Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-14)

788 71 10
                                    

Seohyun လက္​ညိဳးထိုးျပရာကုိ Amber ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့
"နင္​့ ခ်စ္​ခ်စ္​ Yoonaပါလား......"
"​ေအး Yoona​ေလ....."
"အဲ့တာ ဘာျဖစ္​လို႔လဲ နင္​က သူ႔ကုိ ​ေတြ႔ရလို႔ ​ေပ်ာ္​​ေနတာလား... ."
"မဟုတ္​ဘူးဟ ....."
"အဲ့တာဆို ဘာလို႔.. ...."
"သူ Hotel​ေ႐ွ႕မွာ ရပ္​​ေနတာ​ေလ....."
"​အင္​း​ေလ အလုပ္​ကိစၥနဲ႔ လာတာ​ေနမွာ​ေပါ့......"
"​သူ႔​ေဘးမွာ ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​႐ွိတယ္​ ​ေသခ်ာၾကည္​့......."
Seohyunရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Amberလည္​း ​ေသခ်ာၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့
"​ေအးဟ ​ေကာင္​မ​ေလးက အလန္​း မိုက္​တယ္​ ဟီး......"
Amberရဲ႕ ​ေခါင္​းကုိ Seohyun ​ေဒါက္​ခနဲ ​ေခါက္​လိုက္​ၿပီး
"နင္​့ကုိ Krystalနဲ႔ကုိ တိုင္​အုံးမယ္​......"
"ဟီး ငယ္​ခ်င္​းကလည္​း အဲ့လို မလုပ္​ပါနဲ႔.. ...."
Seohyun တစ္​​ေယာက္​ Yoonaတို႔ကုိ ​ေခ်ာင္​းၾကည္​့​ေနတံုး ကားက ထို ​ေနရာက ထြက္​သြား​ေတာ့
"ဟဲ့ ဘာလို႔ ​ေမာင္​းသြားတာလည္​း......"
"မ​ေမာင္​းလို႔ မရဘူး​ေလ မီးပြိဳင္​့က စိမ္​း​ေနၿပီ မ​ေမာင္​းဘဲ ရပ္​​ေနရင္​ ​ေနာက္​က ကား​ေတြက ကားသမား​ေတြ ငါတို႔ကုိ ဆဲၾကမွာ​ေပါ့ဟ......"
Seohyun တစ္​လမ္​းလံုး Hotel ​ေ႐ွ႕က Yoonaနဲ႔ ​ေကာင္​မ​ေလး တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ Moment ​ေတြကုိ ျပန္​ျမင္​​ေယာင္​ၿပီး စိတ္​ထဲ တႏုံ႔ႏံု႔ ျဖစ္​​ေနတယ္​
"Amber Hyung......"
"ဘာလည္​း......"
"Yoonaနဲ႔ အဲ့​ေကာင္​မ​ေလးကို မင္​း ဘယ္​လိုထင္​လည္​း......."
"မင္​း ​ေမးခ်င္​တဲ့ သ​ေဘာက......"
"သူတို႔ကုိ ၾကည္​့ၿပီး မင္​း ဘယ္​လိုထင္​လည္​းလို႔......."
"ငါက သူတို႔ကုိ ခဏ​ေလး ျမင္​လိုက္​ရတာဆို​ေတာ့ ဘယ္​သိမွာတံုးဟ......"
"ဘာမွကုိ အားမကုိးရဘူး 😒😒😒😒"
"​ေကာင္​မ​ေလးက ခ်စ္​စရာ​ေလး လန္​းလည္​း လန္​းတယ္​ ငါလို Tomက​ေတာင္​ စိတ္​၀င္​စားတယ္​ဆို​ေတာ့ သူ႔လို ​ေယာက်ၤားစစ္​စစ္​က စိတ္​မ၀င္​စားဘဲ ​ေနပါ့မလားဟ........"
"ဒါဆို သူတို္႔ Hotelမွာ ဘာလာလုပ္​တာလည္​း......."
"ငါ ဘယ္​သိမွာလည္​း မင္​း ခ်စ္​ခ်စ္​ကုိ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​႐င္​ ​ေမးၾကည္​့​ေပါ့....."
Seohyun ​ေတာင္​​ေတြး​ေျမာက္​​ေတြးနဲ႔ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​လာတယ္​........ အိမ္​မွာ လွဲအိပ္​​ေနလိုက္​ၿပီး ​ေက်ာင္​းဆင္​းခါနီး အခ်ိန္​ကုိ ​ေရာက္​​ေတာ့ သူမ ​ေက်ာင္​းမတက္​ဘဲ ​ေက်ာင္​းလစ္​တာကုိ မသိ​ေစခ်င္​တာနဲ႔  Yoonaဆီကုိ Message ပုိ႔လိုက္​တယ္​....
"ငါ့ကုိ လာမၿကိဳနဲ႔​ေတာ့ Amberနဲ႔ အတူ ျပန္​လိုက္​ၿပီ....."
Yoona အလုပ္​လုပ္​​ေနရင္​း Seohyun ပုိ႔လိုက္​တဲ့ Message ဖတ္​ႁပီး ျပန္​ replyလိုက္​တယ္​
"Ok........."
Yoonaပုိ႔တဲ့ Messageကို Seohyun ဖတ္​ၿပီး
"Ok..... okဆုိတဲ့ တစ္​လုံးတည္​းလား 😕 သူ ငါနဲ႔ Amberကို သ၀န္​မတုိဘူးလား........ စာအုပ္​ထဲမွာ ဖတ္​ဖူးသလုိဆုိ သ၀န္​တုိတာက တကယ္​ခ်စ္​လုိ႔တဲ့....... သူက ငါ့ကုိ သ၀န္​မတုိဘူးဆုိ​ေတာ့.......  သူ​ေျပာ​ေတာ့ ငါ့ကုိ ခ်စ္​တယ္​ဆုိ....... Choi Yoona......... "
Seohyun တ​ေယာက္​ စိတ္​႐ႈပ္​လာလုိ႔ ​ေအာ္​လုိက္​တယ္​......
Yoona အလုပ္​က ျပန္​လာ​ေတာ့ သူ ျမင္​လုိက္​ရတဲ့ ပုံစံ​ေၾကာင္​့ အ့ံျသ​ေနတယ္​.......
Seohyun ဖဲျပား​ေလးပါတဲ့ အက်ႌပန္​း​ေရာင္​​ေလး ၀တ္​ၿပီး ဧည္​့ခန္​းထဲမွာ Tv ထုိင္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ အတြက္​​ေၾကာင္​့ ျဖစ္​တယ္​.......
သူမကို အၾကာႀကီး ​ေငးၾကည္​့​ေနတာကုိ Seohyun သတိထားမိၿပီး စိတ္​ထဲမွာ ​ေက်နပ္​​ေန​ေပမယ္​့ အျပင္​ပန္​းမွာ​ေတာ့ ဘာမွ မျဖစ္​သလုိ ဟန္​​ေဆာင္​​ေနတယ္​
"ကိုယ္​...... ျပန္​​ေရာက္​ၿပီ Seohyun......"
"Omm......"
Yoonaလည္​း အ၀တ္​လဲဖုိ႔ အခန္​းထဲ ၀င္​သြားတယ္​.....
"သူ ထူးဆန္​းတာ မ၀တ္​စဖူး မိန္​းက​ေလးဆန္​တဲ့ အက်ႌ​ေတြ ၀တ္​​ေနတယ္​ ဘာလည္​းဟ 😮 သူ..... တစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ကို​မ်ား သ​ေဘာက်​ေနတာလား 😰"
Yoona အ၀တ္​လဲၿပီး အခန္​းထဲက ထြက္​လာတယ္​...... Seohyunရဲ႕ ​ေဘးနားကုိ ၀င္​ထုိင္​ၿပီး ​ေခ်ာင္​းဟန္​႔လုိက္​တယ္​
"အဟမ္း.........."
Yoonaကို Seohyun လွမ္​းၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ Yoonaက သူမကုိ ရယ္​ျပ​ေနတယ္​.....
Yoonaကို Seohyun မ်က္​​ေစာင္​းထုိးလုိက္​ၿပီး Tvဆက္​ၾကည္​့​ေနတယ္​.....
"အဟမ္​း အဲ့တာ ဘာကားလည္​း......"
"Koreaကား......"
"ငင္​့ Korea ကား​ေတာ့ သိတာ​ေပါ့ နာမည္​ကုိ​ေမး​ေနတာ......."
"Moon lover​ေလ Wang So oppaရယ္​ မ်က္​ႏွာဖုံးတပ္​ထားတာ​ေတာင္​ ခန္​႔လုိက္​တာ 😍😍😍 မင္​းသား အားလုံး ​ေခ်ာလုိက္​တာ IU ျဖစ္​ခ်င္​လုိက္​တာ​ေနာ္​......."
Yoonaက​ေတာ့ မ်က္​ႏွာႀကီး ႐ႈံ႔မဲ့ၿပီး Seohyunနဲ႔ အတူ Moon Lover လုိက္​ၾကည္​့​ေနတယ္​....
"ဟာ..... သူက Girls'generation က တစ္​​ေယာက္​မဟုတ္​လား အငယ္​ဆုံး​ေလ Seohyun.... Seohyunမလား......"
Girls'generation က Seohyun အခန္း​ေရာက္လာလုိ႕ ​​Yoona ၀မ္​းသာအားရ ထ​ေအာ္​တယ္​
"အဲ့တာ ဘာျဖစ္​ 😐😐😐...."
" သူပါတာလား ဒီကားထဲ..... 😍😍😍😍"
"ပါတယ္​​ေလ ဘာျဖစ္​လုိ႔လည္​း.. ......."
"ကုိယ္​က သူ႔ကုိ အရမ္​းႀကိဳက္​တာ 😍😍😍😍😍"
Yoonaရဲ႕ စကား​ေတာင္​ မဆုံး​ေသး Seohyun Tv လုိင္​း​ေျပာင္​းလုိက္​တယ္​......
"ဟာ ဘာလုိ႔​ေျပာင္​းတာလည္​း ကုိယ္​ ၾကည္​့​ေနတာ​ေလ......."
"ပ်င္​းလာလုိ႔ ​ေျပာင္​းလုိက္​တာ ဘာျဖစ္​တုံး.. ..."
Yoonaကို Seohyun ရန္​​ေထာင္​လုိက္​တယ္​......
"Omo Strong Woman Do Bong Soon ျပ​ေနတာလား ဒီလုိင္​းက 😍😍😍😍"
Yoona ​ေခါင္​းခါလုိက္​ၿပီး သူ႔​ေဘာင္​းဘီအိတ္​ထဲက ဖုန္​းကုိ ထုတ္​ၿပီ ဂိမ္​း​ေဆာ့​ေနလုိက္​တယ္​....
"CEO Min Minရယ္​ ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းလုိက္​တာ😍😍😍 Bong Soonကို အားက်လိုက္​တာ ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းၿပီး Roဆန္​တဲ့ ခ်စ္​သူကုိ ရထားလုိ႔ 😏😏"
Yoona ၾကား​ေအာင္​ Seohyun ​ေျပာလုိက္​သည္​။ ထုိစဥ္​ Yoonaဆီ ဖုန္​း၀င္​လာတယ္​
"Hello Sulli..."
Seohyun Tvၾကည္​့ၿပီး ရယ္​​ေနရာက မ်က္​ႏွာမဲ့သြားၿပီး
"လာျပန္​ၿပီ Sulli 😑💭💭"
"Oppa အခု ဂိမ္​း​ေဆာ့​ေနတာ ဘာလုိ႔လည္​း......"
"........."
"ကားပ်က္​​ေနလုိ႔လား ဘယ္​​ေနရာမွာလည္​း....."
"......."
"Ok ok Oppa လာခဲ့မယ္​ ခဏ​ေစာင္​့........"
"ကားပ်က္​​ေနတာမ်ား ၀ပ္​ေ႐ွာ့ဆရာ ​ေခၚလုိက္​ပါ့လား Yoonaကုိ ဖုန္​းဆက္​ရ​ေအာင္​ Yoonaက ၀ပ္​​ေ႐ွာ့ဆရာလား 😕😕😕😕😕💭💭💭💭💭"
Yoonaလည္​း ကား​ေသာ့ယူၿပီး
"Seohyun.... ကုိယ္​့အသိ တစ္​​ေယာက္​ ကားပ်က္​​ေနလုိ႔တဲ့ အဲ့တာ သြားကူလုိက္​အုံးမယ္​......"
Yoona​ ​ေျပာတာကို Seohyun မၾကားခ်င္​ဟန္​​ေဆာင္​ၿပီး Tv ၾကည္​့​ေနတယ္​....... Yoonaလည္​း ထြက္​သြား​ေရာ ဖက္​ထားတဲ့ ​ေခါင္​းအံုးကုိ တဘုန္​းဘုန္​းထုၿပီး Seohyun ​ေသာင္​းက်န္​း​ေနတယ္​.......
~~~~~~~~
Seohyun Tv ၾကည္​့​ေနရင္​း နာရီကုိ ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ ၇နာရီထုိးၿပီ.......  ငါးနာရီထုိးကတည္​းက Yoona အိမ္​ကထြက္​သြားတာ ခုထိ ျပန္​မလာ​ေသး​ေသာ​ေၾကာင္​့ Seohyun စိတ္​တုိ​ေန​ေလသည္​
" Choi Yoona ဒင္​းမ်ား ကား၀င္​ ျပင္​​ေနတာလား မသိဘူး......"
Seohyun တစ္​​ေယာက္​တည္​း ​ေပါက္​​ေပါက္​​ေဖာက္​​ေနရင္​း ညစာ စား​ေနတယ္​......
Yoona ျပန္​​ေရာက္​လာ​ေတာ့ ည ႐ွစ္​နာရီထုိး​ေနၿပီ....... Tvၾကည္​့​ေနတဲ့ Seohyunကုိ
"ကိုယ္​ ျပန္​​ေရာက္​ၿပီ Seohyun......"
Seohyun မုန္​႔စားရင္​း ​ေခါင္​းညိတ္​ျပလုိက္​တယ္​
"ညစာ စားၿပီးၿပီလား......"
"အခ်ိန္​ကုိ ၾကၫ္​့​ေလ ဘယ္​အခ်ိန္​႐ွိ​ေနၿပီလည္​း 😏😏😏"
"Sulli အိမ္​ကို လုိက္​ပုိ႔​ေနရလုိ႔ ၾကာသြားတာပါ......"
"Aww Sulliရဲ႕ အိမ္​က ႏုိင္​ငံျခားမွာလား......"
" မဟုတ္​ပါဘူး ဘာလုိ႔လည္​း......."
"​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး ၾကာ​ေနလုိ႔​ေလ 😏😏😏😏 "
"Hk hk သ၀န္​တုိ​ေနတာလား Seoက......."
"တုိစရာလား တုိစရာ တစ္​ကြက္​မွ မ႐ွိဘူး သိလား......."
"ဟုတ္​ပါၿပီဗ်ာ Seoက စားၿပီးၿပီဆုိ​ေတာ့ ကုိယ္ တစ္​​ေယာက္​တည္​းဘဲ စားရ​ေတာ့မယ္​......
"ညစာ မစားရ​ေသးဘူးလား ......."
"အာညီး မစားရ​ေသးဘူး......"
"Sulliက မ​ေကြၽးဘူးလား......."
"​ေကြၽးတယ္​ ကုိယ္​က အိမ္​မွာ Seohyun ​ေစာင္​့​ေနလုိ႔ မစား​ေတာ့ဘူးဆုိၿပီး ထြက္​လာတာ......"
Yoonaရဲ႕ စကား​ေၾကာင္​့ Seohyun ​ေက်နပ္​သြား​တယ္​..... ဒါ​ေပမယ္​့ အျပင္​ဘက္​မွာ​ေတာ့ ဘာမွမျဖစ္​သလုိ ​ေန​ေနတယ္​.....
Yoona ထမင္​းစားၿပီး Seohyun ​ေဘးနား လာထုိင္​တယ္​.....
"ဘာ​ေတြ စား​ေနတာလည္​း......"
"မုန္​႔.. ...."
"နည္​းနည္​း​ေကြၽး......"
"ကုန္​​ေတာ့မယ္​ စားခ်င္​ရင္​ ​ေနာက္​​ေန႔က် လမ္​းထိပ္​က စတုိးဆုိင္​မွာ ႐ွိတယ္​ သြား၀ယ္​....."
Seohyunကို ၾကည္​့ၿပီး Yoona ရယ္​လုိက္​တယ္​
ပလုပ္​ပ​ေလာင္​းစား​ေနတဲ့ Seohyunရဲ႕ ပါး​ေလးကုိ Yoona အသည္းယားလုိ႔ ​လက္​ညိဳးနဲ႔ ခဏခဏ သြားထုိး​ေနတယ္​......Seohyun သူမ ပါးစပ္​ထဲ မုန္​႔လည္​း ကုန္​​ေရာ Yoonaရဲ႕ လက္​ညိဳးကို အားရပါးရ ကုိက္​ခ်လုိက္​တယ္​.....
"အား................."
Yoona ​ေသြးထြက္​​ေနတဲ့ သူ႔ရဲ႕ လက္​ညိဳး​ေလးကုိ ခါျပီး  Seohyunကုိ ျကည့္လိုက္​​​ေတာ့ ​Seohyunက သူ႔ကုိ ေျပာင္​ျပၿပီး အခန္​းထဲ ၀င္​သြားတယ္​....

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိМесто, где живут истории. Откройте их для себя