În urmă cu cinci ani și două zile— Ha, am câștigat! țip și mă ridic în picioare, începând să dansez.
— Asta pentru că te-am lăsat să câștigi, vorbește sora mea pe un ton stins, în timp ce se ridică.
— Hei! protestez. Am aruncat pachetul de cărți pe pat. Deci, te-ai decis cu ce te vei îmbrăca la bal? întreb și mă sprijin de birou. Mi-am ridicat o sprânceana și mi-am mușcat buza de jos, nerăbdătoare să-i aud răspunsul.
— Nu, oftează. Trebuie să mă decid până mâine. Dar tu? întreabă și clipește des, fluturându-și genele lungi și frumoase, ochii ei de un verde-închis lucind în lumina slabă a soarelui.
Aimee este o persoană foarte indecisă. Se gândește mereu la avantajele și dezavantajele anumitor lucruri. Chiar și când vine vorba de o simplă rochie.
— Încă de săptămâna trecută! îi răspund eu, mândră.
În schimb, eu sunt opusul ei. Spontană, copilăroasă, scundă, brunetă. Suntem atât de diferite, încât uneori mă întreb dacă suntem surori. Ea este o copie fidelă a mamei, iar eu a tatălui.
— Te rog, spune-mi că nu ai de gând să mergi îmbrăcată în pijamale, în cel mai bun caz! spune, iar eu îmi rotesc ochii.
— Nu, deși mi-aș dori. Spun și rânjesc.
M-am desprins ușor de birou și m-am îndreptat către dulap. Am căutat cu privirea rochia pe care aveam de gând să o port la bal, apucând-o.
— E rochia pe care ți-am dăruit-o de ziua ta! spune și zâmbește ușor. Vei fi superbă! mă privește.
Rochia este una destul de simplă, de culoare roșie, scurtă. Urăsc lucrurile extravagante, însă chiar îmi doresc să merg la acest bal. Îmi doresc să fiu alături de sora mea și prietenul ei. Este o seară importantă pentru ei doi, pentru ea.
Îi va demonstra mamei cât se înșală în legătură cu talentul pe care îl are.
— Oh, la naiba! am întârziat. Aruncă o privire la ceasul digital de pe noptieră. Sean urăște să aștepte! spune și se ridică, dând fuga la ea în cameră.
Am râs și am închis ușa în urmă ei. M-am trântit pe pat și am zâmbit larg. Două zile, mi-am spus. Două zile până când totul are să se schimbe.
CITEȘTI
După cinci ani
RomanceIertarea vine din iubire, dar dacă iubirea nu există cu adevărat, iar ura joacă un rol important în inima cuiva? Raven şi Aimee, două surori atât de diferite, încât nu ai putea spune că sunt surori biologice. Raven este retrasă, tăcută, sing...