-liam's synsvinkel-
Jeg var stadigvæk helt vildt sur på louis da det sådan set var hans skyld. Vi (mig, louis, harry,niall,zayn, danielle og perrie) var på vej til lufthavnen da vi havde aftalt at vi ville tage til wolverhampton for at finde Mie. Vi var ved lufthavnen og gik hen og købte billetter. før vi kørte til lufthavnen havde vi været henne og hente min kæreste danielle fordi vi muligvis skulle være der i ret lang tid. Vi satte os og ventede på flyet da der blev råbt i højtalerne "sidste udkald til flyet til wolverhampton". Vi halvløb ned til flyet så vi kunne nå at komme med.
***
Vi sad nu på flyet på vej hen til wolverhampton. Flyveturen varede kun en time så vi var hurtigt nede igen. Jeg sad sammen med Danielle og flettede mine fingre ind i hendes samtidig med at jeg holdt min anden arm på hendes ryg fordi hun HADER at flyve. Foran os sad Zayn og Perrie og holdt i hånd og fjollede, bag ved os sad louis og en eller andet fremmet fyr. Louis sad og kiggede ud af vinduet og så ked ud af det. 'Ved siden af' os sad Harry og Niall. Flyet gav et lille ryst fra sig og danielle knugede sig helt ind til mig og virkede lidt som en der lige havde set et spøgelse.
***
flyet var nu landet og vi var på vej ud. vi fik vores bagage og tog en taxi hen til et hotel. Vi købte/lejde (dont know) fem hotelværelser. Mig og Danielle, Zayn og Perrie, Delte. Harry, Louis, og Niall havde et hver.
/\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\//\\/
UNDSKYLD at jeg ikke har opdateret i så lang tid! og undskyld at det her kapitel er så kort og kedeligt:(
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yin and yang {1D}
FanficLæs med i "yin and yang {1D}" og se hvad der sker med liam's søster Mie og hendes kæreste louis og self. alle de andre 1D drenge! Håber i vil læse min fanfiction!❤️ *navnet Mie bliver ændret til destiny på et tidspunkt*