Ráno sme vstali spolu. Bolo to pekné. "Dobré ránko." "Aj tebe." "No čo tešíš sa na dnešok ?" "Skús hádať." "Noooo ÁNO !" Usmial sa namňa. Vstali sme , pripravili sme sa a ja som zatiaľ zašla za Laurou. Zaklopala som jej na dvere. "Je otvorené !" zakričala. Otvorila som dvere a čítala knihu o hradoch a zámkoch. " Celá ty." Povedala som jej. ( Inač nevšímajte si naše čudné prezývky. ) " No čo dcéra moja ako si sa vyspala pri svojom drahom princovi ?" opýtala sa ma. " Pani matka bola to tá najúžastnejšia noc v mojom živote. Ešte nikdy som necítila také bezpečie pri nikom ako pri ňom." "Ešte nikdy som nevidela aby sa takým nežným pohľadom pozrel na nejaké dievča okrem teba Sisa ." " Vážne si to myslíš?" " " Ja si nemyslím ja to viem. Predsa vieš že som mala stále pravdu a stále ju mám ."
" Áno to som už dávno zistila." Zasmiali sme sa. " Som zvedavá ako sa darí Domči ." povedala som. " Aj ja. Som zvedavá či sa ešte s Katkou nezabili." "Hahahah." Niekto zaklopal na dvere. " Je otvorené !" zakričala Laura. Otvorili sa dvere a stál v nich Sebastián. "Vedel som že si tu." " No čo môžem sa pridať do vašej babskej reči ?" " Chlapcom vsup zakázaný." Povedala som. Všetci sme sa začali smiať. "No čo na dnešný večer si nezabudla ?" " DO RITI ,DO RITI, DO RITI !" "BEŽÍM SA PRIPRAVOVAŤ ČAUTE !" Rýchlo som sa rozlúčila s Laurou a utekala som sa pripraviť. " Ženy ." Povedal Sebastián. " Hej, neurážaj ich narozdiel od chlapcov si aspoň vedia obliecť obidve ponožky rovnakej farby." " My si na tom potrpíme. " povedala. Zasmiali sa. "No čo chceš jej to dnes povedať ?" " Áno myslím že je ten pravý čas." " Tak sa idem pripraviť . Ahoj ." " Ahoj a užite si to." Ako som prišla do izby na kresle mi niekto pripravil tie krásne biele dlhé šaty ktoré mi daroval Sebastián. Obliekla som si ich . Boli nádherné. Cítila som sa ako princezná. Učesala som sa a obula lodičky. Práve prišiel do izby ako som si ich obula. " Si nádherná ." Mal na sebe svetlomodrú košeľu a čierne nohavice. Nemohla som z neho spustiť oči. " Ani ti neujdeš na škodu." povedala som mu. " Ále vidím že zo mňa oči nespustíš. Priznaj konečne že sa ti páčim. "Dobre tak trochu. " " Iba trochu ?" opýtal sa. " Dobre keď to chceš vedieť áno páčiš sa mi som do teba zaľúbená až po uši. Počuješ ?"
"MILUJEM ŤA !" zakričala som. Hneď nato ma pobozkal. "Aj ja teba ." Zašepkal mi do ucha. Vstúpili sme do limuzíny. Zastavili sme pred krásnou luxusnou a určite veľmi drahou reštauráciou. Vystúpili sme z auta. Vstúpili sme do reštaurácie a nikto tam nebol. Asi museli zarezervovať celú reštauráciu na celý večer len pre nás dvoch. Sadli sme si za stôl." Len my dvaja, konečne len my dvaja ." Pomyslela som si . "Ďakujem že si ma sem dnes zobral." " Ďakujem že si sem so mnou prišla." Prišla k nám čašníčka a opýtala sa. " Dobrý večer čo si prajete ?" "Vyber si prvá ." povedal. " Poprosím si jednu šunkovú pizzu. Ja si dám to isté." Povedal. " A ešte to najlepšie víno aké vlastníte poprosím. Ďakujem ." Ako čašníčka odišla povedala som : " Fíha ešte som nepočula aby nejaký mafián ďakoval čašníčke." " Ty si vážne výnimočný." Usmial sa namňa. "Chcem sa ťa dnes niečo opýtať."
" Pýtaj sa." " Viem že je to toho všetko na teba teraz veľa ale vieš naše mafiánske meno je mi veľmi dôležité a nechcem nás prezradiť. Pýtam sa ťa s mojou osobnou prosbou.Pridáš sa k nám a budeš s nami držať až do konca života ?" Myslela som že sa ma chcel opýtať niečo úplné iné. Ale čo už. Až do konca života? " Daj mi jeden deň chcem nad tým poriadne popremýšľať aby som mala v hlave jasno. " " Dobre súhlasím." " Ale keď sa ňou staneš nikdy nás neprezradíš a nezradíš lebo ak áno zato sa platí krutý smrteľný trest." " Keby sa ti niečo stalo..." nedopovedal. "Jasné." A ešte niečo osobnejšie sa ťa chcem opýtať. " "Konečne sa ma nato opýta ." Pomyslela som si. " Chceš sa stať..." v tú chvíľu mu zazvonil mobil. "Dočerta prepáč." Povedal. "Prosím?" " Akože nás niekto zradil?" "Prezradil im naše tajné kódy? " "Fú už som za zľakol." "Takže ukradol iba kódy od nášho seifu? " "Dobre." " Lepšie ako tajné kódy našich úkrytov. " "Takže máme medzi nami zradcu." "Dobre zistíme to. " "Hneď zajtra vycestujeme domov. " "Rozumiem." " Ahoj ." skončil hovor. " Takže zajtra sa ide domov?" " Tak sa zdá že áno. " " Prepáč mi to ale musíme ísť hneď do vily." " Niekto nás zradil a prezradil Červeným škorpiónom naše kódy od seifov." " Za to kruto zaplatí." Zobral mi ruku a ťahal ma za sebou. Prišli sme do vily. Hneď nato sme sa začali baliť. Ľahli sme si aby sme sa vyspali na zajtrajšiu cestu domov. "DOČERTA práve keď sa ma chcel opýtať či s ním nechcem chodiť a v tú sekundu mu musí zazvoniť mobil. Ja a moje štastie." Pomyslela som si. Tak čo, opýta sa Sebastián Sisi či s ním bude chodiť ? A kto je ten záhadný zradca ? Všetko bude v nasledujúcej kapitole.
☺☺
YOU ARE READING
Mafian's LOVE
RomanceVolám sa Silvia ( volajte ma Sisa ) a v jeden úplne normálny deň sa celý môj život zmenil v okamihu sekundy. Stretla som veľmi zaujímavého 15 ročného chlapca ktorý som časom zistila že sa má stať šéfom najväčšieho mafiánskeho gangu . Čo sa stane ke...