-Destiny's synsvinkel-
"destiny! destiny! destiny vågn op!" jeg kunne høre en fjern stemme. Jeg vågnede med et sæt. "Hvad skete der?" Spurgte louis. "Du rystede og svedte!" Tilføjede han. "Jeg havde bare mareridt..." Svarede jeg og lagde mig op af ham. Han lagde sine arme om mig og kyssede mig blidt i håret. Gard mand! Verdens mest uhyggelige drøm! Puha! Der kom en stemme i højtaleren. Mine øjne blev store. "Spænd jeres sikkerhedsbælter." Jeg stivnede. Sig min drøm ikke bliver til virkelighed! Please! "Vi lander nu." Jeg sukkede lettet og spændte min sele.
***
Vi var kommet tilbage til vores hus i London nu. Liam var over ved danielle, zayn og perrie var i deres hus, Harry og niall var hos Harry, og mig og louis sad og så tv hos mig og liam. "Jeg går lige på toilettet" sagde han og rejste sig. Jeg zappede over på MTV. Jeg havde set i et par sekunder da der kom noget op med louis. "Louis er blevet set ude foran pubben i London City med hans ekskæreste eleanor calder. Er han destiny utro?" Der kom et billede frem af dem der kyssede. "LOUIS!!!" Skreg jeg med tårer ned af kinderne. Han kom løbende ud fra badeværelset. Indslaget kørte stadig. "HVOR KU' DU!" Skreg jeg af ham. "Skat! Rolig nu! De billeder er old gamle!" Sagde han beroligende. Han kom stille hen til mig og lagde sine hænder på mine hofter men jeg skubbede dem væk. Jeg gik med faste skridt op i soveværelset. Jeg lagde mig i sengen og grad. Lidt efter kom louis op og lagde sig ved siden af mig. Jeg lå med ryggen til ham og han lagde sin arm om mig. "Babe! Hør nu! Jeg ville aldrig gøre det mod dig! Det er kun dig jeg elsker!" Sagde han og kyssede mig på halsen. Jeg vendte mig om. "Årh!" Sagde han og lagde sin ene hånd på min kind. Jeg lagde mit hovede ind til hans bryst. "Undskyld" Hviskede jeg og snøftede lidt. "Det gør ingenting babe" Hviskede han tilbage og kyssede mig i panden. Jeg løftede mit hovede lidt og kyssede ham blidt på munden.
***
Vi havde siddet i sengen og snakket i snart en time. Jeg havde sagt undskyld mindst 100 gange. Jeg sad med min ene hånd flettet ind i hans og han havde sin anden hånd på mit lår. Jeg havde mit ene ben halt over hans. Han rykkede sin hånd op på min numse og trak mig ind til ham. Han trak mig ind i et kys som han hurtigt udviklede. Pludselig begyndte han at kilde mig og jeg trak mig hurtigt og sprællede totalt. "Argh! Louis! Stop så!" Råbte jeg grinende. "Aldrig!" Svarede han og kildede mig endnu mere. Jeg fik på en eller anden måde sat mig på hans mave. Han lå nu i sengen og jeg sad på hans mave. "Okay du vinder" sagde han med et smil og stoppede med at kilde mig. Jeg lænede mig ned over ham og kyssede ham på munden. Han vendte os om så han lå på mig. Vi kyssede i lang tid. Eller... Snavede... Det var ret tydeligt at louis var lidt tændt. Han trak vejret ret langsomt, og der var en liiiille bule du ved nok hvor. Det bankede pludseligt på døren. Louis trak sig og kiggede irriteret på mig. Han rejste sig og gik ud og åbnede. Jeg rejste mig og gik ud til ham. Jeg gik langsomt hen og stillede mig ved siden af ham. Louis lagde sin arm om på min ryg. Det var sådan nogle spejdere der solgte småkager. De spurgte om vi ville købe nogle, og da louis aldrig kan sige nej til små børn købte han selvfølgelig nogle. Vi lukkede døren og satte os i sofaen. Louis sad og kiggede på mig med et skævt smil.
_____________________________________________
Heeey folk!
I må virkelig gerne skriver ideer i kommentaren! Er ved at løbe tør! TUSIND TUSIND TAK!!!! For 1.2k læsere!!! Det betyder virkelig meget!!!!
Astrid xx❤️
DU LIEST GERADE
Yin and yang {1D}
FanfictionLæs med i "yin and yang {1D}" og se hvad der sker med liam's søster Mie og hendes kæreste louis og self. alle de andre 1D drenge! Håber i vil læse min fanfiction!❤️ *navnet Mie bliver ændret til destiny på et tidspunkt*