Mig og louis havde siddet og set tv i lidt tid da liam kom hjem. "Hey sis" hørte jeg ude fra gangen. "Hey" svarede jeg. "Var Harry har ikke?" Spurgte han. "Jo men han var lidt halv muggen så han skred" svarede jeg. "Underligt. Men vil i med til en fest i aften?" Spurgte liam. "Gerne" svarede jeg. "Super vær klar klokken halv 8" sagde han og gik op på hans værelse.
***
Klokken var nu halv 8 og drengene og jeg var klar. Vi kørte sammen derhen i liam's store bil. Da vi kom der hen var der allerede høj musik og folk der var fulde. "Jeg går over til danielle" sagde liam og gik der over. Mig og louis gik op til baren og de andre drenge ved jeg ikke hvor gik hen. "2 tequila'er tak" sagde louis til bartenderen. Vi fik vores drinks og mange flere:D
***
Vi var efterhånden ret fulde da louis sagde "jeg går lige på toilettet" "fint jeg går over til liam" svarede jeg og gik over mod liam. På vej derhen var der en der rev mig over i hjørnet. Jeg blev vildt forskrækket og der kom vist et lille skrig fra mig. Det var lidt mørkt så jeg kunne ikke se hvem det var. "Hey babe" sagde han. Harry. "Hvad vil du Harry?" Spurgte jeg irriteret. Han pressede mig op mod væggen og kyssede mig. Jeg strittede så meget imod jeg kunne men han var for stærk.
-louis' synsvinkel-
Jeg kom ud fra toilettet og gik overmod liam da det var der Mie havde sagt at det var der hun gik hen. På vej der hen så jeg Mie stå og kysse med Harry. Jeg var ved at boble over af vrede. Jeg gik med faste skridt mod døren og skubbede den hårdt op. Liam kom løbende bag mig. "Hey louis! Stop!" Jeg stoppede op og ventede på han kom over.
-liam's synsvinkel-
Jeg så louis var på vej ud af døren. Han så virkelig oprevet ud. Jeg løb hen til ham og spurgte hvad der var galt. Han pegede bare over på Harry og Mie der kyssede. Og så forsvandt han. Jeg gik over til dem og skubbede Harry væk. "Hvad fanden har du gang i Mie?" Spurgte jeg hende. Hun begyndte at få tårer i øjnene. "Han kyssede mig bare! Jeg prøvede at skubbe ham væk men han var for stærk!" Sagde hun og begyndte at græde. "Kom her" sagde jeg og krammende hende. Jeg vidste godt at Harry kunne lide hende men at kysse hende synes jeg var for meget.
___________________________________________________________________
Håber i kan lide min fanfiction! Skriv gerne i kommentar og kom med ideer!
-love ya!💖
YOU ARE READING
Yin and yang {1D}
FanfictionLæs med i "yin and yang {1D}" og se hvad der sker med liam's søster Mie og hendes kæreste louis og self. alle de andre 1D drenge! Håber i vil læse min fanfiction!❤️ *navnet Mie bliver ændret til destiny på et tidspunkt*