-louis' synsvinkel-
Destiny hoppede rundt i sofaen. Jeg var faktisk ret ked af at der ikke var noget barn alligevel. Jeg ville gerne have haft det men destiny synes ikke hun var klar.
"Desti kan vi lige snakke? Alene?" Spurgte jeg. Destiny gik ned af sofaen og hen til mig. "Det fint jeg tar' bare over til danielle" sagde liam og gik. Destiny og jeg satte os over i sofaen. "Hvad så?" Spurgte hun. "Jo... Du ved..jeg ville... Jeg ville godt ha' haft et barn..." Sagde jeg. Jeg kunne mærke nogle tårer presse på. Jeg ved egentlig ikke hvorfor. "Oh..." Sagde destiny og kiggede på gulvet. Jeg begyndte så småt at fælde et par tårer og det samme med destiny. Hun rettede sit blik mod mig igen. Jeg trak hende ind i et kram og kyssede hende på kinden.
***
Destiny og jeg var på vej til starbucks fordi vi var blevet ret sultne. Vi kom derned og bestilte to chocolate frappuchinos og to brownies. Vi satte os ned og og spiste/drak vores ting.
-destiny's synsvinkel-
Jeg kunne ikke lade være med at tænke på at louis gerne ville have barnet. Jeg var bare ikke klar. Måske om nogle år... Men... Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre.
Vi blev færdige med vores kager og frappuchinos. Vi gik gennem London's gader for at komme hjem. Jeg låste døren op og mødte et syn jeg ikke kunne lide...
Liam sad krummet sammen op ad en væg og stortudede. "Orh liam! Hvad er der sket?" Spurgte jeg og løb over til ham. Jeg satte mig på hug ved siden af ham og lagde min ene hånd på hans skulder og kørte tommelfingeren frem og tilbage. "D-det... Danielle" hulkede han. "Hvad er der med hende?" Spurgte jeg roligt. Louis kom over og lagde en hånd på hans anden skulder."h-hun har s-slået op!" Hulkede han og begyndte at græde endnu mere. "Orh liam!" Sagde jeg og trak ham ind i et kram. louis krammede os begge. Vi sad sådan i lidt tid da liam trak sig. Han græd ikke lige så meget mere. Han strakte sine ben og tørrede sine øjne.
________________________________________
Undskyld det her kapitel ikke kom ud i går... Havde ikke tid! Ved godt det er MEGA kort! Tinki, Maja, og Malou er de sødeste i heeele verden! Eeeeelsker jer!! Skal nok prøve at opdatere i morgen! Pleeeease kom med ideer! Har ikk fler! Jeg har slettet min anden bog da den aldrig blev til noget... Laver den måske senere.. Nå men godnat herfra😂❤️
Astrid xoxo💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Yin and yang {1D}
FanficLæs med i "yin and yang {1D}" og se hvad der sker med liam's søster Mie og hendes kæreste louis og self. alle de andre 1D drenge! Håber i vil læse min fanfiction!❤️ *navnet Mie bliver ændret til destiny på et tidspunkt*