#CANNIBAL
PART 4Setiba di rumahnya,Hans mengheret tubuh perompak yang tidak bernyawa itu masuk melalui pintu belakang dapurnya.Tiada lain difikirannya lagi selain keinginannya untuk menjamah daging manusia yang dirasakannya begitu enak.
Semua pintu dan tingkap dikunci dan ditutup.Lampu rumah ditutup kecuali di dapur.Hatinya berdebar-debar teruja.Semua benda yang ada dimeja kabinet dia sisihkan,ruang untuk dia letakkan tubuh itu disana.Seboleh-bolehnya dia tidak mahu membuat sepah dan menambahkan lagi kerjanya nanti.Dia mengangkat tubuh itu ke atas.Membogel mayat perompak itu.
Hans mencapai pisau daging yang bergantung di atas sinki.Anak matanya tajam merenung mayat manusia yang baru saja mati itu.Air liurnya merembes dalam mulut.Tanpa berlengah lagi,dengan kasarnya Hans menghiris isi paha mayat itu.Darah sudah membuak-buak keluar membanjiri meja kabinet itu.
"Hmmm~"
Hans mengeluh keenakan.Dan kali ini,Hans merasa isi paha manusia yang dimakannya lembut dan lebih manis daripada milik ayahnya.Dengan rakus,Hans menggigit dan mengunyah semuanya mentah2.Tiada rasa geli dirasainya.
Setelah kekenyangan,Hans mula berfikir.Bagaimana hendak menyimpan lebihan tubuh itu?Matanya terpandang freezer yang ada di dalam dapur itu.
Ditetak dan dikeratnya tubuh itu agar muat untuk disimpan dalam freezer nanti.Kepala,organ2 dan isi2 perut Hans asingkan masuk dalam plastik warna hitam.Selesai saja dia memasukkan semua bahagian mayat manusia itu dalam freeze,Hans bergegas masuk ke stor garaj.Mengambil rantai besi dan mangga.Dia tidak mahu sesiapa pun tahu apa yang ada dalam freezer itu,terutama Anti Anith yang akan datang 2x seminggu untuk mengemas rumah besar itu.
Selesai Hans membersihkan ruang dapur,dia mandi dengan senyuman yang sukar dimengertikan..
* * * * * *
"Hans,you cant be rude to me.I'am your uncle.Niat saya baik datang kesini untuk bantu kau uruskan company daddy kau.I know you not interested in bussiness,Hans.Your only 22 years old.Masih muda and uncle tau,banyak lagi yang kau mau buat diluar sana. "
John Savvan,sepupu Gideon Manuel yang pernah beberapakali mengupah peguam untuk blackmail ayahnya.Orangnya sudah agak berumur.Memiliki syarikat tersendiri.Tapi entah mengapa,masih juga dia mahu cuba untuk mengambil syarikat ayahnya.Hans hanya diam.Hatinya memang marah pada unclenya itu.Namun dia cuba bersabar.Que Sille masuk dalam pejabat Hans,dan cuba membawa John keluar.
"Uncle,ya saya memang masih muda.Tapi saya sudah sedia galas jawatan CEO syarikat milik ayah dari titik peluhnya sendiri.Bukan macam uncle yang berhutang sana-sini.Uncle ingat saya nda tau,uncle mau semua hak daddy untuk bayar hutang uncle yang banyak?"
Terbuntang mata John.Terkejut kerana Hans sudah tahu agenda sebenarnya.Hans merenung wajah unclenya.Dasar tamak.Getus hatinya.Dia duduk dikerusinya sambil mendengus marah.John kelihatan mengertap giginya.Marah.Tidak puas hati.Que Sille juga ada disana.Dia malu.
"Im sorry,uncle.You're a greedy old man."
Kata Hans lagi sambil senyum sinis.Mata mereka bertembung.Que Sille memegang tangan John untuk membawanya keluar namun ditepis oleh John.Tanpa berkata apa-apa lagi,John melangkah keluar dengan wajah yang marah dan malu.
'You think you win,huh Hans?Just wait and see.'
Hati John membentak marah.Dia masih clueless bagaimana Hans tahu agendanya itu.Namun dia tidak mahu mengaku kalah.Dia akan mencari cara supaya syarikat saudaranya itu jadi miliknya nanti.
Hans mengeluh berat.It's been a week,dia bekerja sebagai CEO di syarikat ayahnya.Banyak fail-fail yang perlu ditanda tanganinya.Masih banyak yang dia tidak tahu tentang syarikat ayahnya.Mujur Que Sille ada dan boleh dipercayai.Dialah yang membantu Hans dalam semua hal.Hans meraup mukanya dengan kedua tangannya.Dia mula stress dengan situasi yang baru saja terjadi tadi.
YOU ARE READING
CANNIBAL
Mystery / ThrillerTAJUK : CANNIBAL (COMPLETED) GENRE :MYSTERY,THRILLER,ROMANCE,GORE,18sx LANGUAGE : B.M/B.I/SABAHAN DIALEK PERINGATAN Cerita ini tidak ada kaitan pada yang masih hidup dan yang telah mati.Namun begitu,cerita tentang pengamal kanibalisme ini...