17. bölüm : biber yarışı ..

110 25 24
                                    

Iyı okumalar bitanecikler...

Herkes kendi halinde oyalanıyordu Ekin müstakbel sevgilisiyle , Lydia ve Elisa ise telefonla uğraşıyorlardı. bende kafasını kucağıma yaslamış vaziyette uzanan Barış'ın kafasını kaldırıp yerine kendi çantamı koydum ve kolunu yere indirip yanına uzandım.Çimleri elimin altından tek tek yolmaya başladım ahh keşke dertlerimi de böyle , bu otlar gibi yolup hayatımdan çıkarabilme şansına sahip olsam .
Yıldızları izlerken birden aklıma bugün olanlar geldi , sâhi burnumdan neden kan geldi ki , daha önce böyle  bir durumla karsilasmamıştım ,
sıcaktandir herhalde ..
yarın okuldakilerle vedalaşma günü. Ne de olsa iki gün sonra Türkiye'ye gidiyorduk , vedalaşma fasıllarından oldum olası nefret etmişimdir ..

###

Sabahın köründe okula gitmek için uyandım ve güne gözlerimi son derece keyifsiz ve baş ağrılı bir şekilde açtım . Üstümü değiştirdim ve üzerime üsten dar kalın kemerli uzun eteğim ve göbeğime kadar uzanan askılı tişörtümü kalın boğazımı saracak vaziyette siyah kolyemle kombinledim . Sonunda okula yetismistim bugün derslere geçmeyi düşünmüyordum sadece en sevdiğim hocalara veda edip tabi bide sınıfa , direk eve gelecektim ..

Zaten sevindiğim tek şey ise okul kıyafetiyle gitmek zorunda değildim üzerimdeki rahat kıyafetlerimle okula girdim ilk işim biyoloji öğretmenim Vural hocanın yanına gitmek çünkü kendisi benim için en değerli öğretmenlerim listesinin başında yer alıyordu ..
Yanına gittim öğretmenler odasında elinde kahvesiyle öğrencilerin getirdikleri testleri çözüyordu .
Zaten onu her gördüğümde çevresinde õgrencileriyle sohbet ya da sürekli iletişim halindeydi , böyle ogrencileriyle ilişkilerini iyi tutan hocalar sevilmezmi alan aşkına ya ..

Kapıyı tıklatıp hocayı yanıma çağırdım ..

" Hocam Merhaba "..
" Merhaba Hira "
" biraz gelebilir misiniz ?"
" Elbette "..
"  şey diyecektim daha önce size bahsetmiştim ya Türkiye konusunu , aslında  ben sizinle vedalasmaya geldim "..
" Hatırladım ama bu kadar erkenmiydi, derslerini etkilemez mi ?"
" Ailem idareyle konustu hocam herşey Tamam bir sorun olmayacak .."

deyince son üç yıl gözümün önünden film şeridi gibi geçti o an yine sulu gözlülüğüm tuttu.

" Gel buraya sulu göz " dedi ve kocaman sarıldı , sarılırken de kulağıma şunları fısıldadı ;

Demek bu okul senin gibi başarılı bir öğrenciyi kaybedecek , mezuniyetini bu okulda görmek isterdim .

Bak Hira seni seneye ismine yaraşır bir yerde görmek istiyorum biliyorsun ki seneye sınava gireceksin ve başarılı olacağından en ufak bir kuşkum yok .. " dedi ve tekrar sarıldık ..

" Merak etmeyin hocam ben sizin ögrencinizim ve sizden aldığım bilgilerden en ufak şüphem yok seneye sınav konusuna gelirsek elimden gelenin en iyisini yapacağımdan en ufak kuşkunuz olmasın .."

###

Öğretmenlerle vedalaştıktan sonra sıra geldi sınıfa..
sınıfa girdiğimde herşey normal görünüyordu vedalaşmaya en baştaki sıradan başladım son olarak sıra geldi Eren Yiğit beyefendiye , yerinden kalkmaya bile tenezzül etmedi , ben de onunla vedalaşmam olur biter yaşlı ve bir o kadar da kırmızı gözlerimle direk sınıftan çıktım uzunca koridorda yürürken o sırada biri dirseğimden tuttu ve beni kendine çekip kollarının arasına aldı .
Yüzünü henüz görmüş değilim fakat kafasına baktığımda bu kocaman kafa ve kumral saçlar .. Eren'e aitti .

" Veda etmeden nereye gidiyorsun küçük cadı .." dedi ve gülmeye başladı .. bana bak kız burda elini sallayınca fareler sincaplar geliyor da gideceğin yerde ne gelir belli olmaz yani her ihtimale karşı önlemini al elini sallama ..
" Tamam sallamam ".. deyip sıkıca sarıldım , Birgün Eren ile sarılıp bu konuşmayı gerçekleştireceğim aklımın ucundan geçmezdi ..
Dolabıma gidip eşyalarımı çantama koydum ve o an tam hızla gidecekken karşıma Austin çıktı biraz daha beklersem işler iyice çığrından çıkacaktı arkama bakmada direk koşar adımlarla okuldan çıktım ..

Bir Şehir Efsanesi : 2. Boyut #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin