What The Hell!

404 19 11
                                    

-destiny's synsvinkel-

Jeg vågnede op ved at nogen pustede mig i hovedet. Jeg åbnede øjnene og så louis der lå og pustede på mig. Jeg løftede dovent min hånd og satte den op foran hans mund.han grinte let og fjernede min hånd. "Godmorgen min skat" sagde han friskt. "Mm.." Mumlede jeg, lukkede mine øjne og vendte mig om. "Babe! Kom nuuu! Jeg keder mig! Stå så oooop!" Plagede louis. Gard hvorfor skal han altid være så frisk?! "Louis nej! Leg med en barbiedukke!" Svarede jeg og lagde mig til at sove igen. Jeg gav et lille skrig fra mig da louis pludselig løftede mig op og løb ned i stuen. Han stoppede op og stod stadig med mig i armene. "Jeg hader dig!" Hvæsede jeg af ham. "Jeg elsker også dig" svarede han fnisene og kyssede min næse. Jeg lagde mit hoved på hans brystkassens og lukkede øjnene i. Louis begyndte at gå igen. Han lagde mig på sofaen og begyndte at kilde mig. "LOUIS! STOP! STOP SÅ!" Råbte jeg.han grinte og lagde sig ned ved siden af mig. "Hvad er klokken?" Spurgte jeg. "Ehm..14.37" svarede han. "Whaaaat! Jeg skal hjem af!" Sagde jeg og rejste mig stresset op. Jeg havde skrevet til liam at jeg var hjemme senest kl. 15.00. jeg skyndte mig op på soveværelset og tog det tøj på jeg havde på i går - og nej vi har ikke.... Du ved.... Jeg sov bare i louis' trøje. Jeg skyndte mig ud på badeværelset og lagde noget hurtigt mascara og satte mit hår op i en hestehale. Det tog alligevel et kvarter at gå herfra og hjem. Jeg skyndte mig nedenunder, kyssede louis på kinden og smuttede ud af døren. Jeg havde gået i cirka 5 minutter da min mobil vibrerede. Jeg trak den op af min lomme og låste den op. En besked fra louis. "Jamen også farvel til dig! :P <3" stod der. "Sorry babe, men skulle skynde mig! :3 <3" svarede jeg.

Jeg var endelig fremme ved mit og liam's hus. "Heeej" sagde jeg da jeg trådte ind af døren. "Hej" kom der tungt tilbage. Jeg gik ind i stuen hvor liam stod. Han havde en mærkelig sort ting på sin arm. "Hvad er det?" Spurgte jeg og pegede på den sorte 'forbinding'. "Ehm...ik noget" svarede han nervøst og lagde sin anden hånd over det. "Liam hvad har du lavet?" Spurgte jeg uroligt og gik tættere på ham og tog hans arm op i mine hænder. "Det ik noget dess, jeg synes bare det så sejt ud!" Svarede han og prøvede at stritte imod men jeg holdt fast. Jeg åbnede forsigtig 'forbinding og der kom 5 cut sår til syne. "LIAM!" Skreg jeg da jeg så dem. "Hvad fanden har du lavet?!" Råbte jeg. Han begyndte stille at græde. Jeg havde tårer i øjnene da jeg aldrig havde troet at liam ville gøre sådan noget! "Undskyld" græd han og løb op på sit værelse. Jeg stod der midt i stuen med en forbinding fuld af min brors blod. Hvad sker der her? Min højrøstede bror som altid er i godt humør har skåret i sig selv? Og liam og danielle som var uadskillige har slået op? Jeg faldt sammen på gulvet og satte mig til at tude. Hvorfor skal alt bare være noget lort? Hvorfor kunne alt ikke bare være ligesom i en eller anden kærligheds film hvor alle elsker hinanden? Jeg følte at jeg var magtesløs. Hvad bliver det næste? At han ik vil spise? Jeg blev nødt til at skrive til danielle! Jeg trak min mobil op ad min lomme og gik ind i beskeder, og skrev til danielle. "Hi dani. Vil du ik nok snakke med liam? Han er totalt knust og... Han har.... Cuttet.... Jeg tror du er den eneste der kan snakke med ham. Destiny xoxo." Skrev jeg. "Det mener du ik vel?! Jeg savner virkelig også ham! Det hele er min skyld! Jeg kommer med det samme!" Skrev hun tilbage efter et par minutter. "Dani det ik din skyld!" Skrev jeg tilbage. Efter cirka ti minutter bankede det på døren. Jeg rejste mig og gik ud og åbnede. Synet af danielle med fuldstændig blodsprængte øjne og mascara ned af kinderne mødte mig. "Årh dani!" Sagde jeg og trak hende ind i et kram. Hun snøftede et par gange før vi trak os fra krammet. "Han er på værelset sagde jeg og hun gik så op imod liam's værelse.

-danielle's synsvinkel-

Jeg åbnede stille døren ind til liam's værelse. Jeg fattede ikke at han havde cuttet! "Destiny gå!" Sagde liam med en grådfyldt stemme. Han lå med ryggen til mig og krammede en lille bamse jeg engang gav ham. Jeg gik hen til ham og lagde min hånd på hans ryg. "Liam" sagde jeg trist. Han vendte sig hurtigt og lagde armen om mig. Vi hulkede begge i hinandens arme. "Jeg har savnet dig så meget!" Hviskede liam. "I lige måde!" Hviskede jeg tilbage. Han trak sig stille ud og kyssede mig på munden. Jeg lagde min ene hånd på hans kind og kyssede videre. Jeg havde virkelig savnet det her!

__________________________________________________

Haaay!

Folk! Jeg er seriøst på kanten til at dø! LOUIS OG ELEANOR HAR FUCKING SLÅET OP!!!!! det er seriøst det værste der kunne ske! Udover hvis zayn og perrie slog op... Ej men seriøst! De var de sødeste! Så 4/5 er single nu... Men men men! HVORFOOOOR?!!!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Men anyways... 0 spørgsmål, 0 svar...😑 mange tak for jeres interesse... Ej sorry er bare virkelig sur/ked af det!😔 skal nog stoppe med at skrive nu.... Baaay!❤️

Yin and yang {1D}Where stories live. Discover now