8. bölüm :o kim ??

99 31 6
                                    

AUSTIN

Okuldaki yorgunlugumun üzerine akşamüstü eve varmıştım
Cash! Oğlum özledin mi beni? oyy
Cash' in beni cekistirmesiyle yürümek istediğini anladım , üzerime spor gri eşofmanımı giyip Cash'i yürümeye çıkardım ..

dar sokaktan uzun bir yol katettikten sonra Cash' in havlamasiyla beni cekistirmesi bir oldu cekistirdigi yerde siyah bir araba gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

dar sokaktan uzun bir yol katettikten sonra Cash' in havlamasiyla beni cekistirmesi bir oldu cekistirdigi yerde siyah bir araba gördüm . Oda ne! bir kız ve adam elindeki pamukla kızın ağzını kapatmış arabaya bindirmeye çalışıyor , arkalarından koştum ama yetişemedim Cash' in koşup aynı anda havlamasiyla siyah şapka takan adam hızlanıp arabayı çalıştırdı ve gitti , neyse ki giderken plakayı almayı akıl etmiştim , polise gitmeye karar verdim fakat arabam yanımda olmadığından dolayı yağan yağmurun etkisiyle sırılsıklam oldum , ve Cash 'i alıp eve gittim , saat 12 olmuştu yorgunlugumun etkisiyle nasıl olduğunu anlamadan uyuya kalmıştım sabah uyandığımda bi eksiklik olduğunu farkettim sanki yapmam gereken birşey varmış gibi .
" Ah !nasıl unuturum ya Allah kahretsin !!"hemen üstümü giyinip kızın kaçırıldığı eve gittim .
Iceri girdiğimde masanın yanında kafasını iki elinin arasına almış bir vaziyette ağlamaktan göz çevresinde mor halkalar oluşmuş olan bir çift gözle karşılaştım , çevremde erkeklerin ağlamasına alışkın olmadığım için bu görüntü nedeniyle içimde bir sızı oluştu , sanırım bu görüntüyü bir daha asla unutmayacağım ..

Siyah demir kapıyı araladım ve Cash ile beraber, oturan genç adamın yanına gittim " hi "
" bir bu eksikti "
" demek türksünüz, adım Austin.."
Yaşla dolu gözlerle
" Barış . buyrun ne istemiştiniz , zaten derdim başımdan aşkın .."
" Aslında ben dün bu evden , bir kızın kaçırılmasına şahit oldum "
" Nee! "
" ve plakayı da aldım ".
Genç adama plakayı aldım dememle gözlerindeki yaşlarla beraber umutla göz bebekleri parladı ,
"Ciddi misin sen ? Dedi ve eli hemen telefona kaydı ,
" Mert ! Hemen Ekin'i getir ve gel Hira'yi gören biri olmuş ve plakayı da almış .."

Aradan 5 dk gectikten sonra iki kişi hızla kapıyı açtı ve içeri daldılar ,
Onlara da herşeyi anlattık fakat bir sorun vardı , Barış' in dediklerine göre
Kaçırılan kızın adı Hiraymis ( ben bu ismi sanki bir yerlerden hatırlıyorum gibi ) ve babası sehirdisinda olduğu için aynı zamanda mesleginden dolayı kızının kacirildigindan haberinin olmaması gerekiyormuş ..
Demesiyle aklıma bir fikir geldi ,
" benim babamın polis arkadaşları var o işi bana bırakın " dedim ve koşarak arabama bindik .
Karakola geldiğimizde sikayetimizi dile getirdik ve oradaki tanidiklarimiza mevzuyu anlatınca anlayışla karşıladılar ..

Bir Şehir Efsanesi : 2. Boyut #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin