Something wrong?

991 16 1
                                    

-louis' synsvinkel-

Jeg vågnede ved at Mie sad og nussede mit hår. Jeg satte mig op og vi begyndte at snakke lidt.

"Kommer du ikk' med hjem til mig i dag?" Spurgte jeg hende. "Det kan jeg DSV ikke! Jeg skal over til cille." Svarede hun. "Øv! Det kunne ellers være hyggeligt!" Sagde jeg i håb om at hun ville aflyse det. "Jaa..hvad er klokken skat?" Spurgte hun. "Øøhh... Den er 11.27" svarede jeg helt præcist. "Shit! Jeg skal være hos cille om 3 min.!" Nærmest råbte hun og farede op ad sengen.

"Hvornår kommer du hjem?" Spurgte jeg en panisk Mie der var lidt op og slås med hendes bukser. "Ved 3-tiden. Hvorfor?" Spurgte hun da hun endelig havde fået hendes bukser på. "Kan jeg så komme over der?" Spurgte jeg da hun var ved at fare ud af døren. "Det kan du vel godt. Vi ses!" Svarede hun og gik ud af værelset. Jeg lagde mig ned i sengen igen og tog min mobil. Jeg skrev en besked til Mie, selvom hun stadig var i huset. "Savner dig allerede!" Stod der.

-mie's synsvinkel-

Jeg skyndte mig ud på badeværelset for at lægge noget makeup og rette lidt på mit hår. Jeg tog min mobil og skrev til cille at jeg nok blev lidt forsinket. Jeg lagde min mobil ned i min lomme men lige da jeg havde lagt den der ned vibrerede den. Jeg tog den op og så det var en besked fra louis. "Savner dig allerede!" Stod der. Mærkeligt at han skriver når jeg stadig er i huset?:D "savner også dig selvom du ligger lige inde ved siden af:D<3" svarede jeg. Jeg tog en børste og redte mit lange mørkebrune hår. Derefter tog jeg et glattejern og glattede lige de værste totter. Derefter børstede jeg tænder. Så tog jeg makeup på: lidt Foundation, mascara, og min cherry me baby lips. Jeg tog lige et kig i spejlet før jeg gik. Jeg havde lyseblå jeans på, en sort stram trøje, og mine mørkerøde vans. Derefter gik jeg over mod cille's hus. Jeg fik en SMS og jeg tog min mobil op ad lommen for at tjekke den. Den var fra louis. Lige da jeg skulle til at tjekke den, uheldig som jeg er, gik jeg ind i en lygtepæl. "Flot mie!" Mumlede jeg da jeg nu sad på jorden. Jeg rejste mig op og tjekkede beskeden. "Dejlig nat...<3" stod der. Så typisk louis! "Nå, så deeet?:D<3" skrev jeg tilbage. Jeg nåede til cille's hus og jeg bankede på. Cirka 5 sekunder efter kom hun ud og åbnede. Klokken var cirka 12.00.

***

Mig og cille havde hygget os i nogle timer og jeg var på vej hjem ad.da jeg kom hjem sad louis i sofaen og så tv. Underligt nok var Harry der stadig. Han sad i sækkestolen med hans mobil. "Hej" sagde jeg og gik hen og satte mig ved siden af louis. "Hej søde" svarede louis. Harry sagde ingenting... Hvad er der mon galt med ham? "Hvor er liam?" Spurgte jeg for at bryde tavsheden. Harry sad bare med hovedet ned i hans mobil. "Ved danielle" svarede louis. "Hvad er der med Harry?" Hviskede jeg til louis. "Aner det ikk'! Han har ikk' sagt et ord siden jeg kom!" Hviskede han tilbage. "Hvad laver du Harry?" Spurgte jeg venligt. "Ikk noget" svarede han lidt surt. "Er der noget galt?" Spurgte jeg ham. "Nej" svarede han koldt og gik. "Hvad er hans problem?" Spurgte jeg louis. "Aner det ikk!" Svarede han.

Yin and yang {1D}Where stories live. Discover now