park...

829 22 7
                                    

-mie's synsvinkel-

jeg havde sovet ved mig og liam's forældre i nat.

Lige nu sad jeg og lagde make Up. jeg tog noget Foundation på og derefter lidt pudder.

Jeg tog mascara, og min lyserøde baby lips på. jeg redte mit hår igennem og satte det i en side fletning eller hvad man kalder det. Jeg gik nedenunder hvor min mor sad. "godmorgen! Har du sovet godt?" spurgte hun. "ja dig?" svarede jeg og tog et æble.

"ja" svarede hun. jeg spiste mit æble og gik ovenpå igen. jeg tog min fletning ud (ja Iknow jeg har lige sat sen men what ever) og satte mit hår op i en hestehale. Jeg fandt noget løbetøj frem og tog det på. det bestod af: en gul sports bh/top eller hvad i vil kalde det, og nogle sorte løbeshorts. jeg gik nedenunder igen. "Jeg læber lige en tur i parken" sagde jeg til min mor. Mine forældre havde lovet mig at lade være med at sige hvor jeg var til nogen af drengene da jeg bare gerne ville være alene. jeg løb nede i parken da jeg...

-liam's synsvinkel-

"hey lads? tror i vi finder Mie?" spurgte jeg drengene om. "selvfølgelig gør vi det!" svarede zayn. danielle og perrie var i byen og shoppe og mig og drengene sad på en bænk i parken da vi havde været rundt og lede efter Mie. jeg havde ringet til min mor og spurgt om hun vidste hvor Mie var. hum sagde at hun ikke havde set hende siden jul.

-mie's synsvinkel-

'fuck' tænkte jeg og stoppede brat op. der sad de. hvorfor nu? hvorfor her? alle drengene sad på en bænk lige den vej jeg skulle. kunne det blive bedre? mærk sarkasmen-.-' jeg stod og tænkte i et par minutter da jeg besluttede mig for bare at løbe forbi og lade som ingenting. jeg satte op i løb og kiggede væk fra dem. klodset som jeg er løb jeg ind i en lygtepæl og faldt ned på ryggen. flot Mie! "er du oka.... MIE?!" sagde liam. de andre drenge skyndte sig at rejse sig op. jeg rejste mig op og trak liam ind i et kram. "jeg elsker dig" Hviskede jeg til ham. jeg trak mig ud af krammet og kiggede på liam i et par sekunder. hans stod med tårer i øjnene... ligesom mig.... jeg vendte mig om og løb videre. "Mie" halvråbte liam efter mig. jeg løb videre imens tårnene trillede ned af mine kinder.

____________________________________________________________

wuup! så kom der et kapitel :P håber i kan li' det!

Yin and yang {1D}Where stories live. Discover now