Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-10)

777 73 6
                                    

Seohyunတုိ႔ ႏုိးလာၿပီး Choi မိသားစုက​ေန Kim မိသားစုဆီ သြားဖုိ႔ ျပင္​ဆင္​​ေနၾကၿပီ​ေလ
YoonHyunတုိ႔ Choi မိသားစုကုိ ႏႈတ္​ဆက္​​ေနၾကတယ္​
"Appa Omar ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ Kim မိသားစုဆီ သြား​ေတာ့မယ္​......"
"​ေအးပါ Yoong မင္​းက အိမ္​​ေထာင္​ဦးစီး ျဖစ္​သြားႁပီ​ေနာ္​ ဘာဘဲ ျဖစ္​ျဖစ္​ Seohyun ကို ဂ႐ုစုိက္ နားလည္​​ေပးရမယ္​...... Seohyun nrr...... သူ Seohyunကို စိတ္​ညစ္​​ေအာင္​ လုပ္​ရင္​ Appaတုိ႔ကုိ တုိင္​​ေျပာ​ေနာ္​......"
"Nae Appa......"
Sunnyလည္​း Yoonaကို ဖက္​လုိက္​ၿပီး ႏႈတ္​ဆက္​​ေနတယ္​......
Kim မိသားစုဆီ သြားတဲ့ လမ္​းမွာ Yoona ကား​ေမာင္​းရင္​း မ်က္​ရည္​က်​ေနတယ္​...... Seohyun အျပင္​က ျမင္​ကြင္​း​ေတြကုိ ​ေငး​ေနရင္​း Yoonaကုိ လွမ္​းၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့
"ဟင္​ နင္​ ငုိ​ေနတာလား......"
Seohyunရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Yoona မ်က္​ရည္​​ေတြကုိ သုတ္​လုိက္​ၿပီး
"အာညီး ငါမငုိပါဘူး မ်ဳက္​လုံးထဲ ဖုန္​၀င္​သြားလုိ႔ပါ "
"ဟုတ္​လုိ႔လား......."
"ဟုတ္​ပါတယ္​......"
"ငါတုိ႔ တနဂၤ​ေႏြ​ေန႔တုိင္​း နင္​့မိဘ​ေတြ အိမ္​သြားလည္​ၾကမယ္​​ေလ ဘယ္​လုိလည္​း......"
Yoona ကား​ေမာင္​းရင္​း Seohyunကို ၾကည္​့လုိက္​တယ္​
"Hey.... ကား​ေမာင္​းရင္​း ငါ့ကို မၾကည္​့နဲ႔​ေလ မ​ေတာ္​တဆ ​ေ႐ွ႕ကကားကုိ တုိက္​မိသြားရင္​ ဘယ္​လုိလုပ္​မလည္​း......"
Yoonaရဲ႕ ပါး​ေပၚက မ်က္​ရည္​​ေတြကုိ Seohyun တစ္​႐ွဴ းနဲ႔ သုတ္​​ေပးရင္​း
"က​ေလး​ေလးက်​ေနတာဘဲ ငုိ​ေနတာမ်ား...... Mama boy အ​ေမခ်စ္​ သား​ေလး "
"တစ္​ခါမွ အခုလို အ​ေမနဲ႔ မခြဲဖူးလုိ႔ပါ....."
"ဒါဆုိ ဘာလုိ႔ မိန္​းမယူ​ေနတာလည္​း တစ္​သက္​လံုး အ​ေမနဲ႔ ​ေန​ေပါ့ ဟြန္​႔ ...."
"Aww... လူႀကီး​ေတြက သ​ေဘာတူလုိ႔​ေရာ ကုိယ္​က မင္​းကုိ ခ်စ္​တဲ့ အတြက္​​ေၾကာင့္​ပါ ဟူး ငါ့ဘက္​က မင္​းကို ခ်စ္​​ေပမယ္​့ မင္​းက ငါ့ကုိ မခ်စ္​ဘူး မဟုတ္​လား ......."
Yoonaနဲ႔ Seohyunတုိ႔ ၾကားထဲ တိတ္​ဆိတ္​မႈႀကီး ၀င္​​ေရာက္​လာတယ္​ သူတုိ႔ Kim မိသားစု အိမ္​ကုိသာ ​ေရာက္​သြားၾက​ေပမယ္​့ စကားတစ္​ခြန္​း​ေတာင္​ ဆက္​မ​ေျပာခဲ့ၾက​ေတာ့ဘူး
Kim မိသားစု အိမ္​ကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့
Seohyun သူ႔ Omar Tiffanyကုိ ​ေျပးဖက္​လုိက္​တယ္​
"Omar......."
"Aigoo ငါတုိ႔ရဲ႕ က​ေလး​ေလး......"
" အရမ္​း သတိရ​ေနတာ....."
"Omar လည္​း သတိရပါတယ္​ Hyunnie ရယ္​....."
"Unnie....."
အခန္​းထဲက​ေန Bae Chu ထြက္​လာၿပီး Seohyunကုိ ​ေျပးဖက္​တယ္​
"ငါတုိ႔ Bae Chu​ေလးကုိ သတိရ​ေနတာ😭😭 ​ေနပါအုံး ဘာ unnieတုံး....."
Bae Chuကုိ ဖက္​ၿပီး Seohyun ရန္​​ေထာင္​လုိက္​တယ္​
"Unnie မုိ႔ Unnieလုိ႔​ေခၚတာ​ေလ Unnieက အခုဆုိ ​ေယာကၤ်ား​ေတာင္​ ရသြားၿပီ မၾကာခင္​ဆုိ Omar​ေတာင္​ ျဖစ္​​ေတာ့မွာကုိ chawက Unnieလုိ႔ မ​ေခၚဘဲ ဘယ္​လုိ​ေခၚရမွာလည္​း Unnie......"
"Stop နင္​့စကားထဲမွာတင္​ Unnie​ေတြ မ်ား​ေနၿပီ......."
" 😜😜"
"ဒီညီမ ႏွစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ ​အခုမွ ​ျပန္​​ေတြ႔တာကုိ ရန္​ျဖစ္​​ေနျပန္​ၿပီ "
Taeyeon အသံ​ေၾကာင္​့ Seohyun သူ႔ Appaကို ​​ေျပးဖက္​လုိက္​သည္​။ Yoonaက​ေတာ့ သူတုိ႔မိသားစုကုိ ၾကည္​့ၿပီး သ​ေဘာက်​ေနတယ္​
မိန္​းက​ေလး သုံး​ေယာက္​က​ေတာ့ သူတုိ႔ အခန္​းထဲမွာ အလြမ္​းသယ္​​ေနက်ခ်ိန္​ Yoonaက​ေတာ့ သူ႔​ေယာကၡထီး Taeyeon နဲ႔ စကား​ေျပာ​ေနတယ္​
"Hyunnie​ေလးကုိ ဂ႐ုစုိက္​ၿပီး ခ်စ္​​ေပးလုိ႔ ​ေက်းဇူးကြာ....."
"ရပါတယ္​ Appa 😊"
Yoonaက သူ႔ကုိ Appaလုိ႔ ​ေခၚလုိ႔ Taeyeon သ​ေဘာက်သြားတယ္​
"Appa?.."
"ဟုတ္​ ​ေခၚလုိ႔ မရဘူးလားဟင္​ သ​ေဘာမက်လုိ႔လား အဲ့တာဆုိရင္​ အရင္​ကလုိ Uncle Taeyeonလုိ႔ဘဲ ​ေခၚ​ေတာ့မယ္​ 😢😢"
"မဟုတ္​ပါဘူး သ​ေဘာက်ပါတယ္​ ​ေခၚပါ......"
"Nae Appa 😍😍"
"မင္​းနဲ႔​ေတြ႔မွ Hyunnie​ေလး နည္​းနည္​း ႏူးညံ့ၿပီး မိန္​းက​ေလး စိတ္​ နည္​းနည္​း ၀င္​လာတယ္​.....အရင္​ကဆုိ အခုလုိ မဟုတ္​ဘူး သူ႐ွိရင္​ကုိ တစ္​အိမ္​လုံး ဆူညံ​ေနတာ......."
"Hyunnie က ဘယ္​လိုျဖစ္​ၿပီး ​ေယာကၤ်ားစိတ္​ ၀င္​သြားတာလည္​း......"
"မင္​းရဲ႕ Omar Fany​ေၾကာင္​့လည္​း ပါတယ္​ သူအလုိလုိက္​လုိ႔......"
"Aww.... စိတ္​မပူပါနဲ ့ Appa ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔ကုိ မိန္​းမစိတ္​ ၀င္​​ေအာင္​ ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း လုပ္​ယူပါမယ္​..   "
Yoonaရဲ႕ စကားကုိ Taeyeon မည္​သုိ႔ အထာ​ေပါက္​သြားတယ္​မသိ မ်က္​မွန္​ႀကီး ပင္​့လုိက္​ၿပီး
"ဟင္္​ 😨"
Yoonaလည္​း သူ႔စကား အဓိပၸါယ္​ကုိ တမ်ိဴ း အဓိပၸါယ္​​ေပါက္​သြားၿပီး
"အာ..... ကြၽန္​​ေတာ္​ ဆုိလုိတဲ့ အဓိပၸါယ္​က​ေလ သူ႔ကုိ မိန္​းက​ေလးစိတ္​ ၀င္​​ေအာင္​ တျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း ပုံသြင္​းယူမယ္​လုိ႔ အာ့လုိ ​ေျပာတာပါ 😁😁😁"
Fany တုိ႔ အခန္​းထဲမွာလည္​း
"Unnie chaw​ေလ တူ​ေလးလုိခ်င္​လုိ႔ "
"ဘာတူလည္​း သံ႐ုိက္​တဲ့ တူလား ​ေခါက္​ဆြဲစားတဲ့ တူလား......"
"အာ...... Unnie ကလည္​း chaw​ေျပာတာက လူကုိ ​ေျပာတာ Unnie က​ေမြးမယ္​့ သား​ေလး chawရဲ႕ တူ​ေလး အာ့ကုိ​ေျပာတာ......"
"ဒီက​ေလးက​ေတာ့ ဘာ​ေတြ ​ေလ်ွာက္​​ေျပာ​ေနတာလည္​း မသိဘူး Omar​ ​ေျပာအုံး Bae Chuကုိ....."
"Omarလည္​း ​ေျမးခ်ီခ်င္​တယ္​ Hyunnie......"
"ကဲ ​ေတြ႔လား Unnie..... Omarကလည္​း ​ေျမး ခ်ီခ်င္​တယ္​တဲ့ ဒီညဘဲ အျမန္​ အ​ေကာင္​အထည္​ ​ေဖာ္​လုိက္​​ေတာ့....."
"တယ္​ ဒီက​ေလးမ​ေတာ့....."
Seohyunလည္​း ႐ွက္​ရမ္​းရမ္​းၿပီး Bae Chuကုိ လုိက္​႐ုိက္​​ေနတယ္​ သူတုိ႔ ညီမႏွစ္​​ေယာက္​ ျခံထဲမွာ ​ေျပးလႊား​ေဆာ့​ေနၾကတယ္​...... Yoonaနဲ႔ Taeyeon တုိ႔က သူတုိ႔ကုိ ၾကည္​့ရင္​း
"​ေဟာ ​ေျပာလုိ႔မွ မဆုံး​ေသးဘူး ​ေတြ႔လား ​ေဆာ့​ေနၾကျပန္​ၿပီ Seohyunဟာ​ေလ အိမ္​​ေထာင္​​ေတာင္​ ျပဳၿပီးၿပီ အခုထိ က​ေလးစိတ္​ ၀င္​​ေနတုံး......"
"သူ က​ေလးစိတ္​၀င္​​ေနတာ ​ေကာင္​းတာ​ေပါ့ အဲ့တာမွ ဘယ္​​ေယာကၤ်ား​ေလးကုိမွ သူစိတ္​မ၀င္​စားမွာ ၿပီး​ေတာ့ သူ Tomboy ျဖစ္​​ေနတာကုိ ကြၽန္​​ေတာ္​ သ​ေဘာက်တယ္​ Appa....."
Yoona စကားကုိ နား​ေထာင္​ၿပီး Taeyeon အ့ံျသ​ေနတယ္​
"​ေဟ ဘာလုိ႔ သ​ေဘာက်တာလည္​း....."
"ဒါမွ သူ႔ကုိ ဘယ္​ ​ေယာကၤ်ား​ေလးကမွ စိတ္​မ၀င္​စားမွာ​ေလ ​ေယာကၤ်ား​ေလး ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားက Tomboyဆုိ မုန္​းၾကတယ္​ မႀကိဳက္​ၾကဘူး အဲ့တာ​ေၾကာင္​့....."
"​ေယာကၤ်ား​ေလး​ေတြက Tomboyကို မုန္​းတယ္​ဆုိ​ေတာ့ မင္​းကဘာလည္​း......"
"Appaကလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေျပာတာက ​ေယာကၤ်ား​ေလး ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားလုိ႔​ ​ေျပာတာ​ေလ ......"
"HA HA ဟုတ္​ပါၿပီကြာ. ....
Kim Family နဲ႔အတူ ညစာစားရင္​း
" Appa...... Chawတုိ႔က ဘယ္​မွာ အိပ္​ရမွာလည္​း ....."
"သမီးတုိ႔ရဲ႕ အိမ္​မွာ အိပ္​ရမွာ....."
Taeyeonရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ YoonHyunတုိ႔ အ့ံျသသြားတယ္​
"ဗ်ာ..."
"႐ွင္​...."
"ငါ မင္​းတို႔ အတြက္​ အိမ္​တစ္​အိမ္​ ၀ယ္​​ေပးထားတယ္​ အဲ့မွာ မင္​းတုိ႔ ​ေနရမွာ..... ၿပီး​ေတာ့ မနက္​ဆုိ အ​ေဒၚႀကီး တစ္​​ေယာက္​ ​ေရာက္​လာၿပီး မင္​းတုိ႔ အတြက္​ မနက္​စာ ျပင္​​ေပးလိမ္​့မယ္​ ၿပီး​ေတာ့ မင္​းတုိ႔ရဲ႕ အိမ္​ကုိ ႐ွင္​း​ေပးလိမ္​့မယ္​....."
"Appa...."
"Hyunnie သမီးက အိမ္​​ေထာင္​သည္​​ေလ ကုိယ္​့အိမ္​နဲ႔ကုိယ္​ ​ေနရမယ္​​ေလ မိဘ​ေတြနဲ႔ အတူ က​ေလးတ​ေယာက္​လုိ ​ေနလုိ႔မရဘူး ကုိယ္​က အိမ္​​ေထာင္​သည္​ ျဖစ္​​ေႏုၿပီ လူႀကီး ျဖစ္​​ေနၿပီ​ေလ ....."
"Omarကလည္​း မၾကာမၾကာ Hyunnie ရဲ႕ အိမ္​ကုိ လာလည္​မွာပါ......"
Seohyunက​ေတာ့ ဘာမွ မ​ေျပာဘ​ဲ မ်က္​ရည္​​ေလးသာ ၀ဲ​ေနတယ္​
Kim မိသားစုဆီက​ေန ထမင္​းစားၿပီး​ေနာက္​ သူတုိ႔ရဲ႕ အိမ္​အသစ္​ကုိ ​ထြက္​လာၾကတယ္​.....
Yoona ကား​ေမာင္​း​ေနရင္​း ငုိ​ေနတဲ့ က​ေလးမ​ေလး Seohyunကို တစ္​႐ွဴ း​ေပးလုိုက္​တယ္​
"Gomawo.... "
Seohyunတုိ႔ သူတုိ႔ အိမ္​ကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့
"Woo အိမ္​က အက်ယ္​ႀကီးဘဲ မုိက္​တယ္​ 😍😍😍"
"Yoong နင္​က ဧည္​့ခန္​းမွာ အိပ္​......"
"ဘာလုိ႔ အိပ္​ရမွာလည္​း ကုိယ္​လည္​း အခန္​းထဲ လာအိပ္​မွာ​ေပါ့...."
"ငါတုိ႔က ဟန္​​ေဆာင္​လင္​မယားဆုိတာ နင္​ ​ေမ့သြားၿပီလား....."
"ခုန မင္​း Appa ​ေျပာတဲ့ အ​ေဒၚႀကီးဆုိတာ​ေရာ ​ေမ့သြားၿပီလား......"
" 😒😒"
"ရတယ္​​ေလ ဧည္​့ခန္​းမွာ အိပ္​လုိက္​မယ္​ အ​ေဒၚႀကီးက မနက္​က် ထမင္​းလာခ်က္​ရင္​း ဧည္​့ခန္​းမွာ အိပ္​​ေနတဲ့ ကိုယ္႔​ကုိ ​ေန႔တုိင္​းလုိလုိ ​ေတြ႔​ေနရ​ေတာ့ Appa Taeyeonကို ​ေျပာမယ္​ Appaက
ကိုယ္​့ကို ဘာလု႔ိလည္​းလုိ႔ ​ေမးရင္​ ကုိယ္​ အမွန္​တုိင္​း ​ေျဖလုိက္​မယ္​​ေလ...... "
" 😒😒 မအိပ္​နဲ႔ အခန္​းထဲ လာအိပ္​......"
Yoona ​ေအာင္​ႏုိင္​သူ ပီပီ ရယ္​လုိက္​တယ္​
"Hahahahahaha"
"ရယ္​တာကုိက ျမန္​မာကားထဲက လူယုတ္​မာ အသံနဲ႔ 😕😕😕😕"
"ဘာ​ေျပာတယ္​....."
"ဘာမွ မ​ေျပာပါဘူး....."
"ကိုယ္​့ကို လူယုတ္​မာလုိ႔ ​ေျပာလုိက္​တယ္​ မဟုတ္​ဘူးလား...."
"ဘယ္​တုံးက....."
Seohyunကို Yoona ​ေပြ႔ခ်ီလုိက္​ၿပီး
"လူယုတ္​မာ ဆုိတဲ့ နာမည္​အတုိင္​း ယုတ္​မာရတာ​ေပါ့ 👿..."
အခန္​းထဲကို ၀င္​သြားတယ္​

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိWhere stories live. Discover now