MTV

631 18 1
                                    

-liam's synsvinkel-

Jeg sad og læste beskeden igen og igen. 'Du skal være onkel'. Jeg kunne slet ikke forstå det! Hun er jo kun 19 år! Og hende og louis er jo uvenner. Bare tanken om at de har 'lavet' barnet gjorde mig dårlig! Jeg blev revet ud af mine tanker da døren til mit hotelværelse gik op. Jeg kiggede op og ind kom louis. Man kunne se ha havde grædt lidt. "Hej.." Sagde jeg stille og lod mit blik falde ned på min mobil igen. "Undskyld.." Sagde han med en rystende stemme og satte sig på sengen ved siden af mig. "Hvad skal vi gøre?" Spurgte jeg ham. "Det ved jeg ik.. Jeg vil virkelig gerne hjem!" Svarede han og snøftede lidt. Hans telefon ringede og han tog den hurtigt op.

-destiny's synsvinkel-

Jeg sad på min seng på mit værelse og overvejede om jeg skulle ringe louis. Jeg gik ind i kontakter og trykkede på louis. Jeg trykkede efter lidt tid på 'ring op'. Jeg tog en dyb vejrtræning og satte mobilen op til øret. *biiib. Biib.* "det louis" sagde han. "H-hej" stammede jeg lidt nervøs. "Ehm.. Vil du snakke med liam?" Spurgte han forsigtigt. "Det kan jeg godt." Svarede jeg. "Hej." Sagde han skuffet. Jeg brød sammen. "Undskyld liam! Undskyld!" Hulkede jeg. "Dess... Det skal nok gå søde" svarede ha beroligende. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!" Sagde jeg håbløst. "Hør. Du skal bare sige til hvis vi skal komme! Så aflyser vi Touren!" Svarede han. "Nej..." Sagde jeg, selvom det var det jeg ønskede mig aller mest lige nu. "Vil du snakke med louis?" Spurgte han venligt. "Jaja.." Svarede jeg trist. "Hej igen" sagde han lidt glad. "Hvad skal jeg gøre?" Spurgte jeg og prøvede at holde tårnene tilbage. "Jeg ved det ikke. Men... Hvad med os?" Spurgte han lidt usikkert. Jeg begyndte bare at tude. Jeg kunne ikke svare så jeg lagde bare på. Jeg var helt smadret. Jeg sad i natshorts og en undertrøje med helt uglet hår. Jeg følte mig helt sløv og tung i hovedet fordi jeg havde grædt så meget. Jeg tog min dyne og satte mig ned i sofaen. Jeg løftede min trøje op og kiggede lidt på min mave. Intet at se endnu. Jeg skulle nok snart til lægen. Jeg tog dynen over mig og lukkede øjnene. Jeg faldt hurtigt i søvn da jeg næsten ikke havde sovet.

-2 timer senere

Jeg vågnede stille op. Jeg satte mig lidt op og sukkede dybt. Jeg tændte fjernsynet og gik på MTV. Der kom en video frem med drengene der var til sådan en presse ting. "Vi er meget ked af at sige det, men vores Tour er desværre blevet aflyst." Sagde louis. Jeg sad med store øjne og kæben helt nede på jorden. "Vi er desværre blevet nødt til at tage hjem da der er sket en ting med min søster." Sagde liam. God liam hvorfor? Nu for jeg milliarder af sure piger på nakken! "Hvad er der sket med destiny?" Spurgte en dame. Please ikke sig det! Please! "Det kan vi desværre ikke sige." Svarede liam. Indslaget sluttede og jeg slukkede for tv'et. Jeg fandt min mobil frem. "Hvorfor?.." Skrev jeg til liam. "Vi kan jo ikk bare lade dig være alene! Ses om en time :) xx" kom der tilbage lidt efter. Jeg smed min mobil på bordet og lagde mig under dynen igen.

-liam's synsvinkel-

Vi sad på flyet på vej hjem. Der var ikke ret lang tid til at vi landede. Vi havde trods alt kun været i Danmark. De andre drenge forstod os godt. Stemmen i højtaleren sagde at vi skulle spænde vores seler fordi vi landede. Flyet landede og vi tog vores bagage og gik ud. Harry niall og zayn tog hjem til Harry og liam og jeg tog hjem til mig og destiny. Jeg låste op og vi trådte ind. Vi gik ind i stuen og der lå hun. Render under øjnene og helt uglet hår. Hun lå og sov på sofaen. Jeg hen og satte mig på hug foran hende. Jeg kyssede hendes pande og nussede forsigtigt hendes kind. Hun åbnede stille sine dejlige brune øjne.

____________________________________________

Wuuup! Hvad tror i der sker? Undskyld jeg ikke opdaterede igår men jeg var i legoland med min klasse fordi vi har stået skolepatrulje... Jaaa i ved... der var nok mange af jer der var med. Nå men jeg var helt smadret da jeg kom hjem for bussen's aircondition var gået i stykker så der var 36 grader og det er altså varmt når man skal køre i 2 timer! Sååå jeg faldt reeeet hurtigt i søvn...😁🙈 nå men lover at jeg opdaterer i morgen!

Astrid xx💕👌

Yin and yang {1D}Место, где живут истории. Откройте их для себя