Doctor

633 23 1
                                    

-liam's synsvinkel-

Hun åbnede åbnede øjnene. "Hej søde" sagde jeg smilende. En lille tåre trillede ned af hendes kind. Jeg trak hende ind i et kram. Hun trak sig stille fra krammet. Jeg kyssede blidt hendes kind og rejste mig op så louis kunne snakke med hende. Jeg gik ud i køkkenet så de kunne være alene.

-louis' synsvinkel-

Hun satte sig op så jeg kunne sidde ved siden af hende. "Jeg er virke" mere nåede jeg ikke at sige før hun trak mig ind i et kram. Man kunne høre at hun græd lidt. Jeg nussede hendes ryg. Jeg trak mig stillede ud af krammet og kyssede hende. Hun gengældte det heldigvis. Hun trak sig og bed sig i læben. Jeg smilte skævt da hun så ret sød ud. Jeg havde virkelig savnet hende. "Vil du med mig til lægen idag?" Spurgte hun. "Selvfølgelig!" Svarede jeg. "Men du skal have tøj på først!" Tilføjede jeg. Hun fniste lidt. Hun rejste sig og tog min hånd som tegn på at jeg skulle gå med. Jeg rejste mig og slap hendes hånd og lagde den om livet på hende. Vi gik ind på hendes værelse hvor hun tog sine shorts af og tog nogle stramme sorte jeans på. Derefter tog hun sin trøje af og tog en sort tanktop på. Hun gik hen til døren og jeg fulgte med. Vi gik ud på badeværelset hvor hun redte sit hår og lagde lidt make Up. "Så" sagde hun og tog min hånd.vi gik nedenunder igen hvor liam stod med sin mobil. Destiny slap min hånd og gik over til ham. "Vi tager til lægen" sagde hun og gav ham et hurtigt kram. "Held og lykke" sagde han og kyssede hendes kind. Jeg gik hen til hende og lagde hånden om livet på hende. Vi kørte hen til lægen og gik ind.

-destiny's synsvinkel-

Vi gik ind i venteværelset og satte os ned. "Destiny payne?" Sagde en læge der kom ud. Vi rejste os og fulgte med ham. "Bare læg dig på briksen" sagde han. Jeg lagde mig og louis satte sig på en stol ved siden af. Lægen satte sig på en anden stol foran sådan en computer tingest. "Idag skal jeg bare lige kigge på barnet og se hvor langt du er henne. Så hvis du lige trækker op i blusen engang." Sagde han venligt. Jeg trak op i min trøje og han puttede sådan noget blåligt gele på min mave. Han satte den der ting på og kørte den forsigtigt rundt. Han kørte den rundt i lidt tid da han fjernede den. "Destiny jeg skal lige høre hvordan du fandt ud af at du var gravid" spurgte han. "Øhh jeg tog en graviditetstest" svarede jeg forsigtigt. "Hvilket mærke var den graviditetstest?" Spurgte han. Jeg blev en smule nervøs for at der var noget galt. "Ehm...clearblue er jeg ret sikker på?" Svarede jeg og kiggede op på louis der så ret forvirret ud. "Okay, der har været en fejl med clearblue'så graviditetsteste her for nyligt så jeg kan fortælle dig at du ikke er gravid for der er ikke noget barn" svarede han smilende. Jeg åndede lettet op og smilte. Louis log min hånd og nussede den lidt. "Så vi er færdige her så i kan bare tage hjem" sagde lægen. Jeg rejste mig op og trak min trøje ned. Vi gik ud af døren og jeg trak louis ind i et langt kram. Vi kørte hjem og jeg spurtede ind af døren og overfaldte liam med kram. "Hey tøs! Hvad så?" Spurgte han grinende. "Der er ikke noget barn!" Halvråbte jeg glad og løb over til sofaen og begyndte at hoppe i den.

__________________________________________________

3,2K LÆSERE!!! Det er jo helt vildt! Der kom lige et til kapitel idag. Men opdaterer også i morgen!

Astrid xx💗

Yin and yang {1D}Where stories live. Discover now