Kuroko no Basket??

23 0 0
                                    

Třináctá kapitola
***

Poslední den před víkendem jsem zase trávil ve škole.

Právě jsme měli hodinu volna, kdy nám učitel matematiky zdělil, že naše hodina odpadá z důvodu maturit u kterých musí být.
Byla to pátá hodina, kdy deset minut před zvoněním jsem šel jako vždy na toalety.
***

Došel jsem k mušli a vyprázdnil se. Poté jsem šel k umyvadlu, kde jsem pár minut jen tak koukal do zrcadla. Nakonec jsem si umyl ruce a opláchl obličej.
Studená voda v teplém prostoru, kde bylo okolo 27°C, mě nijak neosvěžila. Poslední dny jsem se cítil vážně divně.
Přál jsem si ať už jsou prázdniny, kdy se vše určitě zpraví a já budu jako vždy ten tichý, usměvavý Tatsuki.

*Na prázdniny jsem si vlastně našel brigádu, že?* otřel jsem si obličej a šel do své třídy, kde jsem se o polední pauze najedl.
***

Konec výuky zakončil náš učitel Frígl, kdy jsme měli tělesnou výuku a museli jsme běhat okolo hřiště.

Nejen já, ale také všichni kluci zmoženě padli na trávu, která rostla u hřiště a hráli mrtvé muže.

Byl to jisto jistě úsměvný pohled.
***

Když jsem konečně se došoural domů, najedl jsem se a šel se učit.
Konec celého dne jsem završil koukáním se na anime Kuroko no Basket a psaní si s přáteli.

,,Haizaki z anime Kuroko no Basket je naoko podobný tomu našemu Haizakimu ze školy, že?" napsal jsem své kamarádce, která mi na mou otázku odpověděla, že ano.

Love without Limits(Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat