10. bölüm : bugün günlerden aşk

113 28 7
                                    

Güneş ışınlarının göz kapaklarıma yaptığı etkiyle uyandım , okula gitmek için her zamanki rutin işlerimi halledince aşağı indim , Ekin kahvaltı tabaklarını masaya diziyordu , demek bunu görmekte nasibimde varmış ..
Kısa bir gunaydınlaşma faslından sonra masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım nedense bugün herkeste bir ilgiler bir ilgiler..
Resmen sağdan soldan domatesi , peyniri ağzıma tıkıyorlardi , aldığım bir yudum portakal suyundan sonra ağzımdaki yemeklerden dolayı , yarım yamalak çıkan konuşma tarzım ile ,

" Herkese afiyet olsun ben kaçar , okula geç kaldım .." deyip konuşmalarına fırsat vermeden direk siyah rugan ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım .

En azından bugünün biraz sakin geçmesini istiyordum , kulaklığımı
Takıp yalnız başıma etrafımı izleyerek yürümeye başladım , havanın açık olması işime gelmişti , tabi ki kışın yeri bende ayrı , belki biraz , hatta çok klişe olacak ama kışın , odamdaki pencere kenarında yağan yağmurun sesiyle pofuduk koltukta sakince kitap okumayı güneş ışığında yanmaya tercih ederim , her ne kadar güneş gözlüğü taksamda tenimi yakan güneş her açıdan rahatsızlık veriyor ..
Okula giderken kalabalıgin ve arabaların bulunduğu yoldan geçmek istemedim . Korna seslerini hiç çekemem sola sapıp ara sokaklardan geçtim . Aslında annem sürekli ıssız yerlerden geçme diye uyariyordu ama bugün yalnız kalmayı o kadar istiyordum ki bu durum hiç umrumda olmadı . Kolumdaki kocaman siyah saatime baktım , ders zilinin çalmasına yarım saat vardı . Kıyafet ve takilarimda spor takılmayı seviyordum hele iş siyahın asilligine gelirse , diyecek söz kalmıyor ..
Burdaki evlerde ne kadar eskiymiş kendimi bu mahalleyi bizim bulunduğumuz semtle karsilastirmaktan alıkoyamadim .
Son derece keyifli bir yürüyüş yaparken arkamdan devrilen çöp konteyniri nin sesiyle , arkama baktığımda siyah giyimli saçları jöleli ve burdaki insanların giyim tarzlarindan uzak bir şekilde giyinmiş birini gördüm , ona bakınca bana bakan gözlerini sanki hiçbirşey olmamış gibi sağa sola gezdirmeye başladı . Bu işte bir terslik vardı . Adımlarımı hızlandırır vaziyette sola saptim burada ana yola sapan bir yol daha vardı aceleyle oraya geçtim , o sırada adamın bana uzakligini hissedebilmem için kulaklıklarımi çıkarmam gerekiyordu . Hızlanan kalp atışlarımla hiçbirşey olmamış gibi yoluma devam ettim .
Sonunda ana yola çıkmıştım , arkama baktığımda adam elinde telsiz tarzında birşeyi ağzına götürmüş konuşuyordu , bu durumu fırsat bilerek ilk gelen taxiyi durdurdum , ve sakin geçmesini istediğim günüm böyle saçma sapan bir koşuşturmayla başladı .

Ilk ders beden eğitimiydi , dolayısıyla spor odasına gidip üstümü değiştirmem gerekiyordu , dolabımın bulunduğu yere gittim ve içerisinden siyah gri esofmanim ile beyaz nike ayakkabılarımı çıkarıp soyunma odasına doğru yola koyuldum . Kapıyı çaldım fakat içerde kimse yoktu açmak için birkaç kere denedim yine de kapıyı açamadım . Karşıdan gelen kızlara sorduğumda içeride tadilat olduğunu söylediler .
Ee şimdi ne yapacağım ? Mecburen üstümü lavaboda değiştirmem gerekecek . Kızlar tuvaletine üstümü değiştirmek için geçtim , eşofmanım
Kirlenmesin diye ayaklarımı yukarı doğru kaldırarak giyinmeye çalışırken , Ece ile derya' nin konuşmalarına kulak misafiri oldum ( bu arada ece benim olduğum sınıfta bulunan kendini beğenmiş züppenin teki ) .

" kızım varya okula yeni bi çocuk gelmiş , böyle uzun boylu dehşet birşeymiş."

Ay yesinler r harfini de nasıl döndürerek çıkarıyor gerizekalı o ses o boğazdan nasıl çıkıyor ya , zorlama kendini kızım doğal ol biraz doğal , sesin ümügü sıkılan civcive benziyor . Kendi kendime iç sesimle (1.boyut) konuşurken
Acaba bu yeni gelen çocuk kim diye düşünmeden edemedim .

Tamam hazırdım kapıyı açıp boy aynasına doğru giderken Ece salağina göz devirişimden sonra wc den çıkıp dolabıma doğru yola koyuldum , eşyalarımı yerleştirirken yanımdaki dolabın açık ve boş olduğunu gördüm . Sanırım yeni gelen çocuğun dolabiydi , eşyalarını yerlestirmesi için açık birakmislardi , neyse ya benim derdim başımdan aşkın yeni gelen çocuğu düşünecek takatim yok .

Bir Şehir Efsanesi : 2. Boyut #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin