Patnáctá kapitola
***Dneska je první prázdninový den a já jako každé prázdniny jsem musel na brigádu.
***,,Dobrý den! Jmenuji se Tatsuki Yamizuki a odedneška s vámi budu pracovat." uklonil jsem se před postaršíma dámama.
,,To je dost, že jdeš. Druhý brigádník je už ve skladě a řekne ti, co máš dělat. Tak jdi." nepříjemný hlas vedoucí skladovacího úseku mě nasměroval někam dále do skladu mezi krabice se zbožím.
***Uviděl jsem onoho brigádníka, sklánějící se nad haldou krabic, otočen ke mě zády.
Automaticky jsem se uklonil a začal ,,Dobrý den! Jmenuji se Tatsuki Yamizuki a odedneška s vámi pracuji. Těším se na naší spolupráci." narovnal jsem se a onu osobu si změřil pohledem.
,,Takže ty tady budeš pracovat, jo?" řekl povyšujícím hlasem mě známém.
*To snad není pravda!
Určitě to není on.
Mám určitě halucinace.**Nemysli na něj sakra!
Haizaki se mnou přestal mluvit.
Tak už si ho sakra přestaň domýšlet!*Podíval jsem se na stále se sklánějícího kluka, který tam rovnal krabice.
***Netrvalo to dlouho a onen kluk se narovnal a otočil.
Můj dech se zpomalil.
Zorničky se zúžily.
A mé tělo se začalo třást.,,Nemusím se ti snad představovat..." opřel se o haldu krabic s úšklebkem.
,,H-Haizaki?!" nevěřil jsem, že bude pracovat spolu se mnou.
ČTEŠ
Love without Limits(Cz)
FanfictionŽánr: Yaoi Příběh o klukovi jménem Tatsuki, který hledá svou spřízněnou duši. Najde jí? Nebo najde přítele, který ho jen využije kvůli sexu?