Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိ (Part-8)

748 84 18
                                    

​ေန႔လည္ခင္းမွာ ​​Seohyun နဲ႔ Yoonaတုိ႔ ႏွစ္​ၿခိဳက္​စြာ အိပ္​​ေမာၾက​ေနၾကတယ္​....
"Baby Don't say no.....🎼🎼🎼📱"
Phျမည္​သံ​ေၾကာင္​့ Seohyun တ​ေယာက္​ အိပ္​​ေနရာက​ေန ႏိုးလာတယ္​..... phကို ၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့ သူ႔Appaက video call​ေခၚ​ေနတာ ​ေတြ႔​ေတာ့ အရမ္​း​ေပ်ာ္​သြားၿပီး ph ကိုင္​လုိက္​တယ္​.....
"Hello Appa....."
Yoonaကလည္​း ႏုိး​ေန​ေပမယ္​့ အိပ္​ခ်င္​​ေယာင္​ ဆက္​​ေဆာင္​​ေနတယ္​.....
"Hello.... ငါတုိ႔ရဲ႕ ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့ အႀကီးမ​ေလး......"
"အရမ္​း သတိရတယ္​ Appa...."
"Appaတုိ႔လည္​း Seohyunnieကို အရမ္​း သတိရပါတယ္​......"
"Appa....."
"Seohyun​ေလး အိပ္​​ေနတာလား ႐ုပ္​​ေလးက အိပ္​ခ်င္​မူးတူး႐ုပ္​နဲ႔ အသံကလည္​း......"
"Omm ဟုတ္​တယ္​ Omar ပင္​ပန္​းလုိ႔ ခဏ အိပ္​​ေနတာ....."
Seohyunရဲ႕ ပင္​ပန္​းလုိ႔ဆုိတဲ့ စကား​ေၾကာင္​့ Taeyeon မ်က္​လုံးျပဴ းသြားၿပီး
"ဟိုက္​ Choi Yoonaက ​ေန႔လည္​​ေတာင္​ 😨😨"
Taeyeonကို Tiffany ႐ုိက္​လုိက္​ျပ​ီး
"ဘာ​ေတြ ​ေျပာ​ေနတာလည္​း က​ေလးကုိ...."
"လက္​​ေတာင္​ ထပ္​ၿပီး သြားၿပီကုိ ဘာက​ေလးလည္​း Fanyရယ္​....."
Taenyတုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ စကားမ်ား​ေနခ်ိန္​ Yoona တ​ေယာက္​ ခုမွ ႏိုးၿပီး ဘာမွ မသိသလုိနဲ႔ Seohyun ပါး​ေလးကုိ နမ္​းလုိက္​ၿပီး
"Morning  Yeobo...... 😘😘"
Yoonaက Seohyunကုိ နမ္​းလုိက္​လုိ႔ Kim Family မွာ မ်က္​လုံး အျပဴ းသားနဲ႔.....
Seohyunမွာ Yoonaရဲ႕ ဗိုက္​ကို ဆြဲလိမ္​လုိက္​ၿပီး
"Yrrr..... Appaတုိ႔နဲ႔ video call ​ေျပာ​ေနတာ​ေလ မျမင္​ဘူးလား......"
Yoonaလည္​း သူ႔မ်က္​လုံးကုိ ပြတ္​ၿပီး
"Arr.... ​ေယာကၡမႀကီးတုိ႔နဲ႔ စကား​ေျပာ​ေနတာကုိး ကိုယ္​က မသိလုိက္​လုိ႔ 😁😁"
" 😒😒 ၿပီး​ေတာ့ ည ၆နာရီ ႐ွိ​ေသးတယ္​ ဘာ Morning တုံး ႐ူး​ေနတာလား......"
"ကုိယ္​ မနက္​နဲ႔ မွား​ေနလုိ႔ပါ 😁😁"
Yoonaရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့
"ဟိဟိ ငါကြ 😋😋"
Seohyunရဲ႕ စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့
" မုန္​းတာ အသားယူျပန္​ၿပီ 😖😖"
"ကဲကဲ မွားတာ​ေတြ ႐ူးတာ​ေတြ ထား​ေတာ့...... Yoona.... "
"Nae ​ေယာကၡထီးႀကီး..."
"ငါတုိ႔ ​ေျမးခ်ီခ်င္​တယ္​ကြာ...... ဟန္​းနီးမြန္​း အျပန္​ လက္​​ေဆာင္​​ေလး ယူခဲ့​ေပးႏုိင္​မလား......"
"Nae........ ကြၽန္​​ေတာ္​ အစြမ္​းကုန္​ ႀကိဳးစားပါမယ္​......"
Yoonaရဲ႕ တက္​ႂကြမႈကို Taeyeon သ​ေဘာက်ၿပီး ရယ္​​ေလသည္​။
"Haha ဟုတ္​ပါၿပီ..... "
"Seohyunnie ​ေလးကုိလည္​း ဂ႐ုစုိက္​​ေပးပါ​ေနာ္​..... သူမွားတာ​ေတြ ႐ွိလည္​း စိတ္​ထဲမထားပါနဲ ့"
"Nae ​ေယာကၡမႀကီး....."
"ကဲ Seohyunnie.. .... ​ေအး​ေဆး အနားယူလုိက္​ပါအုံး Appaတုိ႔ ဖုန္​းခ်​ေတာ့မယ္​ ဒါဘဲ​ေနာ္​......"
Taeyeonတုိ႔လည္​း ဖုန္​းခ်လုိက္​​ေရာ Seohyun သူ႔ရဲ႕ ခါး​ေၾကာကုိ ဆြဲလိမ္​မွာ ႀကိဳသိလုိ႔ ကုတင္​​ေပၚက​ေန Yoona ဆင္​းၿပီး ဗီဒုိ နားမွာ ရပ္​​ေနတယ္​..... Seohyunက​ေတာ့ Yoonaကုိ မ်က္​​ေစာင္​း​ေတြ လိွမ္​့ထုိးၿပီး
" ဒါကလည္​း ဟန္​​ေဆာင္​တာဘဲလား....."
Yoonaလည္​း ဗီဒုိႀကီးကုိ မွီ​ၿပီး လက္​​ေဖ်ာက္​တီးကာ
"ဒ​ါ​ေပါ့ ႐ုပ္​႐ွင္​​ေတြထဲမွာဆုိ မင္​းသားက မနက္​ႏုိးလာရင္​ သူ႔မိန္​းမ မင္​းသမီးကုိ Morning honeyဆုိၿပီး နမ္​းတယ္​​ေလ.... ကုိယ္​လည္​း မင္​း Appaတုိ႔ ကုိယ္​တုိ႔ကုိ မရိပ္​မိ​ေအာင္​ မင္​းကုိ နမ္​းလုိက္​တာ......"
"​ေအာ္​..... ဒါမ်ိဳးက် အရမ္​း ဥာဏ္​​ေကာင္​းတာဘဲ​ေနာ္​. 😏😏😏😏....."
"Seo........"
"​ဘာလည္​း ​ေျပာ......"
"ခုန ​ေယာကၡမႀကီးတုိ႔ ​ေျပာတာ ၾကားလုိက္​တယ္​ မဟုတ္​လား........"
" Seohyunnie ​ေလးကို ဂ႐ုစိုက္​​ေပးပါဆုိတာလား "
" မဟုတ္​ဘူး​ေလ အဲ့အ​ေ႐ွ႕မွာ ​ေျပာသြားတာ​ေလ...... ဟန္​းနီးမြန္​း အျပန္​ လက္​​ေဆာင္​​ေလး လိုခ်င္​တယ္​ဆုိတာ......"
"ဒါမ်ား ဒီကြၽန္​းက နာမည္​ႀကီး အစားအစာတစ္​ခုခုနဲ႔ ပစၥည္​း တစ္​ခုခု ၀ယ္​သြားၾကတာ​ေပါ့ 😌😌😌...."
"ဟုတ္​ဖူး​ေလ အဲ့​ေ႐ွ႕မွာ ​ေျပာတာ​ေလ ငါတုိ႔ ​ေျမးခ်ီခ်င္​တယ္​ဆုိတာ​ေလ....."
"Aww ျမည္​းခ်ီခ်င္​တာလား..... ဒါဆုိလည္​း တိရစၧာန္​႐ုံက ျမည္​းကုိ ခဏငွါးၿပီး Appaတုိ႔ကို ​ေပးလုိက္​မယ္​​ေလ 😌😌😌😌😌"
"ဟာ......တိရစၧာန္​ ​ျမည္​းကုိ ​ေျပာတာ မဟုတ္​ဘူး.. ..... ကိုယ္​တုိ႔ ႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ ရင္​​ေသြး​ေလး သူတုိ႔ရဲ႕ ​ေျမးကုိ ​ေျပာတာ​ေလ........"
"ဟဲ့ နင္​နဲ႔ငါ ဟန္​​ေဆာင္​ လက္​ထပ္​ထားတယ္​ဆုိတာ မွတ္​မိ​ေသးလား......"
"မင္​့ဘက္​က ဟန္​​ေဆာင္​ လက္​ထပ္​္​တယ္​ ဆုိ​ေပမယ္​့......"
"ငါ ဗိုက္​ဆာ​ေနၿပီ ညစာ သြားစားလုိက္​အုံးမယ္​......."
Yoonaရဲ႕ စကားကုိ ဆုံး​ေအာင္​ နားမ​ေထာင္​ဘဲ
Seohyun တ​ေယာက္​ အခန္​းထဲက ထြက္​သြားၿပီး Dinning Roomထဲကို သြားတယ္​......
Yoonaက​ေတာ့ အခန္​းထဲမွာ က်န္​ခဲ့ၿပီး
"မင္း​ဘက္​က ဟန္​​ေဆာင္​တာ ဆုိ​ေပမယ္​့ ကို္​ယ့္​ဘက္​က​ေတာ့ ဟန္​​ေဆာင္​တာ မဟုတ္​ဘူး မင္​းကုိ ခ်စ္​​ေနတာ သိလား Seohyun......"
Yoona သက္​ျပင္​းခ်ၿပီး Dinning Roomထဲကို ​ေလ်ွာက္​လာတယ္​........ Seohyunက​ေတာ့ ညစာကုိ အားရပါးရ စား​ေန​ေပမယ္​့ Yoonaက​ေတာ့ စိတ္​မပါတစ္​ပါနဲ႔ စား​ေနတယ္​......ညစာ စားၿပီးခ်ိန္​ မီး႐ွဴ းပန္​း​ေတြ ​ေဖာက္​​ေနတာ ​ေတြ႕ၿပီး Seohyunတ​ေယာက္​ ၾကည္​့ခ်င္​လုိ႔ဆုိၿပီး Yoonaကို အတင္​းပူဆာတယ္​..... Yoonaလည္​း ဟိုတယ္​အျပင္​ဘက္​ကုိ လုိက္​ပု႔ိၿပီး ​ေသာင္​ျပင္​​ေပၚမွာ ထုိင္​​ေနရင္​း မီးပန္​း​ေတြကုိ Seohyunနဲ႔ အတူ ၾကည္​့​ေနတယ္​ Seohyunက​ေတာ့ က​ေလးတ​ေယာက္​လုိ မီးပန္​း​ေတြကုိ ၾကည္​့ၿပီး ​ေပ်ာ္​​ေန​ေလရဲ႕ .......
"Oppa......."
Seohyunနဲ႔ အတူ မီးပန္​းၾကည္​့ရင္​း Oppaလုိ႔ ​ေခၚတဲ့ အသံပုိင္​႐ွင္​ကုိ ၾကည္​့​ေတာ့
"ဟာ.... Sulli....."
"လာျပန္​ၿပီ အဲ့တ​ေယာက္​ 😒😒💭💭"
" Oppa ဘာ​ေတြလုပ္​​ေနတာလည္​း.. ..."
" မီးပန္​း​ေတြ ၾကည္​့​ေနတာ ​ေတြ႔​ေနတာကုိ ဘာလုပ္​​ေနတာလည္​းဆုိ​ေတာ့ 😑😑💭💭"
"မီးပန္​း​ေတြ ၾကည္​့​ေနတာ Sulli....."
"ညီမတုိ႔ အသားကင္​ လုပ္​​ေနတာ လာစားပါ့လား......"
"ငါနဲ႔အတူ Yoonaက ခုနကမွ ညစာစားထားတာ ဗိုက္​ျပည္​့​ေနၿပီတဲ့ 😌😌💭"
Sulli​ ​ေမးသမ်ွကို Seohyun တ​ေယာက္​ အ​ေတြးထဲက​ေန Yoona အစား ျပန္​​ေျဖ​ေနတယ္​......
"Oppa ခုနမ​ွ ညစာစားထားတာ....."
"ဒါမ​ွ Yoonaကြ😋...💭"
" လာပါ Oppaကလည္​း တစ္​ခုႏွစ္​ခုဘဲ စား​ေလ..... "
Sulli တ​ေယာက္​ Yoonaရဲ႕ လက္​ကို ဇြတ္​ဆြဲ​ေန​ေတာ့ Seohyun​ တ​ေယာက္​ မ်က္​​ေမွာင္​ၾကဳတ္​ၿပီး Sulliကို ၾကၫ္​့​ေနတယ္​......Yoonaလည္​း Sulliက ဇြတ္​​ေခၚ​ေနတာနဲ႔ အားနာၿပီး လုိက္​သြားလုိက္​သည္​။
"ဒီက တ​ေယာက္​​ေရာ အသားကင္​ လာစားပါ့လား......"
အသားကင္​ စားဖုိ႔ ကမ္​းလွမ္​း​ေနတဲ့ Sulliကို
"ရတယ္​ မစား​ေတာ့ဘူး...."ဆုိၿပီး Seohyun ​ေျပာလုိက္​သည္​။ Suliနဲ႔ အသားကင္​စားၿပီး ရယ္​​ေမာ​ေနတဲ့ Yoonaကို ၾကည္​့ၿပီး Seohyun တ​ေယာက္​ စိတ္​ထဲ  .. 
"အား.... ငါ့ကုိ ထားၿပီး ထြက္​သြားျပန္​ၿပီ...... ​မုန္​းလုိက္​တာ​ေနာ္​...... ငါ့ကုိ ​ေမ့ၿပီး ရယ္​​ေမာၿပီး အသားကင္​စား​ေနတာမ်ား ဆြဲကုတ္​ခ်င္​စရာႀကီး ဂါး.....💭💭💭"
Sulliက​ေတာ့ အသားကင္​စားရင္​း Yoona နားနား​ေလးကပ္​ၿပီး
"Oppa..... oppaရဲ႕ မိန္​းမက chawတုိ႔ကုိ ၾကည္​့ၿပီး သ၀န္​တုိ​ေနတာ ထင္​တယ္​......"
Yoonaလည္​း Seohyunကို လွမ္​းၾကည္​့​ေတာ့ တျခား တစ္​ဖက္​ကို ​ေငး​ေနတာကုိ ​ေတြ႔​ေတာ့
"မသိပါဘူး Sulliရာ..... သူကငါ့ကုိ ခ်စ္​လုိ႔ လက္​ထပ္​ထားတာ မဟုတ္​ဘူးဟ......"
"ဟင္​ ဒါဆုိ ဘာလုိ႔ လက္​ထပ္​ထားတာလည္​း....."
"သူ႔မိဘ​ေတြက ဇြတ္​​ေပးစားလုိ႔....."
"ဒါ​ေပမယ္​့ သူ႔ၾကည္​့ရတာ​ေတာ့ Oppaကို စိတ္​၀င္​စား​ေနပုံ ​ေပၚပါတယ္​..... အခုၾကည္​့ပါ့လား chawနဲ႔ oppa ကို သ၀န္​တုိ​ေနတာ......"
"ဟုတ္​ရဲ႕လား....."
"ဟုတ္​တာ​ေပါ့ chawကို ၀ါးစားမတတ္​ ၾကည္​့​ေနတာ ခုနက....."
" တကယ္​လားဟ..."
"တကယ္​.... ​မိန္​းက​ေလးဆုိတာ ကုိယ္​ခ်စ္​တဲ့သူကိုဘဲ သ၀န္​တုိတာ ကုိယ္​ လူတ​ေယာက္​ကို မခ်စ္​ရင္​ အဲ့လူ ဘယ္​သူနဲ႔ ဘာျဖစ္​ေန​ေန ဂ႐ုမစုိက္​ဘူးရယ္​..... စိတ္​႐ႈပ္​ခံမ​ေနဘူး.... ခုက သူ oppaကို သ၀န္​တုိ​ေနတာ က်ိန္​း​ေသပါတယ္​..... ​ေနအုံး ပုိသ၀န္​တုိ​ေအာင္​ လုပ္​​ေပးမယ္​....."
Sulli အသားတစ္​ခုကုိ Yoona ပါးစပ္​ထဲ ခြံ႕​ေကြၽး​ေတာ့
"Yrr... ဘာလား.... ခုနက သူ႔နားနား​ကပ္​ၿပီး.... ခုက် အသားခြံ႕​ေကြၽးတယ္​.....သူ႔ မိန္​းမ တ​ေယာက္​လုံး​ေ႐ွ႕မွာ 😵😵 ဟိုလူႀကီးကလည္​း ငါ​ေနာ္​....."
Seohyun ထုိင္​​ေနရာမွ ထလာၿပီး အသားကင္​စား​ေနတဲ့ Yoonaရဲ႕ လက္​ကုိ ဆြဲၿပီး Hotelထဲ ၀င္​သြားတယ္​..... Yoonaက​ေတာ့ Seohyun ဆြဲရာ​ေနာက္​ ယက္​ကန္​ယက္​ကန္​နဲ႔ ပါသြားၿပီး Sulliကို လက္​မ​ေထာင္​ျပ​ေနတယ္​

Tomboy​ေလးရဲ႕ ကုိကုိOù les histoires vivent. Découvrez maintenant