Šestá kapitola
***,,T-to chceš tady?" vydral jsem ze sebe mezi polibky.
,,Ano." odpověděl s ledovým klidem a úchylným úšklebkem ve tváři, načež mi roztáhnul nohy a stoupl si mezi ně.
Nepřestával mě líbat, ikdyž mezi tím mi rozepínal košili a rozvazoval kravatu.
Bál jsem se, že sem někdo příjde.
,,C-co uklizečka?" zeptal jsem se.
,,Chodí vytírat až po třetí hodině." uklidnil mě a rozepl mi i pásek na kalhotech.Po chvilce jak mé, tak i jeho kalhoty letěli na druhou stranu třídy.
Najednou byla vidět jeho i má stopořená chlouba.Nikdy jsem nechápal, jak osmnácti centimetrový penis, se může vejít do mého vnitřku, aniž bych cítil jakou-koliv bolest.
Vždy jsem byl dokonale uvolněn, zrelaxován a částečně natěšen.
***Můj zadeček přisunul blíže ke svému údu a pomalu do mě vnikl, načež mé tělo zaplavila rozkoš.
Začal jsem slabě oddychovat, pokaždém přírazu.
Poté, když byl více méně unaven, si sedl na nezvednutou židli a mě, si posadil do svého klína.
Měl jsem kontrolu nad tím jak hluboko, i jak rychle to vše bude probíhat a tak jsem ho začal trápit pomalými pohyby nahoru a dolu.
Uslyšel jsem, jak se změnil Haizakiho dech. Bavilo mě ho škádlit, ale nedomyslel jsem následky.
Haizaki mě přesunul na židli, na které před chvilkou seděl on a na které teď sedím já v klečící poloze, držíc se opěradla.
*Neudělá mi nic špatného, že?*
ČTEŠ
Love without Limits(Cz)
FanficŽánr: Yaoi Příběh o klukovi jménem Tatsuki, který hledá svou spřízněnou duši. Najde jí? Nebo najde přítele, který ho jen využije kvůli sexu?