Fotoğrafımızın altındaki yorumları okuduktan sonra star Wars yazılı kupa bardağımı alıp mutfağa doğru yola koyuldum merdivenleri ikişer ikişer atlayarak inerken bir an
Bu enerji patlamasının nereden geldiğini düşünmeden edemedim , bu kadar uyursan tabi enerjin birikir sonra da böyle patlar ..
(Öğlenleri uyandıktan sonra enerji dolu olduğum anlar çok nadirdir , genelde halsiz , sinirli ve rahatsız oluyorum )Bari Ekin olsaydı ona patlardım , halim olmadığı zaman dibimde biter , enerji gelince nerde ? Ortalarda yok ..
Bardağı masanın üzerine bırakıp tam arkamı dönecekken Mine ablamın sesi ile kafamı geri çevirdim :" Canım uyandın mi ?"
" Evet Mine abla ..Üstümü sen mi örttün ? "
" Evet tatlım , normalde odandan sürekli sesler gelirdi sessiz olduğunu görünce seni kontrol etmek için yanına geldim , pencerenin kenarında kendini büzmüş bir vaziyette elinde kitabın uyuyordun , ben de en sevdiğin mavi örtüyle üzerini örttüm ."
" Teşekkür ederim " , deyip yanağına bir öpücük kondurdum .."
Ben de bir an üzerimi annemin örttügünü zannetmiştim ..
Benim mavi rengine hasta olduğumu bile bilmiyordur ..
Hem nerden bilecek ki .
Odamın rengini seçerken bile babam yanımdaydı , o gün kendisi yine dernekteki işleriyle meşguldü ..Televizyon izlemeyeli bayağı oldu.. karnımdan gelen tuhaf sesler , açlıktan miden birbirine yapıştı diye adeta haykırıyordu ..
kitap okumakta insanı bayağı aciktiriyormus =)
Patates kızartması olsaydı ne iyi olurdu ..
Film secmeden önce mutfağa gidip Mine ablama küçük bir yemek siparişi verdim .." Dünyanın en tatlı aşçısı ..
Senden küçük bir sipariş isteyebilir miyim ?"" Elbette küçük hanım söyleyin bakalım ne istiyorsunuz ?"
" Şimdi Mine ablacığım , ince ince dilimlenmiş kıtırli patates kızartması , yanında top top köftelerden , ha bide acılı ketçap , bide bide mevsim yeşillikli salata yanına da kola .
Oh be rahatladım .."Konuşmamı bitirince daha fazla dayanamadı ve kocaman bir kahkaha patlattı .. sen yeterki iste tatlım benim başka isteğin var mi ?
" var , yapınca sen de gel beraber yiyelim ".
" yalnız benim midede o kadar alan yok .. bugün kotayı doldurdum .."
" Üzüldüm ,o zaman bidahaki sefere .."
Siparişimi verdikten sonra salona geçtim fakat enerjimin tekrar düştüğünü hisseder gibiyim ..
Neyse patatesler gelince onunla beraber enerji de gelir ..
düşüncesiyle koltuğa uzandım bi ayağım havada elimde kumandayla kanalları değiştirmeye başladım ..O sırada kapı yumruklanmaya basladi .
Funda abla kapıyı açacağı sırada tam kim o diyecekken uzandığım yerden seslendim
" Ekindir yani başka kim böyle çalar ki açmasan da olur "O sırada kapı açıldı ve Ekin girdi .
Ben demedim mi ..
Enerji biter Ekin gelir diye , adamda navigasyon var mübarek .." Nabersin kuzen .."
" Hıh maçogillerin kurucusu geldi ahey ahey aheyy ! seni gördüm daha kötü oldum .."
" yaklaşık 2 kilometre öteden yürürken köftenin kokusunu aldım
Gelipte bi denetleyeyim dedim sonra zehirlenirsin mazallah .."" Ne ! Ne köftesi yok köfte möfte kızartma kola.. o Yan taraftan geliyor salata da yapıyorlarmış . Burdan değil hem bak valla o kokuyu bende aldım hadi gel beraber gidelim .."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şehir Efsanesi : 2. Boyut #wattys2017
Humor"Son kararınız" dedi . Gitmek mi? Kalmak mı? Hiç düşünmeden gitmek dedim. Bu hayat nereye kadar gidecek bir de burdan görelim.. "Gözlerimi açtığımda ikinci boyuttaydim , gülen gözler , sahte sözlerden oluşan.. "Düşüncelerin önemsendiği ,yalanların b...