Krabice

19 0 0
                                    

Šestnáctá kapitola
***

*To jako vážně?! J-já s ním nechci celé prázdniny pracovat!*
*Doopravdy nechci?* koukal jsem se stále Haizakimu do očí.

,,Nováčci... Jdeme teď s holkama na kávu a zakouřit si před obchod u zadního vchodu. Zatím můžete rovnat krabice." přišla k nám jedna z postarších žen a záhy na to odešla.

Povzdechl jsem si ,,Jak tedy teď máme rovnat ty krabice?" zeptal jsem se Haizakiho a do rukou vzal jednu z krabic.

,,Polož ji." řekl vážným hlasem.
Co jsem provedl?

,,He?"
,,Říkám, polož tu krabici." lehce naštvaný hlas.
,,Co jsem provedl?" položil jsem tedy tu krabici a díval se mu stále do očí.
Nedělá mi problém dívat se do jeho krásných očí.

,,Ty?" odpověděl otázkou ,,Ty jsi neprovedl skoro nic." odmlčel se ,,Jen jsi se vzdal bez boje."

,,C-cože?" nechápal jsem.

,,Je zbytečné kvůli tomu hlouběji přemýšlet." přišel blíže ke mě, tak že dotýkal svou hrudí té mé.
*Co to má znamenat?!*

,,Měl jsem pravdu, je těžké opustit bojiště bez války." přiblížil své rty k mému krku, dýchl na něj a následně si tam udělal značku.

,,Nedovolím, aby jsi patřil někomu jinému."
,,C-co to říkáš?" přišlo mi, že každý mluví jiným jazykem, ale já mu rozumím.

,,Proč to říkáš?" začali mi slzet oči. ,,Nechci být zatažen do další hry s tebou." řekl jsem.

,,A já nechci mít důvod, proč si myslet, že mě podvádíš." odvětil.
,,Copak já tě podváděl?!" začal se ve mě mísit vztek s lítostí.

,,A kdo je tedy Hisagi?!" zvýšil hlas. Bylo znát, že je vytočený.

,,Heh? Hisagi?..." *To nás viděl?*

Love without Limits(Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat