22. bölüm : 8c korku

48 20 25
                                    

Iyı okumalar canlarım ..

"Bu o. "

" kim?"

" Çekik gözlü oğlan "

Elisa'nın Çekik gözlü oğlan demesiyle ..odamdaki yazı , hastaneye gelen çocuk , herşey bir anlığına gözümün önünden geçti ..

Ardından tokalaşmak için yanıma geldiğinde eğilip kulaklarıma fısıldadı ..

" Bileklik çok yakışmış ..
Çekik gözlü oğlanını tanımadın mı ?"

Şu an burada bayılabilirim ..
Ama üzgünüm , seni tanımıyorum tatlı çocuk ..

" Çok özür dilerim , küçük bir hafıza kaybı geçirdim bu nedenle sizi tanıyamadım , üzgünüm ."

" Hafıza kaybı mı ?
Barış ?"

" Abi gel biz senle şurda biraz konuşalım .."

Deyip dışarı doğru çıktılar ...
Bense sadece düşünüyor düşünüyor ve yine düşünüyordum ..

Barış

Şimdi abicim , Türkiye'ye geldiğimizde Hira'yı doktora götürdük , Amerika'daki burun kanamalari , kısa vadeli hafıza kayıplarının sebebinin tümör olduğunu söyledi..

Onu dün ameliyata aldılar , tümör küçük olduğu için lazer tedavisi uygulayıp olayı hallettiler fakat ameliyat sonrası uyandığı zaman bize aynı şekilde bakmasını hayal ederken hafıza kaybı geçirdiğini öğrendik . Seni hatırlamıyor olmasının nedeni ise son 4 yılı hatırlamıyor olması ..

Dediklerim karşısında Austin hiç tepki vermeden sadece bana bakıyordu ..

" bu hafıza kaybı lazerle olabilecek birşey değil , demek istediğim bu çok saçma .."

Ha bide Soner'i de hatırlamıyor ki asıl kötü olanda, o manyağın herşeyden haberdar olma ihtimali %99.9 .
Ve eğer o pisliği tanıyorsam bu işi kendi için kullanır ..

" Bidakka bidakka nerden haberi olacakmış nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ?"

" Eminim çünkü o hastalıklı.. herşeyden herkesden haberi var onun heryerde adamları var.. şu anda Yan masada oturan kişi bile onun adamı olabilir .."

" Şu Soner 'ı bulup işini halletmemiz gerekecek "

Bir süre duraksadı ve

"ben de bundan sonra sizinleyim . Babamla konuşup buradaki şirketin başına geçeceğim ..
Eğer o pisliğin adamları varsa bizim de adamlarımız elbette varlar .."

" Sen ciddimisim .."

" Evet çünkü çiçek gözlü kız şey yani Hira için en iyisi bu "..

Genel

Elisayla masadaki visnelerden yerken
Dediğine göre adı Austin olan çocuk Barış ile yanımıza geldiler . Biraz oturdular ardından iş görüşmesini ertelediklerini söylediler .

Birer bardak şarap içip , şarap dediğim ben ve Elisa kola içtik ..
Sonra eve gitmek üzere masadan kalktık .Arabayı bulmak için otoparka doğru yola koyulduk..
Barış arabayı 8c ye koymuştu . Yürürken harflere tek tek bakiyordum ki arabanın olduğu yöne doğru geçerken Barış 'a doğru hızla siyah bir arabanın geldiğini farkettim çok az mesafe kalmıştı ..

Barııış!! Çekil ordannn !!!

Korkuyla Barış'a bağırırken arabayla aralarındaki mesafe daha da azalıyordu ..

Bir Şehir Efsanesi : 2. Boyut #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin