem si opláchl obličej.
*Příjde?* Koukal jsem se do zrcadla nad umyvadlem, svírajíc okraje umyvadla.
***Najednou zazvonilo na přestávku na oběd.
Uplynulo dalších patnáct minut a Haizaki nikde.*Proč?! Sakra proč se tak ke mě chová?!* chtělo se mi brečet.
V tu chvíli, když jsem si znova opláchl obličej, otevřel někdo dveře.
Rychle jsem se otočil a uviděl Aomineho, který si došel na toaletu pro ubrousky na ruce a odešel.
ČTEŠ
Love without Limits(Cz)
FanfictionŽánr: Yaoi Příběh o klukovi jménem Tatsuki, který hledá svou spřízněnou duši. Najde jí? Nebo najde přítele, který ho jen využije kvůli sexu?