Apart

401 18 1
                                    

-liam's synsvinkel-

Jeg var virkelig ked af det med danielle! Jeg elsker hende mere end noget andet, og det vil jeg altid gøre! Hun syntes ikke det kunne gå når vi næsten aldrig så hinanden. "Er du okay?" Spurgte destiny. "Ik' rigtig... Jeg savner hende" svarede jeg og kiggede ned. Hun nussede min ryg med hendes ene hånd. "Det skal nok gå søde" sagde destiny omsorgsfuldt. "Ja... Jeg har bare brug for at være lidt alene..." Svarede jeg og rejste mig. Destiny og louis rejste sig også. "Jeg sover hos louis. Klarer du dig?" Spurgte destiny. "Ja..vi ses" svarede jeg. "Ses" sagde hun og kyssede min kind. Jeg gik ovenpå og ind på mit værelse. Jeg lagde mig i sengen og begyndte at stortude. Jeg ville gøre alt for at få hende tilbage!

-destiny's synsvinkel-

Jeg tog louis' hånd og vi gik ned af fortovet til hans hus. "Stakkels liam" sagde louis. "Ja..." Svarede jeg og kiggede ned. "Jeg kan ikke lide at se ham sådan" tilføjede jeg og lod en tåre trille ned af min kind. Louis stoppede og trak mig ind i et kram. "Du må ik græde" Hviskede han. Efter lidt trak jeg mig ud af krammet og vi gik så videre. Klokken var omkring 7 om aftenen da vi nåede hen til louis. Louis ringede til nandos og bestilte noget aftensmad til os da vi var for dovne til selv at lave noget...

-liam's synsvinkel-

Jeg havde ligget i min seng og grædt i cirka 2 timer nu. Jeg ville gøre alt i verden for at få hende tilbage! Jeg rejste mig og gik stille ud på badeværelset. Jeg åbnede et skab og rodede lidt i det. Jeg fandt nogle barberblade og satte mig op ad væggen. Jeg vidste ikke hvad der gik ad mig, alt var bare noget rod. Jeg satte barberbladet op til mit håndled og skar ligeså forsigtigt. Det gjorde så ondt at jeg kunne skrige så alle på hele vejen kunne høre det. Jeg lavede 5 cuts i alt. Jeg fandt en klud og tørrede blodet væk og skyllede barberbladet ud i toilettet. Jeg fandt sådan en lille sort forbindings-ting og viklede den rundt og sårene. Jeg ville ikke spise noget så jeg gik bare ind i min seng igen.

-danielle's synsvinkel-

Jeg stod i dansesalen og dansede. Jeg danser altid når jeg er trist eller der er noget der går mig på. Jeg havde fortrudt SÅ meget at jeg slog op med liam. Jeg ville ønske det aldrig var sket. Jeg savnede ham så forfærdeligt meget. Jeg ved ikke engang hvordan jeg kunne få mig selv til det. Liam er det sødeste menneske på jorden. Jeg satte mig op ad en væg og trak mine knæ op under min hage. Jeg begravede mit hoved i mine knæ og begyndte at græde. Hvordan kunne jeg være så dum?

___________________________________________

I'm back bitches! Ik det længste kapitel, men det er da noget! Kender i det at man er så bekymret for en person at man ikke kan tænke på andet? For sådan har jeg det, og det er forfærdeligt! Undskyld at der gik så lang tid men... Jeg havde forstuvet håndledet, og da det endelig stoppede skulle jeg selvfølgelig vaccineres og damen det skulle stikke mig ramte selvfølgelig forkert så jeg kunne ikke bruge min arm dagen efter og nu har jeg sådan en slags bule på min arm som ik går væk... Nå anyways har ik haft tid til at opdatere.... Bare fordi jeg keder mig kommer der lige 10 facts om mig....dont know why.

1: jeg er MEGA directioner! Jeg ELSKER 5sos og er kæmpe fan af little mix!

2: jeg har 3 søskende (jeg er den yngste -.-)

3: min ældste bror fik en søn her for 2 måneder siden så.... Jeg er faster (hader det ord, jeg lyder som en eller anden gammel person...)

4: jeg går i 6. Klasse, er 12 år.

5: Jeg er kvart islænder😏

6: jeg har 4 katte.

7: jeg skal til 1D koncert om 22 dage! Kan ik vente!!!!

8: jeg elsker danielle peazer for hun er SÅ sød og smuk og jeg vil selv MEGA gerne være danser!

9: jeg går meget op i tøj og make Up og sådan...

10: jeg løber meget i min fritid og jeg elsker at spille musik, er bare ik så god til det...

Skriv nogle spørgsmål i kommentaren så svarer jeg på dem i næste kapitel :)

Astrid xx💕

Yin and yang {1D}Where stories live. Discover now