Dvacátá šestá kapitola
***,,Neměli by jsme nejdříve tady uklidit? Všechny obaly jsi rozházel po zemi." navrhl jsem.
,,Ne neměli." začal mě hladově líbat, zatímco jsem mu pomáhal se dostat z kalhot.
Po úspěšném vyklouznutí z kalhot mi Haizaki našteloval zadeček k jeho stopořelé chloubě.
Ušklíbl se vítězoslavně a začal do mě opatrně pronikat.Velký nával euforie pronikl do mého těla. Bylo to více než příjemné.
Když pronikl až po kořen, začal pomalu přirážet a dráždit můj úd.
Přírazy začali dostávat na intenzitě a já začal cítit, že se Haizaki blíží ke svému konci.
S hlasitým výdechem a uděláním se do mého zadečku se svalil do mé náruče.
Po chvilce, když se Haizaki úchylně usmál a rukou začal pomalu postupovat k mé chloubě, mi začal působit slastné muka.
Nakonec jeho ruka konečně zabloudila k podbříšku, kde po něm lehce přejela.
Pevně uchopil můj úd a začal s ním přejíždět nahoru a dolu.Začal jsem vzdychat, načež jsem se rukama křečovitě chytil kuchyňské linky.
Po chvíli Haizaki přesunul svou ruku na mé koule, které začal masírovat a mou chloubu umístil do svých úst, ve kterých s ním začal pohybovat.
Byla to velká slast, která mi vydržela i poté, co jsem se udělal.
Tentokrát jsem ale Haizakiho neušpinil svým spermatem, nýbrž jsem ušpinil své bříško, na které jsem vystříkl záhy, když Haizaki naposledy olízl můj úd po celé jeho délce.
ČTEŠ
Love without Limits(Cz)
FanfictionŽánr: Yaoi Příběh o klukovi jménem Tatsuki, který hledá svou spřízněnou duši. Najde jí? Nebo najde přítele, který ho jen využije kvůli sexu?