Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-12)

757 72 5
                                    

Yoona  အလုပ္​မၿပီး​ေသးလုိ႔ လာမႀကိဳႏုိင္​​ေၾကာင္​း Seohyunကုိ Message ပုိ႔လုိက္​တယ္​.....
Seohyunလည္​း အဆင္​​ေျပတယ္​ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းနဲ႔ ျပန္​လုိက္​မယ္​ဆုိၿပီး ျပန္​ပုိ႔လုိက္​တယ္​.....
"Amber နင္​့ကားနဲ႔ ငါ လုိက္​ခဲ့မယ္​....."
"Wae နင္​့ ခ်စ္​ခ်စ္​က လာမႀကိဳဘူးလား....."
"အလုပ္​႐ႈပ္​​ေနလုိ႔ လာမႀကိဳႏုိင္​ဘူးတဲ့​ေလ....."
"Aww.... ဟုတ္​မွာပါ Honeymoon ထြက္​တုံးက အလုပ္​​ေတြ ​ပိ​ေနတာ ျဖစ္​မယ္​..... လာ ျပန္​ၾကစုိ႔....."
Amberလည္​း Seohyunကုိ ​ေခၚၿပီး Seohyunရဲ႕ အိမ္​ကို ​ေမာင္​းသြားတယ္​.....
Yoona အလုပ္​ၿပီးတာနဲ႔ အိမ္​ကုိ ခ်က္​ခ်င္​းျပန္​လာလုိက္​တယ္​.....
အိမ္​ထဲကုိလည္​း ​ေရာက္​​ေရာ အခန္​းထဲက​ေန Seohyun ​ေအာ္​သံ​ေတြ ၾကားရတယ္​....
"အား.......နာတယ္​..... ျဖည္​းျဖည္​း ညႇစ္​ပါဟ......."
Yoona ထုိအသံကုိ ၾကားၿပီး လန္​႔သြားတယ္​....
"ၿပီး​ေတာ့မွာပါ ခဏ​ေလး ဆက္​ညႇစ္​လုိက္​ရင္​ ထြက္​လာ​ေတာ့မွာပါ....."
​ေယာက်ၤား​ေလး တ​ေယာက္​ရဲ႕ အသံ​ေၾကာင္​့ Yoona ​ေဒါသထြက္​သြားတယ္​..... ၿပီး​ေတာ့ တမ်ိဴ း​ေတြးမိၿပီး Seohyunကုိ​ေရာ အဲ့​​ေယာကၤ်ားကုိ​ေရာ ​ေဒါသထြက္​ၿပီး အခန္​းထဲကုိ လက္​ပူးလက္​ၾကပ္​ ဖမ္​းဖုိ႔ ၀င္​လာလုိက္​တယ္​..... Yoonaလည္​း အခန္​းထဲကုိ ၀င္​​ေရာ သူ႔အထင္​နဲ႔ အျမင္​ လြဲသြားတယ္​.....
Seohyun ​ေအာ္​​ေနရျခင္​းမွာ Amberက သူမရဲ႕ မ်က္​ႏွာ​ေပၚမွာ ​ေပါက္​​ေနတဲ့ ၀က္​ျခံကုိ ညႇစ္​​ေပး​ေန​ေသာ​ေၾကာင္​့ ျဖစ္​သည္​။
"ကဲ ၀က္​ျခံထဲက အဆံ​ေလးထြက္​သြားၿပီ..... ခဏ သီးခံလုိက္​ရင္​ ၿပီး​ေနတာကုိ ဇြတ္​ ​ေအာ္​​ေနတာ....."
Amberနဲ႔ Seohyun ၀က္​ျခံကိစၥၿပီး​ေတာ့ အခန္​းထဲမွာ ရပ္​​ေနတဲ့ Yoonaကုိ သတိထားမိသြားတယ္​.....
"Aww..... ငါ အ၀တ္​အစား လာလဲတာ အဆင္​​ေျပသလုိ​ေနၾကပါ ငါ ဧည္​့ခန္​းထဲမွာ ထိုင္​​ေနလုိက္​မယ္​......"
Yoonaလည္​း အ၀တ္​အစား ယူၿပီး ​ေရခ်ိဴ းခန္​းမွာ လဲလုိက္​တယ္​.... ၿပီး​​ေနာက္​ ဧည္​့ခန္​းမွာ ထုိင္​ၿပီး ​႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့​ေနလုိက္​တယ္​.....
"ဟူး ​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့ ၀က္​ျခံညႇစ္​​ေနလုိ႔ ငါ့မွာ တစ္​မ်ိဳးထင္​လုိ႔ လန္​႔ၿပီး ​ေဒါသထြက္​​ေနရတယ္​ 😑💭"
Seohyun တုိ႔ ​ေက်ာင္​းစာ​ေတြ လုပ္​​ၿပီး​ေနာက္​ အခန္​းထဲက ထြက္​လာၾကတယ္​.... Yoonaက​ေတာ့ သူတုိ႔ကုိ မၾကည္​့ဘဲ Tvကိုသာ ၾကည္​့​ေနသည္​။
"စာ​ေတြလည္​း ၿပီးၿပီဆုိ​ေတာ့ ငါ အိမ္​ျပန္​​ေတာ့မယ္​ Seo Juhyuk.. ...."
"Hyung ငါတုိ႔နဲ႔ အတူ ညစာ တစ္​ခါတည္​း စားလုိက္​ပါ့လား......"
"ရပါတယ္​ကြာ ငါမဆာ​ေသးပါဘူး မင္​းတုိ႔ဘာသာ စားၾကပါ......"
Seohyun ဇြတ္​​ေခၚ​ေနတာနဲ႔ Amberလည္​း Seohyunတုိ႔နဲ႔ အတူ ထမင္​းစား​ေနတယ္​.... သူတုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​က ထမင္​းစားရင္​း စကား​ေျပာ​ေနၾက​ေပမယ္​့ Yoonaက​ေတာ့ တစ္​ခြန္​းမွ မ​ေျပာဘဲ ၿငိမ္​​ေနတယ္​.....
ထမင္​းစားၿပီး​ေနာက္​ Amber မျပန္​​ေသးဘဲ Seohyun နဲ႔ အတူ ​ေဘာလုံးပြဲ ၾကည္​့​ေနၾကတယ္​.... သူတို႔ ႏွစ္​​ေယာက္​က ​ေအာက္​မွာထိုင္​ၿပီး ၾကည္​့ၾကတယ္​ Yoonaက​ေတာ့ ဆုိဖာ​ေပၚမွာ သူ႔အလုပ္​က စာရင္​း​ေတြလုပ္​ရင္​း ၾကၫ္​့​ေနတယ္​...... ထုိစဥ္ Yoonaဆီက ဖုန္​းျမည္​လာတယ္​....
"Omm Sulli ​ေျပာ......"
Sulliဆုိတဲ့ နာမည္​​ေၾကာင္​့ Seohyunလည္​း ​ေဘာလုံးပြဲ ၾကည္​့ရာမွ Yoona​ေျပာတာကုိ အာ႐ုံစုိက္​လုိက္​တယ္​.....
"Omm မီယားနဲ Oppaတုိ႔ ျပန္​သြားတာကုိ အသိမ​ေပးလုိက္​ရလုိ႔....... Sulli ​ေရာ ျပန္​​ေရာက္​ၿပီလား..... aww ဒီလိုပါဘဲ...... အခုလား..... အားပါတယ္​ ဘာလုိ႔လည္​း...... ok ok ​ေကာင္​းၿပီ အခုဘဲ လာခဲ့မယ္​......"
Yoonaလည္​း စာရင္​း​ေတြကုိ သိမ္​းၿပီး အ၀တ္​လဲကာ အျပင္​ထြက္​သြားတယ္​
"​ေတာက္​ ငါ့ကုိ ဘာမွ မ​ေျပာဘဲ ဘယ္​ထြက္​သြားတာလည္​း မသိဘူး ......"
Amber လည္​း ​ေဘာလုံးပြဲၾကည္​့ရင္​း အူ​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ျဖင္​့
"ဘယ္​သူလဲ.. ..."
"ဟို လူႀကီး​ေလ ဖုန္​းလာတာနဲ႔ တန္​းထြက္​သြားတာ မုန္​းစရာႀကီး......"
"Aww သူ႔ဘာသာသူ  ဘယ္​သြားသြား​ေပါ့ နင္​မွ သူ႔ကုိ မခ်စ္​တာ သိစရာမွမလုိတာ....."
Amber ​ေျပာတာကုိ Seohyun မၾကားဘဲ
"ညႀကီးကုိ အဲ့ Sulliက ဖုန္​းဆက္​တာနဲ႔ ခ်က္​ခ်င္​းကုိ ထြက္​သြားတာဘဲ စာရင္​းလုပ္​​ေနရာက​ေန...... ငါ့ကုိက် စာရင္​းမၿပီး​ေသးလုိ႔ ကိုယ္​့ဘာသာကုိယ္​ အိမ္​ျပန္​လုိက္​ပါ​ေလး ဘာ​ေလးနဲ႔ 😏😏😏😏💭💭💭💭💭"
Sulliနဲ႔ ခ်ိန္​းထားတဲ့ ​စား​ေသာက္ဆုိင္​​​ကုိ Yoona ​ေရာက္​​ေသာအခါ.....စား​ေသာက္​ဆိုင္​ထဲ ထုိင္​​ေနတဲ့ Sulli တစ္​​ေယာက္​ Yoonaကုိ လက္​လွမ္​းျပတယ္​....
Yoonaလည္​း Sulliဆီကုိ သြားထုိင္​လုိက္​တယ္​....
"​ေရာက္​​ေနတာ ၾကာၿပီလား Sulli......"
Sulli ​ေခါင္​းခါျပၿပီး
"အာညီး မ​ၾကာ​ေသးပါဘူး....."
Sulliတုိ႔ ​ေသာက္​စရာမွာၿပီး​ေနာက္​
"Oppa ဘယ္​လုိလည္​း အဆင္​​ေျပရဲ႕လား ၾကည္​့ရတာ အ​ဆင္​​ေျပတယ္​ထင္​တယ္​ ညီမကုိ​ေတာင္​ ဘာမွမ​ေျပာဘဲ မႏႈတ္​ဆက္​ဘဲ ျပန္​သြားပုံ​ေထာက္​ရင္​....."
Yoona ဆုိဂ်ဴ တစ္​ခြက္​ကုိ ​ေသာက္​လုိက္​ရင္​း
"ဟူး မ​ေျပပါဘူးဟာ....."
"Wae.... ဟိုတ​ေန႔ညက Oppaမိန္​းမ ဆြဲ​ေခၚသြားလုိ႔ ညီမက အဆင္​​ေျပ​ေနၿပီထင္​​ေနတာ....."
"မ​ေျပပါဘူးဟာ သူက ငါ့ကုိ မခ်စ္​ဘူးဟ ​ေသခ်ာတယ္​ မခ်စ္​ဘူး ....."
" မဟုတ္​ပါဘူး သူ Oppaကုိ ခ်စ္​​ေနတာပါ......"
"မဟုတ္​ဘူး Sulli သူက ​ေယာကၤ်ားစိတ္​၀င္​​ေန​ေတာ့ ​ေယာကၤ်ား​ေလး ျဖစ္​တဲ့ ငါ့ကုိ အခ်င္​းခ်င္​း ဘယ္​စိတ္​၀င္​စားမွာလည္​း....."
"မဟုတ္​ဘူး Oppa..... Oppaနဲ႔ ​ေတြ႔ၿပီး သူ မိန္​းက​ေလး စိတ္​ ျပန္​၀င္​သြားရင္​​ေရာ..... ညီမ သတိထားမိပါတယ္​..... Oppaနဲ႔ ညီမ စကား​ေျပာ​ေနရင္​ ညီမတုိ႔ကုိ သူမ မနာလုိတဲ့ J၀င္​တဲ့ အၾကည္​့နဲ႔ ၾကည္​့​ေနတယ္​ဆုိတာ..... မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​က တကယ္​မခ်စ္​ဘဲ စိတ္​မ၀င္​စားဘဲ စိတ္​အပင္​ပန္​းခံၿပီး ​ေယာကၤ်ား​ေလးတစ္​​ေယာက္​ကို J၀င္​မွာ မဟုတ္​ဘူး သိလား..... "
Yoonaက​ေတာ့ ဆုိဂ်ဴ ကုိသာ ​ေသာက္​​ေနတယ္​.....
"Oppa.... သူမကုိ ပုိ J ၀င္​​ေအာင္​ လုပ္​မယ္​....."
"ဘယ္​လုိလည္​း....."
"သူမက ပုိ J ၀င္​​ေလ ​ေနာက္​ပုိင္​း Oppaကို သူမ ခ်စ္​​ေနတယ္​ဆုိတာ သူမကုိယ္​ သူမ သိ​ေအာင္​ လုပ္​ၾကမယ္​......"
"ဘယ္​လုိလုပ္​မွာလည္​း....."
"သူမက ညီမနဲ႔ Oppaကုိ ခဏခဏ J၀င္​တာ မဟုတ္​လား အဲ့​ေတာ့ သူပုိပုိ J ၀င္​​ေအာင္​ ညီမတုိ႔ ခဏခဏ ​ေတြ႔ၾကမယ္​...... ဒါမွမဟုတ္​ ညီမက ခဏခဏ message ပုိ႔မယ္​ Oppa ကလည္​း သူ႔​ေ႐ွ႕မွာ ဟန္​​ေဆာင္​ပုိ႔​ေပါ့....."
"Aww အဲ့လုိလုပ္​ရင္​....."
"သူမ သ၀န္​တုိၿပီး သူမရင္​ထဲက Oppaအ​ေပၚ ထား႐ွိတဲ့ ခံစားခ်က္​​ေတြကုိ သိသြား သတိထားမိသြားလိမ္​့မယ္​...."
"ၿပီးရင္​....."
"Oppaကို သူမ ခ်စ္​​ေၾကာင္​း လက္​ခံလုိက္​ၿပီး Oppaတုိ႔ အဆင္​​ေျပသြားၿပီ​ေပါ့ 😌😌😌"
"Wooo Gomawo Sulli....."
"မလုိပါဘူး ​ေက်းဇူးတင္​ရင္​ ဒီ ၀ုိင္​းဖုိး ႐ွင္​းလုိက္​ 😜😝"
Yoona အိမ္​ကုိ ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ Seohyun က အိပ္​​ေနၿပီ..... တကယ္​​ေတာ့ မအိပ္​​ေသးပါဘူး Yoona ျပန္​မလာမခ်င္​း Phoneထဲက ဂိမ္​း​ေဆာ့ရင္​း ​ေစာင္​့​ေနတာ Yoona ျပန္​​ေရာက္​လာမွ ဖုန္​းပိတ္​ၿပီး အိပ္​ခ်င္​​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနျခင္​း ျဖစ္​သည္​။ Yoonaက​ေတာ့ Seohyun အိပ္​ၿပီ ထင္​၍ ညအိပ္​၀တ္​စုံလဲ​ေန​ေလသည္​။ ၿပီး​ေနာက္​ Seohyun ​ေဘးနား ၀င္​အိပ္​လုိက္​သည္​။ ထုိစဥ္​ ဖုန္​းလာလုိ႔ Yoona ​ေကာက္​ကုိင္​လုိက္​သည္​။
"Omm Sulli....."
Sulliဆုိတဲ့ အသံၾကား​ေတာ့ Seohyun မ်က္​ႏွာကုိ ႐ႈံ႕မဲ့လုိက္​ၿပီး
"လာျပန္​ၿပီ Sulli 😕 ခု​ေလးတင္​ ​ေတြ႔ၿပီး ျပန္​လာတာကုိ ဘာ​ေတြ ​ေျပာစရာ က်န္​​ေန​ေသးလုိ႔ပါလိမ္​့......💭💭💭💭"
"Omm Oppaျပန္​​ေရာက္​ၿပီ......"
"ျပန္​​ေရာက္​ရ​ေတာ့မယ္​​ေလ ဘယ္​အခ်ိန္႐ွိ​ေနၿပီလည္​း ည ၉နာရီ႐ွိ​ေနၿပီ......💭💭💭💭"
"Ommပါ Good night Sulli...... Sweet dream..."
"သရဲအိမ္​မက္​မက္​ပါ​ေစ 😕💭"
Sulliနဲ႔ စကား​ေျပာသမ်ွကုိ Seohyun အ​ေတြးထဲမွာ ဘုကလန္​႔ လုိက္​​ေျပာ​ေနတယ္​...... Yoona phone ခ်ၿပီး အ​ေတာ္​ၾကာ​ေတာ့ Yoonaကုိ Seohyun ​ေခ်ာင္​းၾကည့္​တယ္​....
"ဘာ​ေလးဟ ဟုိဘက္​လွည္​့အိပ္​​ေနပါ့လား ငါ့ဘက္​ကုိ​ေတာင္​ လွည္​့မအိပ္​​ေတာ့ဘူး​ေပါ့ ဟုတ္​လား Choi Yoona shiii"လုိ႔​ေျပာၿပီး Yoonaကုိ ကုတင္​​ေပၚက ​ေစာင္​့ကန္​လုိက္​တယ္​....
"အမ​ေလး ​ေသပါၿပီဗ်ာ့....."
Yoona ကုတင္​​ေအာက္​က​ေန သူ႔ခါးကုိ ကုိင္​ၿပီး အားယူထကာ Seohyun ကုိ ၾကည္​့လုိက္​တယ္​.... Seohyunက​ေတာ့ သူ ဘာမွမလုပ္​သလုိ ပုံစံနဲ႔ အိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတယ္​....

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိDonde viven las historias. Descúbrelo ahora